Autor |
Zpráva |
mikke
Příspěvky: 13
|
ok jako naprostý laik vám budu věřit, protože motor zatím šlape celkem vpohodě. ale přesto to zkusím zapálit
|
14.9.09, 18:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Fakt se tim netrap, je to uplně standardní jev že se tam kondenzuje voda která při startu nebo jízdě vyšplouchne ven.
|
14.9.09, 19:11 |
|
|
mikke
Příspěvky: 13
|
díky kluci pak napíšu jak dopadl pyrotechnický test
|
14.9.09, 19:18 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Nijak nedopadne. Benzín nemá žádnou šanci se tam dostat. Pokud teda motor funguje normálně. On totiž vzduch obsahuje vodu. Říká se jí vzdušná vlhkost, motor sežere vzduchu opravdu hodně, tudíž i vlhkosti, která při změnách teploty v motoru zkondenzuje a do výfuku se už dostává v tekutém stavu. Je to naprosto normální jev, díky kterému musíme co 4 roky měnit výfuk, protože shnije zevnitř.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.9.09, 20:02 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Zevnitř? Tam je přece souvislá vrstva sazí přes který voda neprojde ne?
|
14.9.09, 20:10 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Voda je sviňa, nikdy jí nevěř!
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.9.09, 20:45 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
chemer píše: Zevnitř? Tam je přece souvislá vrstva sazí přes který voda neprojde ne? voda je najsilnejsie anorganicke rozpustadlo na svete
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.9.09, 21:39 |
|
|
mikke
Příspěvky: 13
|
takze test dopadl jak jsem ocekaval a opravdu to byl benzin a tudiz to krasne horelo. ja vul sem vam ale zapomel sdelit ze mi nedavno jebla ac pumpa a do motoru vniklo asi 5 l benzinu takze jsem ho musel i s olejem vypustit. ted je tam pumpa nova a vsechno klape ale nejake ty zbytky asi jeste odchazely vyfukem. co vy nato
|
15.9.09, 17:13 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No to je teda dost divný. Takže jsi měl benzín v oleji ale jak se asi dostává až na silnici?
|
15.9.09, 17:21 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
|
15.9.09, 17:47 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Pořád nechápu, jak se tam benzín může dostat. Přes AC pumpu těžko, přes mazací systém by se ho tam určitě nedostalo tak moc, aby to šlo poznat...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.9.09, 19:02 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
když pominu všechno okolo tak nevěřím tomu že se z výfuku dostane benzín v takové míře aby hořel. To je snad plnoprůtokač ne:
|
15.9.09, 19:36 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
No pokud Ti teče benzín do oleje, tak odtud má ještě těžší cestu do vejfuku než ze spalovacího prostoru ve válci. Mě taky solidně tekl benzín do oleje ale z vejfuku mi benzín netekl To prostě neni možný aby jsi měl ve vejfuku tolik benzínu aby to šlo zapálit i za předpokladu že jede motor nejede, natož když říkáš že jde dobře.
|
15.9.09, 20:59 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Moc pochybujem že by sa benzín vo vyfuku dokázal nejak dlhodobo hromadiť. Vyhorí, alebo sa teplotou odparí. Je to nezmysel !
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
15.9.09, 21:33 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
JJ když by teoreticky protejkal, tak jen pár sekund po startu. Pak se svody/vejfuk ohřejou a benzín by se odpařoval.
Seš si jistej, že to co jsi zapaloval vyteklo z vejfuku?
|
15.9.09, 21:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|