Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 hlava favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek hlava favorit
Zdarec.
Budu muset měnit těsnění pod hlavou na favoritu(doufám, že ne celou hlavu).. Chci se zeptat, jak to dotahovat?
Kamoš říkal, že na to musím mít momenťák, ale dá se to i bez? Jak to dotahovat, abych něco nesprasil?
Dík SM.

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


19.9.09, 17:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bez momentaku se nehnes :-) Je te milionkrat probrany tady :roll: Proste cca 20Nm a pak dvakrat o 90°. Patrik-HP doporucuje to brat momentakem na mensi moment, ale to se radeji zeptej jeho, abych tu nekazal bludy. On to ma vyzkouseny. To co sem popsal je tovarni postup.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.9.09, 17:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Matthes píše:
Bez momentaku se nehnes :-) Je te milionkrat probrany tady :roll: Proste cca 20Nm a pak dvakrat o 90°. Patrik-HP doporucuje to brat momentakem na mensi moment, ale to se radeji zeptej jeho, abych tu nekazal bludy. On to ma vyzkouseny. To co sem popsal je tovarni postup.

Fakt to nejde ani tak nějak od oka? Protože jinak jsem teda pěkně v pr***

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


19.9.09, 17:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Nedělal bych to...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


19.9.09, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
A ještě mi teda prozraď to kouzlo, jak ty imbusy povolit.. :-D Imbusák jsem dokonce na to našel ale to je snad přivařený.. :-)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


19.9.09, 18:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Povolovat trhem?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


19.9.09, 18:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Petr105 píše:
Povolovat trhem?


No, hezky se to poslouchá, ale nevím nevím.. :-)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


19.9.09, 18:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nejdriv poklepat.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.9.09, 18:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
táta dělá hlavu bez momenťáku...von už to má tak nějak v ruce, že když sem to dotahoval podle momentu a pak 2x90 (tovární) a zkoušel sem moment a pak další šroub utáh von bez momeťáku rukou, momenťák povolil stejně jako na mojem postupu...takže to jde, ale jestlis to nedělal, tak si ho radši pořiď :wink: ...jestli to máš na doježdění na technickou, tak na momenty ser a utáhni to

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.9.09, 18:49
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ten moment je 25Nm a pak dvakrát o 90° bez momenťáku bych to nedělal :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.9.09, 19:24
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
SM píše:
A ještě mi teda prozraď to kouzlo, jak ty imbusy povolit.. :-D Imbusák jsem dokonce na to našel ale to je snad přivařený.. :-)
tie musis povolit ako prve kym je hlava stlacana ostatnymi srobami , ak si ho nehas na koniec urves ho alebo skurvis sestihran , povolovat trhnutim imbusakom na ktory nasadis polmetrovu 1/2colovu trubku

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


19.9.09, 22:32
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jonny píše:
tie musis povolit ako prve kym je hlava stlacana ostatnymi srobami...


A ty ostatni srouby jsou co? S drazkou na plochej sroubovak? Tady jde o favo :idea:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.9.09, 09:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj jeďte jí 30Nm-70Nm...Max.75Nm...a máte klid....Pak už jde o deformaci,nejen hlavy ale také vložek a nedoporučuju to přetahovat jako prase....všecko namažte,jak závit tak podložky pod hlavama šroubů...pokud je závit špinavej,nejdříve ho očištěte ocelovým kartáčem,pak ho teprve mažte a zašroubujte do bloku....2x90 st. je na novym šroubu...Na novodobá vozidla doporučuju vždy nový šrouby,jsou tak tenké a celozávitové,že jsou max.elastické a tím zaručují toliko stupňů,aníž by se přetrhly....Na Š120,Favorita,Felicii,Fábii 1,3-1,4 8V není třeba pokaždé nových šroubů.Vydrží klidně 5 a více výměn,ale musí se používat moment a mazivo,jinak hrozí že se přetrhnou v závitech,hlavně v přechodu dřík- závit...


20.9.09, 12:48
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Matthes píše:
Jonny píše:
tie musis povolit ako prve kym je hlava stlacana ostatnymi srobami...


A ty ostatni srouby jsou co? S drazkou na plochej sroubovak? Tady jde o favo :idea:
jaj , ja ze liatina , tam su len dva :oops:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


20.9.09, 20:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Jj jeďte jí 30Nm-70Nm...Max.75Nm...a máte klid....Pak už jde o deformaci,nejen hlavy ale také vložek a nedoporučuju to přetahovat jako prase....všecko namažte,jak závit tak podložky pod hlavama šroubů...pokud je závit špinavej,nejdříve ho očištěte ocelovým kartáčem,pak ho teprve mažte a zašroubujte do bloku....2x90 st. je na novym šroubu...Na novodobá vozidla doporučuju vždy nový šrouby,jsou tak tenké a celozávitové,že jsou max.elastické a tím zaručují toliko stupňů,aníž by se přetrhly....Na Š120,Favorita,Felicii,Fábii 1,3-1,4 8V není třeba pokaždé nových šroubů.Vydrží klidně 5 a více výměn,ale musí se používat moment a mazivo,jinak hrozí že se přetrhnou v závitech,hlavně v přechodu dřík- závit...

takže si mám na momenťáku nastavit 70Nm a utáhnout a jeto? :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.09, 20:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz