Octavia 1.4 a LPG , zkusenosti?
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
koktávka 1.4 stím se fakt jezdit nedá, tak jedině v břeclavi kde není kopec a zrovna nefouká a sám, nějaké zrachlování na pětku je takřka nemožné miloš
|
17.9.09, 11:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Múj strejda má octávku 1,6 74kW a docela to jede. Sice můj strejda jezdí teď už na spotřebu tak tomu moc nedává. Chlap od mé sestřenice měl octávku 1,6 55kW a utrpení. Jak může potom jet ta 1,4, 50kW? Je to moc težké auto na takový motor. Pak mu to začalo dělat problémy tak to prodal a koupil novější octávku II s 1,6kou 75kW. To si teď pochvaluje. I stou 1,6 55kW je trošku problém v mírném kopečku trošku akcelerovat, třeba při předjíždění.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.9.09, 13:02 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Mno,pokud ta 1.6 55kW pojede lépe jak favo,tak by mi to stačilo..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
20.9.09, 01:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
..ja by som 55kW 1,6ku nechcel ani náhodou...výkon nikde a spotreba pri trochu svižnejšej jazde vysoká...bývalý vedúci to mal a služobný Focus 1,6 16V 74 kW bol preňho raketa a ešte aj omnoho menej papal...
A tú 1,4 ani náhodou a s LPG už vôbec nie...osobne keby som sa ulakomil na nízku cenu, tak viem, že max. o mesiac nadávam...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.9.09, 07:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
To je samozřejmé, že 1,6 55kW bude mít vyšší spotřebu než 1,6 74kW. Je to slabší, tak se to musí více honit v otáčkách, proto spotřeba stoupá. No, živější než favo by to mělo být, ale Octavka je zase hodně těžší, tak to tak moc nepřijde živější. Mě se to zdálo asi nastejno jako favo nebo felda 50kW.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.9.09, 15:06 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
varok píše: To je samozřejmé, že 1,6 55kW bude mít vyšší spotřebu než 1,6 74kW. Je to slabší, tak se to musí více honit v otáčkách, proto spotřeba stoupá. No, živější než favo by to mělo být, ale Octavka je zase hodně těžší, tak to tak moc nepřijde živější. Mě se to zdálo asi nastejno jako favo nebo felda 50kW.
Jo přesně,jede to stejně.Náhodou ji švagr má.Na druhou stranu,jelikož má rodinu a moc s tím nejezdí,tak mu to bohatě stačí,prostě větší,pohodlnější a bezbečnější felicie a za pár kaček
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
20.9.09, 15:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kámoš to má, fotřik mu to nechal a prej stim jeli 180 a ještě by šla 55kw
edit: 1,6 SR s lpg servisujem, jel sem s tim 160 a když sem to přišlám, zrychlovala...má to starosta (asi tak 30letej chlápek) a ten se s tim teda vůbec nesere, ale prostě to jede hodně pěkně ..ikdyž okamžitá spotřeba je teda masakr , ale jak se na to šlape, tak oktafka f tdičku s mřiži se nechytá
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.9.09, 17:35 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Nechápu názory, proč by auto na lpg mělo jet hůř než na benzín z vlastní zkušenosti vím, že když se to umí seřídit, tak to jede ještě líp, protože plyn je daleko inteligentnější palivo..
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
21.9.09, 13:29 |
|
|
noxi
Příspěvky: 8
|
Tak jsem se rozhodl, jako ze 1.4 a Octu fakt ne. (velmi zla kombinace).
Kdyz vidim , jak mi jede soucasne auto s 55 koniky. Priblizne stejne jede 1.3 Favorit a to obe maji o 300kg mene nez Octa, tak to nebudu riskovat.
A jak koukam, tak ani 1.6 55kw neni zadna hitparada - ta musi jet stejne jako Felicia 50kw.
Take bych videl jako idealni motorizaci Octavii s Lpg v 1.6 16v Sr. ( i kdyz zase 16 ventil se musi vice tocit, lepsi vykon ve vyssich otackach).
Ted jeste me zajima par veci:
1. Ukazuje auto s Lpg a palubnim pocitacem pravdivou spotrebu plynu? (napr. zrovna u Octavie s palubnim pc)
2. Videl bych to na lpg s BRC a primym vstrikem ? Co jsem se docetl, tak lepsi spalovani Lpg, nez smesovac a spotreba by mela byt stejna jako v benzinu. (doporucte u jake firmy?)
Tak jsem se docetl ,ze jsou dva druhy : kontinuálníh vstřikování a sekvenční vstřikování. (sekvence od 40 000,- )
3.Jaka spotreba se da docilit u tohoto systemu? Je realnych 7l/100 nebo mam spise pocitat s 8l?
4..Jaka bude cena montaze pro beznejsi auto napr. Octavia 1.6 a pro nebezne auto (nejaka 1.6) ?
5. Jake naklady a jak caste intervaly je potreba pripocitat k beznym proti benzinu? Myslim ty revize, servisni prohlidky LPG, castejsi vymena oleje, svicek? apod?
6. Velikost nadrze - chci min 40-45l. Nerad bych jezdil cepovat casteji nez ted. Kolik litru se vejde do toroidni a kolik do klasicke nadrze v kufru?
7. Bezpecnost vs zminovane rocni revize. Co a jak se muze v aute s lpg stat? Unik plynu, parkovani v garazi apod? Co je treba si hlidat ?
|
11.10.09, 07:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
SR nejni 16ventil
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.10.09, 07:48 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
na začátku si psal že se asi nevyplatí přestavba....ale vyplatí....já třeba se koukám na příští rok po feldě kombi, v super stavu, jenže mám dost požadavky na výbavu, stav, tacho a rok....a sháněj to ještě v plynu...tak sem si byl zjistit kolik by mě tady v serisu vyšla přestavba.....15tis kč s toroidní nádrží místo rezervy a zapojení na palivoměr v palubce....s benzínem při ceně 30kč jezdím průměrně za 2,10 kč / km, s tím plynem při průměrné ceně 12kč to bude 1kč/km....tj na km ušetřím korunu, to znamená že za 15tis km to je zaplaceno....u mě je to prakticky za rok, ty jeslti najezdíš měsíčně 2tis km tak dřív....u oktávky bude možná trochu vyšší spotřeba plynu, dejmetomu 9,5l, ale i tak za rok to je zaplacené....a nějake brutalní zdražení plynu aby se to nevyplatilo myslim že nepřijde....
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
11.10.09, 07:56 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Noxi: plyn je fakt jedinná rozumná volba, když toho najezdíš dost, protože náklady za benzín jsou děsné... teď jsem kupoval escorta 1,6 a ta spotřeba na benzín, no děs, takže než ho předělám na plyn, zprovozním škodovku a budu jezdit s ní...
Jinak co jsem mluvil s plynařem, tak říkal, že sekvenční vstřiky sice dělá, ale připadne mu to trochu jako pakec a zbytečnost.. je pravda, že to žere o trošku míň ale dáš za ně o deset tisíc víc než za mix... v mým případě tedy 20tis. nebo 30tis..
Jinak by mě teda taky zajímalo, jaký objem má běžný toroid, protože mi to připadne děsně malinký a nerad bych dvakrát do týdne tankoval...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
11.10.09, 07:57 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
11.10.09, 08:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
záleží na hloubce rezervy, jaká se ti tam vejde, já mám ve feldě menší (natankuju 30-31 litrů) fotřik má ve favoritu trošku větší (natankuju 35 litrů)...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.10.09, 08:52 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Chlapi,hlavně do motoru SR při přestavbě na plyn si připlatit za systém přimazávání ventilů FLASHLUBE.. Jinak se prý u tohoto motoru zaklepávají výfuckové ventily..Kua co to je za motor,že nesnese plyn že..!
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
11.10.09, 09:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|