Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Octavia 1.4 a LPG , zkusenosti? 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
koktávka 1.4 stím se fakt jezdit nedá, tak jedině v břeclavi kde není kopec a zrovna nefouká a sám, nějaké zrachlování na pětku je takřka nemožné miloš


17.9.09, 11:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Múj strejda má octávku 1,6 74kW a docela to jede. Sice můj strejda jezdí teď už na spotřebu tak tomu moc nedává. Chlap od mé sestřenice měl octávku 1,6 55kW a utrpení. Jak může potom jet ta 1,4, 50kW? Je to moc težké auto na takový motor. Pak mu to začalo dělat problémy tak to prodal a koupil novější octávku II s 1,6kou 75kW. To si teď pochvaluje. I stou 1,6 55kW je trošku problém v mírném kopečku trošku akcelerovat, třeba při předjíždění.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.9.09, 13:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Mno,pokud ta 1.6 55kW pojede lépe jak favo,tak by mi to stačilo..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


20.9.09, 01:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
..ja by som 55kW 1,6ku nechcel ani náhodou...výkon nikde a spotreba pri trochu svižnejšej jazde vysoká...bývalý vedúci to mal a služobný Focus 1,6 16V 74 kW bol preňho raketa a ešte aj omnoho menej papal...

A tú 1,4 ani náhodou a s LPG už vôbec nie...osobne keby som sa ulakomil na nízku cenu, tak viem, že max. o mesiac nadávam...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.9.09, 07:53
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To je samozřejmé, že 1,6 55kW bude mít vyšší spotřebu než 1,6 74kW. Je to slabší, tak se to musí více honit v otáčkách, proto spotřeba stoupá. No, živější než favo by to mělo být, ale Octavka je zase hodně těžší, tak to tak moc nepřijde živější. Mě se to zdálo asi nastejno jako favo nebo felda 50kW.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.9.09, 15:06
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
varok píše:
To je samozřejmé, že 1,6 55kW bude mít vyšší spotřebu než 1,6 74kW. Je to slabší, tak se to musí více honit v otáčkách, proto spotřeba stoupá. No, živější než favo by to mělo být, ale Octavka je zase hodně těžší, tak to tak moc nepřijde živější. Mě se to zdálo asi nastejno jako favo nebo felda 50kW.


Jo přesně,jede to stejně.Náhodou ji švagr má.Na druhou stranu,jelikož má rodinu a moc s tím nejezdí,tak mu to bohatě stačí,prostě větší,pohodlnější a bezbečnější felicie a za pár kaček :wink:

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


20.9.09, 15:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kámoš to má, fotřik mu to nechal a prej stim jeli 180 a ještě by šla :lol: :lol: :lol: 55kw :sick:

edit: 1,6 SR s lpg servisujem, jel sem s tim 160 a když sem to přišlám, zrychlovala...má to starosta (asi tak 30letej chlápek) a ten se s tim teda vůbec nesere, ale prostě to jede hodně pěkně :wink: ..ikdyž okamžitá spotřeba je teda masakr :shock: , ale jak se na to šlape, tak oktafka f tdičku s mřiži se nechytá 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.09, 17:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Nechápu názory, proč by auto na lpg mělo jet hůř než na benzín z vlastní zkušenosti vím, že když se to umí seřídit, tak to jede ještě líp, protože plyn je daleko inteligentnější palivo.. :lol:

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


21.9.09, 13:29
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Tak jsem se rozhodl, jako ze 1.4 a Octu fakt ne. (velmi zla kombinace).
Kdyz vidim , jak mi jede soucasne auto s 55 koniky. Priblizne stejne jede 1.3 Favorit a to obe maji o 300kg mene nez Octa, tak to nebudu riskovat.
A jak koukam, tak ani 1.6 55kw neni zadna hitparada - ta musi jet stejne jako Felicia 50kw.
Take bych videl jako idealni motorizaci Octavii s Lpg v 1.6 16v Sr. ( i kdyz zase 16 ventil se musi vice tocit, lepsi vykon ve vyssich otackach).

Ted jeste me zajima par veci:
1. Ukazuje auto s Lpg a palubnim pocitacem pravdivou spotrebu plynu? (napr. zrovna u Octavie s palubnim pc)
2. Videl bych to na lpg s BRC a primym vstrikem ? Co jsem se docetl, tak lepsi spalovani Lpg, nez smesovac a spotreba by mela byt stejna jako v benzinu. (doporucte u jake firmy?)
Tak jsem se docetl ,ze jsou dva druhy : kontinuálníh vstřikování a sekvenční vstřikování. (sekvence od 40 000,- )
3.Jaka spotreba se da docilit u tohoto systemu? Je realnych 7l/100 nebo mam spise pocitat s 8l?
4..Jaka bude cena montaze pro beznejsi auto napr. Octavia 1.6 a pro nebezne auto (nejaka 1.6) ?
5. Jake naklady a jak caste intervaly je potreba pripocitat k beznym proti benzinu? Myslim ty revize, servisni prohlidky LPG, castejsi vymena oleje, svicek? apod?
6. Velikost nadrze - chci min 40-45l. Nerad bych jezdil cepovat casteji nez ted. Kolik litru se vejde do toroidni a kolik do klasicke nadrze v kufru?
7. Bezpecnost vs zminovane rocni revize. Co a jak se muze v aute s lpg stat? Unik plynu, parkovani v garazi apod? Co je treba si hlidat ?


11.10.09, 07:37
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
SR nejni 16ventil :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.10.09, 07:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
na začátku si psal že se asi nevyplatí přestavba....ale vyplatí....já třeba se koukám na příští rok po feldě kombi, v super stavu, jenže mám dost požadavky na výbavu, stav, tacho a rok....a sháněj to ještě v plynu...tak sem si byl zjistit kolik by mě tady v serisu vyšla přestavba.....15tis kč s toroidní nádrží místo rezervy a zapojení na palivoměr v palubce....s benzínem při ceně 30kč jezdím průměrně za 2,10 kč / km, s tím plynem při průměrné ceně 12kč to bude 1kč/km....tj na km ušetřím korunu, to znamená že za 15tis km to je zaplaceno....u mě je to prakticky za rok, ty jeslti najezdíš měsíčně 2tis km tak dřív....u oktávky bude možná trochu vyšší spotřeba plynu, dejmetomu 9,5l, ale i tak za rok to je zaplacené....a nějake brutalní zdražení plynu aby se to nevyplatilo myslim že nepřijde....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


11.10.09, 07:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Noxi: plyn je fakt jedinná rozumná volba, když toho najezdíš dost, protože náklady za benzín jsou děsné... teď jsem kupoval escorta 1,6 a ta spotřeba na benzín, no děs, takže než ho předělám na plyn, zprovozním škodovku a budu jezdit s ní...
Jinak co jsem mluvil s plynařem, tak říkal, že sekvenční vstřiky sice dělá, ale připadne mu to trochu jako pakec a zbytečnost.. je pravda, že to žere o trošku míň ale dáš za ně o deset tisíc víc než za mix... v mým případě tedy 20tis. nebo 30tis..

Jinak by mě teda taky zajímalo, jaký objem má běžný toroid, protože mi to připadne děsně malinký a nerad bych dvakrát do týdne tankoval... :-)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


11.10.09, 07:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Tady jsem našel ty toroidy, tak si můžeš vybrat... :-)
http://www.gera.cz/lpg/vymena-holandskych-nadrzi.php

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


11.10.09, 08:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
SM píše:
Tady jsem našel ty toroidy, tak si můžeš vybrat... :-)
http://www.gera.cz/lpg/vymena-holandskych-nadrzi.php

záleží na hloubce rezervy, jaká se ti tam vejde, já mám ve feldě menší (natankuju 30-31 litrů) fotřik má ve favoritu trošku větší (natankuju 35 litrů)...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.10.09, 08:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi,hlavně do motoru SR při přestavbě na plyn si připlatit za systém přimazávání ventilů FLASHLUBE..;-) Jinak se prý u tohoto motoru zaklepávají výfuckové ventily..Kua co to je za motor,že nesnese plyn že..!

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


11.10.09, 09:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz