|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
zapojení vstřiků
Zdarec.
Chci se zeptat... ty dva dráty co vedou ke každýmu vstřiku jsou: zem a ovládání nebo plus a ovládání?
ovládání je připojením plus nebo mínus pólu?
(jde mi o ford escort 96 ale snad by to mělo být podobný i u ostaních aut)
Dík SM.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
29.9.09, 13:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: zapojení vstřiků
SM píše: Zdarec. Chci se zeptat... ty dva dráty co vedou ke každýmu vstřiku jsou: zem a ovládání nebo plus a ovládání? ovládání je připojením plus nebo mínus pólu? (jde mi o ford escort 96 ale snad by to mělo být podobný i u ostaních aut) Dík SM.
asi tak nějak příště napiš o jaký motor se jedná miloš
|
29.9.09, 15:09 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
nevim jestli pomůžu, ale ty vstřiky co jsem dostal s motorem z jedný mazdy jsou: jeden drát na kostru, druhej 12V jako ovládačka... a fungovaly i po přepólování
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
29.9.09, 15:09 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
URU: Jo, celkem mi to pomohlo..
Miloš: No jak jsem psal - motor z Fordu Escort r.v.96 1600ccm čtyřbodová stříkačka 66KW... už mě víc nenapadá..
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
29.9.09, 15:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
to muze mit kazdy auto jinak neco zem a jednotka to napaji nebo plus a zase to ukostruje..ale pak uz asi vic moznosti neni...a taky jeste co je na tom vstriku plus a co minus zkusim se podivat do autodat
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
29.9.09, 17:51 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vstřik je obyčejnej elmag ventil, takže mu je celkem u zadnice, jak to do něho pustíš. To už záleží na jednotce, jak s tím komunikuje, jestli přes + pól, nebo ho ukostřuje. Většina aut má ale pevnou kostru a spíná plusem.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
29.9.09, 19:50 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Drak píše: Vstřik je obyčejnej elmag ventil, takže mu je celkem u zadnice, jak to do něho pustíš. To už záleží na jednotce, jak s tím komunikuje, jestli přes + pól, nebo ho ukostřuje. Většina aut má ale pevnou kostru a spíná plusem.
zrovna u toho escorta koukam ze by to melo mit pevne plus a jendotka to ukostruje..ale jinak s tebou souhlasim je to jen elmag ventil..tak to pofrci asi tak i tak
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
29.9.09, 20:12 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Takže by mi v podstatě mělo stačit odpojit ten vstřik a změřit na kontaktech jestli je tam plus nebo mínus a když jeden z nich naměřím, tak to bude pevná hodnota a ten opačný se bude spínat, ne?
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
29.9.09, 22:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
SM píše: Takže by mi v podstatě mělo stačit odpojit ten vstřik a změřit na kontaktech jestli je tam plus nebo mínus a když jeden z nich naměřím, tak to bude pevná hodnota a ten opačný se bude spínat, ne?
a k čemu ti to je?
odpojený vstřik motor z výfuku kucká ale nekouří motor nemá výkon, lambáda zažívá kyslíkový šok a neměří,
v autodatách si najdeš odpor jaký má vstřik změříš je 12-16 ohmů vstřiky nebo celou lištu vyšroubuješ zastartuješ a podíváš se jak přáší a zda neodkapávají
pak se měří tlak s odpojenou hadičkou podtlaku od regulátoru tlaku paliva 2.6-2.9 a s připojenou 1.9-2.3 atm miloš
|
30.9.09, 06:24 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
napr Fabia MPi ma sekvencny vstrek a kazdy vstrekovac riadi osobitne..... vsetky vstreky su jednym kontaktom spojene na + , druhe kontakty su riadiace a idu do ECU
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
30.9.09, 10:10 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jednoduše chce odpojit vstřiky a používat LPG
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.9.09, 19:21 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Sadra17 píše: jednoduše chce odpojit vstřiky a používat LPG
Jo, asi tak...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
30.9.09, 19:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|