Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 18:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 stodvacitka 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bukaj píše:
Aha, to jo :) btw, že ty citace vypadaj hezky, viď? :D


A to my bunzerujem Serifuse ze pise velkejma pismenama :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.2.07, 22:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
:wink:
:oops:
:)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.2.07, 22:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
Bukaj píše:
Athlonek píše:
Bukaj píše:
Athlonek píše:
Bukaj píše:
Athlonek píše:
Bukaj píše:
Athlonek píše:
Sadra17 píše:
Athlonek píše:
co že ten motor má tak málo najeto?


muj má cca 30 tisíc :lol:
Muj má 39 500 od výroby.


:lol:
Co je na tom k smíchu?


No, nevim, ale jak jsi to napsal, tak to vypadá, že už když sjel z linky, měl 39 500 Km na tacháči... :lol:
Tys to nemyslel, jako vtip?
Ne nemyslel má najeto ncelích 40 tis. km.

Tomu rozumim, ale proč jsi tam psal to "od výroby"? :)
Že to nebylo generálkovaný!!!

Aha, to jo :) btw, že ty citace vypadaj hezky, viď? :D
:lol:

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


1.2.07, 22:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
touhle upravou budes mit skoro to samy co ja..jen 3 st ostrejsi vacku a o neco mensi tlaky....myslim, ze dobry...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.2.07, 00:15
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.


2.2.07, 16:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
paradio píše:
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.
LSka ma z jinýho matroše sací ventily, než Lko.

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


2.2.07, 16:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
paradio píše:
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.


Spodek ti vydrží bez obav :wink: :!:jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá :wink: Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo :wink: Rozhodni se :D :wink:


2.2.07, 17:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
patrik-hp píše:
paradio píše:
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.


Spodek ti vydrží bez obav :wink: :!:jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá :wink: Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo :wink: Rozhodni se :D :wink:
A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky?

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


2.2.07, 20:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor :cry: /
tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že?
ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera


2.2.07, 20:50
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
paradio píše:
A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor :cry: /
tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že?
ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera


údajně i z BMW :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.2.07, 20:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
paradio píše:
A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor :cry: /
tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že?
ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera
A co použít ventily z Fáčka?!

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


2.2.07, 21:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Athlonek píše:
patrik-hp píše:
paradio píše:
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.


Spodek ti vydrží bez obav :wink: :!:jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá :wink: Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo :wink: Rozhodni se :D :wink:
A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky?


Domnívám se že je to všecko stejný...Snad už od tisícovky :) :wink: :D :D


2.2.07, 21:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Athlonek píše:
paradio píše:
A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor :cry: /
tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že?
ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera
A co použít ventily z Fáčka?!

A čo takto tam šupnúť rovno celý motor z fačka?

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.2.07, 21:52
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
elegant píše:
Athlonek píše:
paradio píše:
A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor :cry: /
tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že?
ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera
A co použít ventily z Fáčka?!

A čo takto tam šupnúť rovno celý motor z fačka?
:D ...


2.2.07, 21:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Athlonek píše:
patrik-hp píše:
paradio píše:
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.


Spodek ti vydrží bez obav :wink: :!:jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá :wink: Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo :wink: Rozhodni se :D :wink:
A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky?


Domnívám se že je to všecko stejný...Snad už od tisícovky :) :wink: :D :D
Fáčko má vetší sací ventil?!

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


2.2.07, 21:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz