Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bukaj píše: Aha, to jo btw, že ty citace vypadaj hezky, viď?
A to my bunzerujem Serifuse ze pise velkejma pismenama
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.2.07, 22:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
1.2.07, 22:36 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
Bukaj píše: Athlonek píše: Bukaj píše: Athlonek píše: Bukaj píše: Athlonek píše: Bukaj píše: Athlonek píše: Sadra17 píše: Athlonek píše: co že ten motor má tak málo najeto? muj má cca 30 tisíc Muj má 39 500 od výroby. Co je na tom k smíchu? No, nevim, ale jak jsi to napsal, tak to vypadá, že už když sjel z linky, měl 39 500 Km na tacháči... Tys to nemyslel, jako vtip? Ne nemyslel má najeto ncelích 40 tis. km. Tomu rozumim, ale proč jsi tam psal to "od výroby"? Že to nebylo generálkovaný!!! Aha, to jo btw, že ty citace vypadaj hezky, viď?
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
1.2.07, 22:47 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
touhle upravou budes mit skoro to samy co ja..jen 3 st ostrejsi vacku a o neco mensi tlaky....myslim, ze dobry...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.2.07, 00:15 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já.
Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava.
Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.
|
2.2.07, 16:30 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady. LSka ma z jinýho matroše sací ventily, než Lko.
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
2.2.07, 16:57 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady.
Spodek ti vydrží bez obav jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo Rozhodni se
|
2.2.07, 17:46 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
patrik-hp píše: paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady. Spodek ti vydrží bez obav jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo Rozhodni se A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky?
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
2.2.07, 20:36 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor /
tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že?
ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera
|
2.2.07, 20:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
paradio píše: A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor / tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že? ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera
údajně i z BMW
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.2.07, 20:56 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
paradio píše: A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor / tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že? ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera A co použít ventily z Fáčka?!
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
2.2.07, 21:25 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Athlonek píše: patrik-hp píše: paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady. Spodek ti vydrží bez obav jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo Rozhodni se A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky?
Domnívám se že je to všecko stejný...Snad už od tisícovky
|
2.2.07, 21:52 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Athlonek píše: paradio píše: A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor / tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že? ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera A co použít ventily z Fáčka?!
A čo takto tam šupnúť rovno celý motor z fačka?
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
2.2.07, 21:52 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
elegant píše: Athlonek píše: paradio píše: A teď jsem, právě koupil fungl nový všech osm ventylů. /za čtyři kila - to by se dal sehnat celej motor / tak mě napadlo, když to eLko takhle napružím, tak to bude chtít 95 benzín, že? ty pružiny ze 130 bych musel schánět, ty elkový a eleskový mi ležej na stole.Taky jsem slyšel, že se nechaji použít s mini coopera A co použít ventily z Fáčka?! A čo takto tam šupnúť rovno celý motor z fačka? ...
|
2.2.07, 21:54 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
patrik-hp píše: Athlonek píše: patrik-hp píše: paradio píše: ten motor má nejeto 43 tisíc protože je to "auto po důchodci" - ten důchodce byl můj otec a jezdil s ním jen do Kostelce k doktorovi. Víc než polovinu jsem mu s tím ale najezdil já. Má někdo něco podobnýho v autě nacpaný. Myslí, jestli vydrží spodek motoru a těsnění pod hlavou ten poměr při snížení o 1,8 mm. Myslím, že by to mělo mít asi 9,7 a to má snad 130tka originál hlava. Ještě bych poptřeboval vědět, jsetli tam mám dát na ventily dvě pružiny ze 120L nebo jednu z prvních 120LS. Ta LSková je tvrdší než ty dvě dohromady. Spodek ti vydrží bez obav jj.A ty pružiny...bude to prašť jak uhoď.Ale LSa byla v celku dobrá Nehledě na to,že dvě jsou pojistka proti prasknutí,což se dříve u pružin stávalo Rozhodni se A nejsou tvrdší pružiny ze 130citky? Domnívám se že je to všecko stejný...Snad už od tisícovky Fáčko má vetší sací ventil?!
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
2.2.07, 21:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|