zajimava věc na víření směsi
Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
zajimava věc na víření směsi
víte nekdo neco o tomhle: ?
více obrazku zde: http://lucas89.rajce.net/vrtule
bylo to mezi karbecem a sacim potrubim, je mi jasny k cemu to asi slouzi, ale mate s tim nekdo nejake zkusenosti? je to k necemu? nebo to je jen pro dobry pocit?
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
Naposledy upravil LUCAS dne 1.10.09, 14:30, celkově upraveno 1
|
1.10.09, 10:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
starý a k ničemu
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
1.10.09, 11:03 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Nechci rejt, ale nedá mi to. Co to má společnýho s Výrem (sovou)?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
1.10.09, 12:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Třeba že je to staré a v autě k ničemu.
|
1.10.09, 12:17 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
To je davno zapomenuta technologie. Pozdejsi verze mela jenom takovy podbny tvary vyrobeny v ty velky podlozce pod karbec.
Jinak to "výření" mne taky pobavilo.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
1.10.09, 12:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Doporučuji cokoliv, co snižuje průřez sání pod karbem, odstranit. V případě podložky pod karb samozřejmě podložku zachovat, jen tu ptákovinu vystříhat. Jede to pak o poznání lépe. Výr nestíhá koulet očima.
|
1.10.09, 12:25 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
S těma vrtulkama se bláznilo v 70. letech s embéčkama a žigulama, v literatuře se psalo o fantastických úsporách paliva a zvýšení výkonu. Samozřejmě je to na prd.
|
1.10.09, 13:09 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
je to dobre ajko ozdoba vanocniho stromecku, poveseni na zed, nausnice do ucha apod... na autu, kor pod karbem, to je tak k vzteku )
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
1.10.09, 13:10 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo komunistickej tuning zvedá spotřebu snižuje výkon
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.09, 13:42 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad ale je to trapné, to uznavam no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
1.10.09, 14:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Taková pěkná historická prkotinka. Vyčistit a do vitrínky...
|
1.10.09, 16:35 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
LUCAS píše: ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad ale je to trapné, to uznavam no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky
nasad a uvidis ten zavan koniku )
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
1.10.09, 18:21 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
VeTeV píše: LUCAS píše: ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad ale je to trapné, to uznavam no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky nasad a uvidis ten zavan koniku )
neni kam nasadit. mam ve vsech autech favo motor a urcite i kdybych to mel kam nasadit tak bych kvuli tomu nerozdelaval nic. jen me zajimalo co o tom víte a tak...
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
1.10.09, 18:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
písal som o skúsenostiach v inom fóre, tu sa citujem: „jednoducho to auto (otcova Š130 s motorom Š120, 5kvalt, stály prevod 3,9) bez vrtuľky úplne inak reagovalo na dotyk na plyn...keď som mal túto vrtu+ku pod karbom, stačilo "ťuknúť" na plyn a cítil som reakciu motora. Keď mi jeden chlapík menil hlavu, zbadal túto vrtuľku a vyhodil ju so slovami - to je k....tina. On to vraj dal do 105 ky a po 100 km to vyhodil, lebo „auto neťahalo“. Zmontoval mi hlavu, karbec, všetko. Sadol som so auta, idem a zistil som, že tu nie je niečo v poriadku. Jemne som pridal plyn a auto nič...hluchota...nevedel som, čím to je, myslel som, že druhou hlavou...potom pri nejakej príležitosti som tam túto vrtuľku vrátil, zmenu som nejak nepocítil. A zasa po nejakom čase som to vyhodil a zasa...hluchota v nízkych otáčkach...takže jednoznačne, tieto vrtuľky zvýšili krútiaci moment v nízkych otáčkach, spotrebu som vtedy nemeral. Ale ako môžeš čítať vyššie, na mojej Š125 som to nepocítil - tam to bolo podľa mňa jedno, či tam vrtuľka je, alebo nie je. Možno to preto tak pomáhalo na otcovej šáde, pretože so st. prevodom 3,9 sa stále hýbeš v nízkych ot. a tiež otcov karbec mal nastavenú hladinu 26 mm od víka (=nachudobno; to som zistil teraz pred týždňom)...“ Takže tá vrtuľka mala veľký vplyv v otcovom aute, ale v mojom v podstate nijaký...
=== treba to vyskúšať na konkrétnom aute...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.10.09, 08:45 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
ferrari píše: === treba to vyskúšať na konkrétnom aute...
Mít správně seřízený motor by možná bylo lepší.
|
2.10.09, 09:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|