Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 zajimava věc na víření směsi 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek zajimava věc na víření směsi
víte nekdo neco o tomhle: Obrázek ?

více obrazku zde: http://lucas89.rajce.net/vrtule

bylo to mezi karbecem a sacim potrubim, je mi jasny k cemu to asi slouzi, ale mate s tim nekdo nejake zkusenosti? je to k necemu? nebo to je jen pro dobry pocit?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


Naposledy upravil LUCAS dne 1.10.09, 14:30, celkově upraveno 1



1.10.09, 10:41
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
starý a k ničemu

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


1.10.09, 11:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Nechci rejt, ale nedá mi to. Co to má společnýho s Výrem (sovou)? :lol:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


1.10.09, 12:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Třeba že je to staré a v autě k ničemu. :)


1.10.09, 12:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
To je davno zapomenuta technologie. Pozdejsi verze mela jenom takovy podbny tvary vyrobeny v ty velky podlozce pod karbec.

Jinak to "výření" mne taky pobavilo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.10.09, 12:20
Profil ICQ YIM
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Doporučuji cokoliv, co snižuje průřez sání pod karbem, odstranit. V případě podložky pod karb samozřejmě podložku zachovat, jen tu ptákovinu vystříhat. Jede to pak o poznání lépe. :) Výr nestíhá koulet očima.


1.10.09, 12:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 327
Příspěvek 
S těma vrtulkama se bláznilo v 70. letech s embéčkama a žigulama, v literatuře se psalo o fantastických úsporách paliva a zvýšení výkonu. Samozřejmě je to na prd.


1.10.09, 13:09
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
je to dobre ajko ozdoba vanocniho stromecku, poveseni na zed, nausnice do ucha apod... na autu, kor pod karbem, to je tak k vzteku :-))

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


1.10.09, 13:10
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo komunistickej tuning zvedá spotřebu snižuje výkon :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.10.09, 13:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad :-D ale je to trapné, to uznavam :-D no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky :-D

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


1.10.09, 14:29
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Taková pěkná historická prkotinka. Vyčistit a do vitrínky... :wink:


1.10.09, 16:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
LUCAS píše:
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad :-D ale je to trapné, to uznavam :-D no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky :-D



nasad a uvidis ten zavan koniku :-))

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


1.10.09, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
VeTeV píše:
LUCAS píše:
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad :-D ale je to trapné, to uznavam :-D no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky :-D



nasad a uvidis ten zavan koniku :-))


neni kam nasadit. mam ve vsech autech favo motor a urcite i kdybych to mel kam nasadit tak bych kvuli tomu nerozdelaval nic. jen me zajimalo co o tom víte a tak...

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


1.10.09, 18:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
písal som o skúsenostiach v inom fóre, tu sa citujem: „jednoducho to auto (otcova Š130 s motorom Š120, 5kvalt, stály prevod 3,9) bez vrtuľky úplne inak reagovalo na dotyk na plyn...keď som mal túto vrtu+ku pod karbom, stačilo "ťuknúť" na plyn a cítil som reakciu motora. Keď mi jeden chlapík menil hlavu, zbadal túto vrtuľku a vyhodil ju so slovami - to je k....tina. On to vraj dal do 105 ky a po 100 km to vyhodil, lebo „auto neťahalo“. Zmontoval mi hlavu, karbec, všetko. Sadol som so auta, idem a zistil som, že tu nie je niečo v poriadku. Jemne som pridal plyn a auto nič...hluchota...nevedel som, čím to je, myslel som, že druhou hlavou...potom pri nejakej príležitosti som tam túto vrtuľku vrátil, zmenu som nejak nepocítil. A zasa po nejakom čase som to vyhodil a zasa...hluchota v nízkych otáčkach...takže jednoznačne, tieto vrtuľky zvýšili krútiaci moment v nízkych otáčkach, spotrebu som vtedy nemeral. Ale ako môžeš čítať vyššie, na mojej Š125 som to nepocítil - tam to bolo podľa mňa jedno, či tam vrtuľka je, alebo nie je. Možno to preto tak pomáhalo na otcovej šáde, pretože so st. prevodom 3,9 sa stále hýbeš v nízkych ot. a tiež otcov karbec mal nastavenú hladinu 26 mm od víka (=nachudobno; to som zistil teraz pred týždňom)...“ Takže tá vrtuľka mala veľký vplyv v otcovom aute, ale v mojom v podstate nijaký...

=== treba to vyskúšať na konkrétnom aute...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.10.09, 08:45
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
ferrari píše:
=== treba to vyskúšať na konkrétnom aute...


Mít správně seřízený motor by možná bylo lepší. :wink:


2.10.09, 09:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz