Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
deekay píše: lepsie ako zabozrut
to je všechno...kromě opla a hlavně forda
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.9.09, 20:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pedal ze zarovno s brzdou
takto ti to nevypínalo podle tebe tak kam jsi to lanko poštelova že to jde jak od mamky, miloš
|
30.9.09, 20:44 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
slovacek.milos píše: pedal ze zarovno s brzdou takto ti to nevypínalo podle tebe tak kam jsi to lanko poštelova že to jde jak od mamky, miloš
teraz je o 1cm vyssie ako brzdovy
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.9.09, 21:05 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Ondras83 píše: deekay píše: lepsie ako zabozrut to je všechno...kromě opla a hlavně forda
vravim prevodovka, aj 13 rocny zabozrut je daleko pohodlnejsi ako okta a ine koncerny
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.9.09, 21:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
deekay píše: slovacek.milos píše: pedal ze zarovno s brzdou takto ti to nevypínalo podle tebe tak kam jsi to lanko poštelova že to jde jak od mamky, miloš teraz je o 1cm vyssie ako brzdovy
no tak to má bejt
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.09, 05:19 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no "oficialne" ma byt zarovno ale to sa mi nikdy nepodarilo aby to zaroven fungovalo
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.10.09, 09:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
oficiálně to má bejt vždycky vejš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.09, 13:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.10.09, 16:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
je tam + - 5mm
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.09, 16:11 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: je tam + - 5mm
a vidis tam: "normalne nad" ? ja to mam 10mm nad brzdovym...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.10.09, 16:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
no dobře ale může bejt 5mm nad
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.10.09, 16:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.10.09, 16:56 |
|
|
madmike
Příspěvky: 1
|
Re: Za studena radi perfektne, za tepla horsie
Tak toto musím skúsiť aj ja... Po vyliatí prevodového oleja cez zlú dieru , prejdení cca 7km po PP80 a doliati do prevodovky, tak začal po zahriatí ťažšie radiť (za studena ľahko ako predtým). Zistil som, že bolo veľa oleja, tak som odlial už cez správnu dieru, ale stále problém po zahriatí Pôvodne som chcel vymeniť len motorový olej Toho som mal veľa a konzistencia ako ropa ... minimálne 15tisíc km ... Stále je ho tam síce veľa, ale problém pre ktorý som ho menil som vyriešil premytím karburátora v benzíne.
|
9.2.11, 14:26 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
Re: Za studena radi perfektne, za tepla horsie
Zdravim, mam podobny problem
za studena ide vsetko oka, ale ako sa zohreje olej - leto, dlha cesta, tak pri radeni stupnov treba prekonat fakt velky odpor od N do zaradenia rychlosti.....najviac do 2-ky
Oleja je tam dost kontroloval som to.
Cim to moze byt?
A este jedna vec, chcel som preventivne vymenit olej v prevodovke ale nejde povolit vypustny srob, je nejaka ina moznost vymeny oleja?
Dík
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
17.7.11, 22:15 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Šroub řádně poklepat, máchá se v oleji, tak v tom by byl čert, aby nakonec nepovolil. Tuhé řazení při teplé převodovce může způsobovat i moc oleje. Hladina musí být 4 mm od spodku náhonu tachometru (toho plastového kolečka).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.7.11, 23:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|