Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 90 A Alternátor na Felicii 1,3 
Autor Zpráva

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek 90 A Alternátor na Felicii 1,3
Ahoj, mám ve Felicii 1,3 55 A alterántor (plochý drážkový řemen) a i přes to, že je po repasy (kontrola diod, výměna ložisek, regulátoru s uhlíkama a stočeny sběrací kroužky na sousustruhu), musím co dva měsíce dobíjet baterku. Baterka změřena zátěžákem, má 90% výkon. Mým problémem je, že jezdím krátké jízdy a tak se ani nedivím, že se baterka nestihne dobít a postupně ubívá její kapacita. Co si budeme povídat, soustavy s 55A altíkem nejsou stavěný na denní svícení a natož potom krátké jízdy s častým startováním.
Můj dotaz zní:
Lze namontovat bez jakýchkoliv úprav do 1,3 motou, 90 A alternátor ??
A co na to řekne el. soustava ?? Abych neodhulil ŘJ, nebo nespálil el. vedení... Jestli na to dimenze průřezu vodičů stačí.


3.10.09, 18:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
No v 90A problem nebude, Problem bude tam ten alternator namontovat... origo felicia s 90A ma 6drazkovy remen a uplne ine uchytenie...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 3.10.09, 19:15, celkově upraveno 1



3.10.09, 19:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Najdi si tu tuningovou diodu a vyzkoušej to.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.10.09, 19:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Najdi si tu tuningovou diodu a vyzkoušej to.


ale nie, skôr by som radil dať doporiadku ten 55A alternátor, prípadne zohnať dobrú 70ku tá je taká istá ako 55 takže žiadne problémy s uchytením...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.10.09, 19:48
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
Blackie 639 píše:
Co si budeme povídat, soustavy s 55A altíkem nejsou stavěný na denní svícení a natož potom krátké jízdy s častým startováním.


tohle je většinou můj případ a neshledávám jedinej problém (55A alternátor-ráno zima start, topení, světla, rádio-5km do práce, vypnout-motor stihne v klidu nabrat provozní teplotu-pro ty co mi řeknou trapitel)

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


3.10.09, 20:03
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Kdysi jsem měl 120cítku a měl jsem tam 55A altík. Jezdil jsem do práce 4 km a zpět a baterka mi vydržela 3 roky bez nějakého nabíjení možná 2x jsme ji nabil nabíječkou toť má zkušenost.


4.10.09, 07:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
řek bych že bude v poho stačit 70A altík z MPička, z venku je uplně stejný, žadne problemy při montáži.....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


4.10.09, 07:40
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych nejprve změřil ten nynější 55A altík. Musí dávat co největší povolené napětí. Na takové krátké trasy je nejlepší napětí okolo 14,2 V. Samozřejmě je lepší pokud při plné zátěži má nejméně těch 13,8- 14V. Pokud má jen třeba 13,2- 13,5V při zátěži, je to docela málo. Pak se není čemu divit, že je baterie každou chvíli vybitá.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.10.09, 08:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
stejně si myslím že ten 55A je slabý.....felicie nebyla ještě stavěna na celodenní svícení....Když musíš pořád svítit, máš třeba ráio a v zimě topení tak to podle mě stejně nebude stíhat dobíjet i kdyby byl ok

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


4.10.09, 08:37
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Slabý není. Problém je spíš v krátkých jízdách a častém startování. To co si vezme startér, ani výkonější altík během pár minut nedoplní.


4.10.09, 08:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
14,2 V bude jen s tuningovou diodou, standardní regulátor reguluje na 14V.
Např. já mám s tou diodou 14,2 V v otáčkách naprázdno, 13,8 V v otáčkách se světly a 13,6 V se světly na volnoběh.
Měřil jsem alternátor z HTP Fábie a napětí v otáčkách tam nebyla vyšší :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.10.09, 09:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Nepér píše:
Měřil jsem alternátor z HTP Fábie a napětí v otáčkách tam nebyla vyšší :)

Protoze chybjela tuningova dioda :D

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


4.10.09, 10:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
Blackie 639 píše:
Ahoj, mám ve Felicii 1,3 55 A alterántor (plochý drážkový řemen) a i přes to, že je po repasy (kontrola diod, výměna ložisek, regulátoru s uhlíkama a stočeny sběrací kroužky na sousustruhu), musím co dva měsíce dobíjet baterku. Baterka změřena zátěžákem, má 90% výkon. Mým problémem je, že jezdím krátké jízdy a tak se ani nedivím, že se baterka nestihne dobít a postupně ubívá její kapacita. Co si budeme povídat, soustavy s 55A altíkem nejsou stavěný na denní svícení a natož potom krátké jízdy s častým startováním.
Můj dotaz zní:
Lze namontovat bez jakýchkoliv úprav do 1,3 motou, 90 A alternátor ??
A co na to řekne el. soustava ?? Abych neodhulil ŘJ, nebo nespálil el. vedení... Jestli na to dimenze průřezu vodičů stačí.


co ti tu chybí tak nikde nepíšeš o dobíjecím napětí,

55A altík je přeci na stříkačce fáčku a taky to jede a dobíjí, miloš


4.10.09, 10:56
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: 90 A Alternátor na Felicii 1,3
slovacek.milos píše:
Blackie 639 píše:
Ahoj, mám ve Felicii 1,3 55 A alterántor (plochý drážkový řemen) a i přes to, že je po repasy (kontrola diod, výměna ložisek, regulátoru s uhlíkama a stočeny sběrací kroužky na sousustruhu), musím co dva měsíce dobíjet baterku. Baterka změřena zátěžákem, má 90% výkon. Mým problémem je, že jezdím krátké jízdy a tak se ani nedivím, že se baterka nestihne dobít a postupně ubívá její kapacita. Co si budeme povídat, soustavy s 55A altíkem nejsou stavěný na denní svícení a natož potom krátké jízdy s častým startováním.
Můj dotaz zní:
Lze namontovat bez jakýchkoliv úprav do 1,3 motou, 90 A alternátor ??
A co na to řekne el. soustava ?? Abych neodhulil ŘJ, nebo nespálil el. vedení... Jestli na to dimenze průřezu vodičů stačí.


co ti tu chybí tak nikde nepíšeš o dobíjecím napětí,

55A altík je přeci na stříkačce fáčku a taky to jede a dobíjí, miloš

14,10 bez světel, 13,90 V tlumený s ventilátorem na 3 stupeň.
Jezdím do práce 5 km a zapnu světla, ventilátor a radio. Na volnoběh mi mrká osvětlení přístrojovky. V zimě budu chodit pěšky :lol:, abych netýral motor studenejma startama v mrazivém počasí.


4.10.09, 11:23
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Dobíjí to tak jak má. Ale při takhle krátkých jízdách opravdu nezbývá nic jiného, než občas připojit nabíječku.


4.10.09, 11:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz