Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA.. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
Čau chlapi,jelikož jsem elektrický antitalent,potřeboval bych se zeptat..Mám ve formanu topení z feldy.Před časem mi přestal foukat ventilátor na 1,2,3 stupen..Což mě logicky napadlo,že jsou v prd..předřadné odpory ventilátoru..Nj,ale dneska jsem koupil ten předřadný odpor,nějakou náhradu za 170kč,bo v jednom obchodě chtěli za origo 860kč,ve druhém 660 kč+tam měli tu druhovýrobu..No jenže při výměně jsem zjidtil,že na konektoru je seškvařený,opálený 1 pin+ohořelý 1 káblík,myslím,že černé barvy..Tak by mě zajímalo proč se to stalo,jestli se s tím už někdo nesetkal..a co je to za černý káblík,jestli nějaký štrum nebo kostra??Díkes chlapi.. :P

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.10.09, 11:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
NOVON píše:
Čau chlapi,jelikož jsem elektrický antitalent,potřeboval bych se zeptat..Mám ve formanu topení z feldy.Před časem mi přestal foukat ventilátor na 1,2,3 stupen..Což mě logicky napadlo,že jsou v prd..předřadné odpory ventilátoru..Nj,ale dneska jsem koupil ten předřadný odpor,nějakou náhradu za 170kč,bo v jednom obchodě chtěli za origo 860kč,ve druhém 660 kč+tam měli tu druhovýrobu..No jenže při výměně jsem zjidtil,že na konektoru je seškvařený,opálený 1 pin+ohořelý 1 káblík,myslím,že černé barvy..Tak by mě zajímalo proč se to stalo,jestli se s tím už někdo nesetkal..a co je to za černý káblík,jestli nějaký štrum nebo kostra??Díkes chlapi.. :P


neviem čo je čierny, ale v týchto odporových blokoch je tepelná poistka ktorá pri prehriatí obvod rozopne, niekedy to stačí prečistiť...

prečo ti ohorel jeden kontakt neviem, ale 120W je cca 8,5A čo sa pri zlom prechodovom odpore dokáže pekne zohriať, a Felda kúrenie vo Fave potrebuje samostatné kostrenie pre motor ventilátora, ale to asi vieš...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.10.09, 11:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
neviem čo je čierny, ale v týchto odporových blokoch je tepelná poistka ktorá pri prehriatí obvod rozopne, niekedy to stačí prečistiť...

prečo ti ohorel jeden kontakt neviem, ale 120W je cca 8,5A čo sa pri zlom prechodovom odpore dokáže pekne zohriať, a Felda kúrenie vo Fave potrebuje samostatné kostrenie pre motor ventilátora, ale to asi vieš...[/quote]

Nooo..ted jsi mě znejistil..Jaká samostatná kostra??Už je to delší dobu,co jsem to topení měnil nepamatuu se.. :sick: Kde se teda napojuje ta samostatná kostra?? Mam kostru na ventilátor napojenou pod šroubem,tak jako tomu bylo u topení fáva,či-li přímo z konektoru od ventilátoru..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.10.09, 11:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
NOVON píše:
Nooo..ted jsi mě znejistil..Jaká samostatná kostra??Už je to delší dobu,co jsem to topení měnil nepamatuu se.. :sick: Kde se teda napojuje ta samostatná kostra?? Mam kostru na ventilátor napojenou pod šroubem,tak jako tomu bylo u topení fáva,či-li přímo z konektoru od ventilátoru..


áno, treba urobiť samostatnú kostru pre motor ventilátora tak ako to má Favo, nakoľko Favo zväzok má (-) kostru stavanú iba na podsvietenie ovládacieho panelu.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.10.09, 11:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jdu si zakuřit,tak se na to mrknu jak to mám.. :shock:

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.10.09, 11:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jo tak tu kostru mám správně..Čuměl jsem na ten konektor a opálený je pin č.2 (černý kábel) na konektoru k těm odporům.. :( :(

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.10.09, 11:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
:? :? hledal jsem nějaké schéma elektroinstalace feldy,ale tady jsem nic nenašel... :? :?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.10.09, 12:00
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ten spálený konektor tam je často vzniká to v létě ventilátor na jedničku a navíc ucpaný pylový filtr že se ta kostička s nechladí miloš


10.10.09, 12:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
MILOŠ: Jj přestalo to fachčit v hicu,v létě..
Jinak oprava-OPÁLENÝ JE ZELENÝ DRÁT,pin č.2..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.10.09, 12:49
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Podle mě to je tím špatným průchodem vzduchu, tudíž špatným chlazením, jak bylo napsáno. Pokud máš pylový filtr, tak je potřeba ho pravidelně čistit, nebo měnit. Při nižších rychlostech, na jedničku a dvojku, ale hlavně na jedničku, má ventilátor malý tah a nestačí protáhnout filtrem dost vzduchu. Tím se přehřejí odpory a konektor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.10.09, 13:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
VAROK: Nj asi máš pravdu..No a nemůže to být taky tím,že mám na kapotě nasávač?Jinak napadlo mě tam nějak nabastlit ventilátorek z PC..právě k vůli tomu chlazení na 1 stupeň..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


11.10.09, 15:00
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To by možná pomohlo, ale proč to tak komplikovat. Záleží na typu nasávače. Já mám taky a zdá se mi, že to h...o fouká. Bez něho vysavač jak prase a s ním jen při velké rychlosti. Nebo si udělej někde dírku, odkud ti bude tahat ventilátor chladný vzduch na ty odpory. To ale zase bude zbytečný ten pylový filtr, pokud tam máš?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.10.09, 15:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
VAROK: Pylový filtr nemám,mám tam punčochu proti hrubšímu bordelu..No dneska jdu na vrakáč vycvaknout ten konektor k odporům..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.10.09, 06:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Tak jsem dneska kupil na vrakáču konektor s kusem káblu za 20kč a zítra to budu bastlit.. :P Tak napíšu jak jsem dopadl.. :wink:

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


16.10.09, 10:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Mno tak jsem konektor vyměnil a stejně to nefunguje.Pořád to jede jen na 4 stupen..Je zajímavé,že občas se chytne i jiná rychlost,ale jen když zapnu a vypnu zapalování,fouká to tak 5 sekund a přestane to..No nevín co s tím... :( :( Není tam na ten ventilátor nějaké relé??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.10.09, 15:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz