PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
Autor |
Zpráva |
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
Čau chlapi,jelikož jsem elektrický antitalent,potřeboval bych se zeptat..Mám ve formanu topení z feldy.Před časem mi přestal foukat ventilátor na 1,2,3 stupen..Což mě logicky napadlo,že jsou v prd..předřadné odpory ventilátoru..Nj,ale dneska jsem koupil ten předřadný odpor,nějakou náhradu za 170kč,bo v jednom obchodě chtěli za origo 860kč,ve druhém 660 kč+tam měli tu druhovýrobu..No jenže při výměně jsem zjidtil,že na konektoru je seškvařený,opálený 1 pin+ohořelý 1 káblík,myslím,že černé barvy..Tak by mě zajímalo proč se to stalo,jestli se s tím už někdo nesetkal..a co je to za černý káblík,jestli nějaký štrum nebo kostra??Díkes chlapi..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
10.10.09, 11:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
NOVON píše: Čau chlapi,jelikož jsem elektrický antitalent,potřeboval bych se zeptat..Mám ve formanu topení z feldy.Před časem mi přestal foukat ventilátor na 1,2,3 stupen..Což mě logicky napadlo,že jsou v prd..předřadné odpory ventilátoru..Nj,ale dneska jsem koupil ten předřadný odpor,nějakou náhradu za 170kč,bo v jednom obchodě chtěli za origo 860kč,ve druhém 660 kč+tam měli tu druhovýrobu..No jenže při výměně jsem zjidtil,že na konektoru je seškvařený,opálený 1 pin+ohořelý 1 káblík,myslím,že černé barvy..Tak by mě zajímalo proč se to stalo,jestli se s tím už někdo nesetkal..a co je to za černý káblík,jestli nějaký štrum nebo kostra??Díkes chlapi..
neviem čo je čierny, ale v týchto odporových blokoch je tepelná poistka ktorá pri prehriatí obvod rozopne, niekedy to stačí prečistiť...
prečo ti ohorel jeden kontakt neviem, ale 120W je cca 8,5A čo sa pri zlom prechodovom odpore dokáže pekne zohriať, a Felda kúrenie vo Fave potrebuje samostatné kostrenie pre motor ventilátora, ale to asi vieš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.10.09, 11:18 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Re: PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
neviem čo je čierny, ale v týchto odporových blokoch je tepelná poistka ktorá pri prehriatí obvod rozopne, niekedy to stačí prečistiť...
prečo ti ohorel jeden kontakt neviem, ale 120W je cca 8,5A čo sa pri zlom prechodovom odpore dokáže pekne zohriať, a Felda kúrenie vo Fave potrebuje samostatné kostrenie pre motor ventilátora, ale to asi vieš...[/quote]
Nooo..ted jsi mě znejistil..Jaká samostatná kostra??Už je to delší dobu,co jsem to topení měnil nepamatuu se.. Kde se teda napojuje ta samostatná kostra?? Mam kostru na ventilátor napojenou pod šroubem,tak jako tomu bylo u topení fáva,či-li přímo z konektoru od ventilátoru..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
10.10.09, 11:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
NOVON píše: Nooo..ted jsi mě znejistil..Jaká samostatná kostra??Už je to delší dobu,co jsem to topení měnil nepamatuu se.. Kde se teda napojuje ta samostatná kostra?? Mam kostru na ventilátor napojenou pod šroubem,tak jako tomu bylo u topení fáva,či-li přímo z konektoru od ventilátoru..
áno, treba urobiť samostatnú kostru pre motor ventilátora tak ako to má Favo, nakoľko Favo zväzok má (-) kostru stavanú iba na podsvietenie ovládacieho panelu.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.10.09, 11:35 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jdu si zakuřit,tak se na to mrknu jak to mám..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
10.10.09, 11:38 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jo tak tu kostru mám správně..Čuměl jsem na ten konektor a opálený je pin č.2 (černý kábel) na konektoru k těm odporům..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
10.10.09, 11:49 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
10.10.09, 12:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ten spálený konektor tam je často vzniká to v létě ventilátor na jedničku a navíc ucpaný pylový filtr že se ta kostička s nechladí miloš
|
10.10.09, 12:26 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MILOŠ: Jj přestalo to fachčit v hicu,v létě..
Jinak oprava-OPÁLENÝ JE ZELENÝ DRÁT,pin č.2..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
10.10.09, 12:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Podle mě to je tím špatným průchodem vzduchu, tudíž špatným chlazením, jak bylo napsáno. Pokud máš pylový filtr, tak je potřeba ho pravidelně čistit, nebo měnit. Při nižších rychlostech, na jedničku a dvojku, ale hlavně na jedničku, má ventilátor malý tah a nestačí protáhnout filtrem dost vzduchu. Tím se přehřejí odpory a konektor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.10.09, 13:31 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
VAROK: Nj asi máš pravdu..No a nemůže to být taky tím,že mám na kapotě nasávač?Jinak napadlo mě tam nějak nabastlit ventilátorek z PC..právě k vůli tomu chlazení na 1 stupeň..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
11.10.09, 15:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
To by možná pomohlo, ale proč to tak komplikovat. Záleží na typu nasávače. Já mám taky a zdá se mi, že to h...o fouká. Bez něho vysavač jak prase a s ním jen při velké rychlosti. Nebo si udělej někde dírku, odkud ti bude tahat ventilátor chladný vzduch na ty odpory. To ale zase bude zbytečný ten pylový filtr, pokud tam máš?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.10.09, 15:09 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
VAROK: Pylový filtr nemám,mám tam punčochu proti hrubšímu bordelu..No dneska jdu na vrakáč vycvaknout ten konektor k odporům..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.10.09, 06:37 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Tak jsem dneska kupil na vrakáču konektor s kusem káblu za 20kč a zítra to budu bastlit.. Tak napíšu jak jsem dopadl..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
16.10.09, 10:08 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Mno tak jsem konektor vyměnil a stejně to nefunguje.Pořád to jede jen na 4 stupen..Je zajímavé,že občas se chytne i jiná rychlost,ale jen když zapnu a vypnu zapalování,fouká to tak 5 sekund a přestane to..No nevín co s tím... Není tam na ten ventilátor nějaké relé??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
18.10.09, 15:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|