Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 10:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 prasklá hlava 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek prasklá hlava
při běhu motoru na vyšší otáčky ( sytič ) to v expanzce pěkně probublává.
Je to na beton profouklé těsnění, event. prasklá hlava?
nebo by třeba mohly být špatné membrány na LPG reduktoru?


13.10.09, 12:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Vaříš?


13.10.09, 13:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
dle mne nevari... ale ma praskle tesneni pod hlavou


13.10.09, 18:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Jen poznámka, taky může být hlava prohnutá...


13.10.09, 19:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
fatal píše:
Jen poznámka, taky může být hlava prohnutá...


sobrá poznámka... nebo vypoukla


13.10.09, 20:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
ne, motor nevaři.
ono je celkem chladno, ale v koloně to obcas vyleze na 90st.
je jedno, co je s motorem, jestli vadne tesneni, nebo hlava.
chci vedet, zda to neni i treba vadnymi membranami LPG.
výkon nějak poklesnul


13.10.09, 20:53
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Projeď se na benzín jestli to bude vařit :)
Každopádně bych hlavu shodil a podíval se co se tam uvnitř vlastně děje.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.10.09, 21:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
ked ti nejde ventilator na chladici musis varit aj na benzin a nie este na lpg kde sa to hreje viacej.....tieto liatinove hlavy na LPG nevydrzia nic.......zacnu sa ventily zaklepavat do hlavy.........stoji to za prd...

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


14.10.09, 10:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
může to být i memrána prvního stupně dá se to poznat takto

jak máš expansku tak ti tam trčí přepadová hadička :shock:

vzazíš si ji do chobotu a nasáváš no jak cítíš plyn je to membránou :wink: miloš


14.10.09, 12:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek membrána
plynem to tam cítít není. myslíš 1.stupeň v karbecu, jo?


21.10.09, 10:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: membrána
john simple píše:
plynem to tam cítít není. myslíš 1.stupeň v karbecu, jo?

Ne..Miloš myslel membránu 1 stupně v reduktoru..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


21.10.09, 16:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
aha.diky za radu. spotřeba je už katastrofální a výkon jak kdy, podle počasí :D
někdy to v nádržce bublá, někdy ne. reduktor by chtělo zrevidovat, má už své roky.
a co se týče motoru, tak váhám, zda už nevyměnit motor, mám v záloze jeden 130tkový 8)


22.10.09, 07:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz