Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 automatickej sytič 
Autor Zpráva

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
Pech. píše:
to bude to samé, co jsem měl já

u klapky první komory (pod tou co má přívěru, je taková stupňovitá vačka (zubatá věc co když šlápneš na plyn jakoby přidá plyn na hlavní klapce první komory) a tam se ti nejspíš, stejně jako mně, její stavěcí šroubek nedotýká té stuňovité vačky... já jsem dorázek se šroubem přiohnul aby to makalo a auto jezdí...

ve vlákbě pod odkazem co jsem ti poslal je ještě návod s hodnotami, jak to doladit.


Kam se mám podívat na ty hodnoty????( na ten odkaz?????)


6.10.09, 21:02
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
Pech. píše:
to bude to samé, co jsem měl já

u klapky první komory (pod tou co má přívěru, je taková stupňovitá vačka (zubatá věc co když šlápneš na plyn jakoby přidá plyn na hlavní klapce první komory) a tam se ti nejspíš, stejně jako mně, její stavěcí šroubek nedotýká té stuňovité vačky... já jsem dorázek se šroubem přiohnul aby to makalo a auto jezdí...

ve vlákbě pod odkazem co jsem ti poslal je ještě návod s hodnotami, jak to doladit.

netuší kam to dohnonut vím o čem mluvíš ale nemám představu o tom ohntí


6.10.09, 21:04
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
stiahni si na nete skoda favorit andrt malina a v tej knizke na strane 125 mas karburator , su tam aj odseky ako nastavit spravne karbec. Ja som to robil podla toho je sice pravda ze som mal k dispozici jeden vymontovany karbec takze som mal vyhodu ze som si to vedel najprv vyskusat:)

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


7.10.09, 10:25
Profil ICQ

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
vše vyřešeno dnes jsem byl u borca dělal mě paltest cena 500 kč .rozdělovač rozdělal do šroubku velkeé vule promazal zrepasoval seřídil ventily a pošteloval sytič
(nefungoval tak jak má) našteloval přes lampu předstih a auto jede jako hrom.Jsem zvědav na ranní starty.Jinak mě doporučil udělat rozvody.


11.10.09, 12:03
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ten šroubek stačí někdy dotáhnout, zašroubovat aby se dotýkal té vačky. Nemusí se nic přihýbat. Pokud jde to táhlo s tím šroubkem ztuha, je potřeba namazat jeho uložení. Všechny táhla a pod. musí jít lehounce. Pokud nepomůže přidat na tom šroubku, tak bude chyba někde jinde. Tím šroubkem se v podstatě více otvírá škrtící klapka, jako když přidáme plynu pedálem. u starších fáček je dobré mít na první stupeň otáčky okolo 2000 a po šlápnutí na pedál plynu by měl přejít na druhý stupeň a otáčky asi 1200-1500/min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.10.09, 12:46
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
aje to tu zase tak auto seřízený včecko proměřený a ranní starty opět zlé .Připadne mně to jako kdyby to nemělo benzín trvá to než to natočím .jinak tak na 3 pokus ale musím šlapat na plyn ---startuju a musím šlapat na plyn aby to šlo do otáček co s tím???


13.10.09, 19:12
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
kozina píše:
vše vyřešeno dnes jsem byl u borca dělal mě paltest cena 500 kč .rozdělovač rozdělal do šroubku velkeé vule promazal zrepasoval seřídil ventily a pošteloval sytič
(nefungoval tak jak má) našteloval přes lampu předstih a auto jede jako hrom.Jsem zvědav na ranní starty.Jinak mě doporučil udělat rozvody.


aje to tu zase tak auto seřízený včecko proměřený a ranní starty opět zlé .Připadne mně to jako kdyby to nemělo benzín trvá to než to natočím .jinak tak na 3 pokus ale musím šlapat na plyn ---startuju a musím šlapat na plyn aby to šlo do otáček co s tím???


13.10.09, 19:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
A "nepada" ti benzin? Skus ráno (alebo ked dlhšie voz stojí) pred startovaním natahat ručne.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.10.09, 19:24
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
slavik74 píše:
A "nepada" ti benzin? Skus ráno (alebo ked dlhšie voz stojí) pred startovaním natahat ručne.

zkusím načerpám a uvidíme zítra napíšu


13.10.09, 19:49
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
jde čistit nějak pal.čerpadlo Fav 136 r.v.89


14.10.09, 18:46
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
jestli mužu poradit, včera jsem řešil a vyřešil totožný problém. byla prasklá přímo membrána v objemovém ovladači, koupil jsem nový origo ovladač za 350, seřídil šroub na táhle a pak tuhost mmbrány a vše valí jak má, jak má. Musí být zároveň v pořádku termoventil. Sezen si cca 0,5m dlouhou hadicku, pripoj na vývod termoventilu, zapni zapalováni do polohy 1, po cca 5s se termoventil musí uzavřít a nepropustit- zkus hadickou a podlakem pusou. Pak spoj zpět termoventil s obj. ovladačem a připravenou hadičku pripoj na obj. ovladač místo hadičky podtlaku od motoru, udělej pusou podlak, musí být stabilní – nikde neutíkat- tahlo ovladace musí pracovat, při podržení podlaku se nesmí samovolně vracet. Vyzkoušej, dej vědět, pak poradím, jak to seřídit. Případně kup pouze origo obj. ovladač, čína nemaká.


14.10.09, 20:25
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
bosator píše:
jestli mužu poradit, včera jsem řešil a vyřešil totožný problém. byla prasklá přímo membrána v objemovém ovladači, koupil jsem nový origo ovladač za 350, seřídil šroub na táhle a pak tuhost mmbrány a vše valí jak má, jak má. Musí být zároveň v pořádku termoventil. Sezen si cca 0,5m dlouhou hadicku, pripoj na vývod termoventilu, zapni zapalováni do polohy 1, po cca 5s se termoventil musí uzavřít a nepropustit- zkus hadickou a podlakem pusou. Pak spoj zpět termoventil s obj. ovladačem a připravenou hadičku pripoj na obj. ovladač místo hadičky podtlaku od motoru, udělej pusou podlak, musí být stabilní – nikde neutíkat- tahlo ovladace musí pracovat, při podržení podlaku se nesmí samovolně vracet. Vyzkoušej, dej vědět, pak poradím, jak to seřídit. Případně kup pouze origo obj. ovladač, čína nemaká.

myslíš ten plastovej díl s šestihranem vze zadu karbece sháněl jsem v brně nemaji zatím


15.10.09, 17:26
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
byl jsem se podívat na karbec a chci se zeptat na jednu věc auto studené:šlápnu na plyn a vzduchová klapka v karbeci má být uzavřena úplně nebo tam má být mezera tak 2-3 mm???


15.10.09, 18:50
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
jj, objemový ovladač je ten černý plastový díl,ze stany od baterie (takový talířek s táhlem, vedou do něj 2 černé hadičky,v kolečku na štelovani tuhosti membány je díra na imbus), nejdřív vyzkoušej podle toho postupu, zda je funkční. Novej seženeš ve speciálce na škodovky, běžná věc, ale často ti nabídnou čínskou repliku za 200, to je opravu nepřesnej šmejd, origo stojí 350. termoventil je ten druhy plastový talířek do kterého vede 1 hadička a plusový drát. Zkus to, dlouho jsem řešil podobný problém, různě to šteloval a vyměňoval díly, co mi kdo radil,už jsem chtěl dělat manuální sytič, nakonec byla malá dírka v mebráně obj. ovladače, tedˇ konečně ta automatika maká, jak má


15.10.09, 18:51
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
kozina píše:
byl jsem se podívat na karbec a chci se zeptat na jednu věc auto studené:šlápnu na plyn a vzduchová klapka v karbeci má být uzavřena úplně nebo tam má být mezera tak 2-3 mm???


na úplně studenem moru, před startem je zavřená, po startu ji otvírá, podle podtlaku, objemový ovladač, postupně jak se ohřívá těleso sytiče, posunuje se i stupňovitá vačka a otvírá klapku až do kolma. Při teplotě nad cca 30° už ovládá klapku jen stupňovitá vačka, ten objemový ovladač ztráci funkci

promin, teď jsem napsal trochu blbost, ta stupnovitá vačka ovládá doraz pro škrtící klapku – funkce s tím spojená, klapku sytiče ovládá bimetalová pružina umístěná v tělese sytiče. Problém bude nejspíš v tom ovladači, ale na opravdu studeným motoru, by před startem se mela klapka uzavřít s mezerou do 1mm. Když povolis ty 3 šrouby co drží těleso sytiče, dá se ta mezera doladit, pokud nemáš nějak rozhozený pružinky na té ose


Naposledy upravil bosator dne 15.10.09, 19:19, celkově upraveno 1



15.10.09, 19:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz