Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Praskanie piestov Rapid 130 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Praskanie piestov Rapid 130
Na rapide po výbruse na 76mm, po najazdení cca 3000 km popraskali mostíky medzi krúžkami na protiľahlej strane voči sviečke. Prasknuté mostíky sú len na 3. a 4. valci (zrejme to má súvislosť s horším chladením). Zaujímalo by ma či ste sa s niečim podobným stretli a aké používate piesty? Ja som mal na výber medzi MADE IN (Poland, Hungary) čo vidím ako "prašť jak uhoď " :lol:. Mám tam Maďarov, tvarovo sú temer zhodné s pôvodnými. Podľa mňa by mohol byť problém buď v kvalite matriálu alebo v opracovaní drážok. Po výbruse samozrejme vzrástla aj kompresia čo má vplyv na náchylnosť ku klepaniu, čo sa v istej miere aj prejavuje pri vysokom zaťažení a malých točkách. Jazdím výlučne na 95 natural+aditivum a myslím, že by to malo na oktánový nárok motora stačiť. Takže teraz neviem či by sa problém vyriešil inými piestami, ktoré by občasné klepanie zniesli alebo sa snažiť klepanie odstrániť, čož nie je práve najľahšie (teda okrem benzinu oč. 100+) . Takže ak Vás niečo napadne ako na to, budem rád.


6.2.07, 20:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
už se to řešilo, nic se nepřišlo a na lepší písty se zeptej v metalexu, já ti jen řeknu tolik pokud nemáš zahřátý motor a přidáš mu na větší výkon dojde k praskání hliníku miloš


6.2.07, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek Re: Praskanie piestov Rapid 130
Praskání pístu mám i já na upraveným fávo motor......písty jiný značky a hlavně to nehonit když to není ohřátý....


www.nahraj.cz/uploads/735808020/6dw/27. ... _pisty.JPG


6.2.07, 23:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Kleepanie - malo by pomoct nastavenie nizsieho predstihu.


7.2.07, 08:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Setkal jsem se s tím u kamarádova Rapida 136 - jezdil parádně a jednou při couvání :shock: se ozvala rána z motoru a pak už jen klepání, jak motor drtil zbytky pístu o hlavu a ventily :lol: :cry:
Od té doby je to auto prokleté, neboť každý další motor mu tam vydržel max. půl roku :? - už tam má třetí a ten už je na odchodu... :roll:
Na jaře tam budem dávat motor z Favorita po GO, tak uvidíme, co vydrží... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


7.2.07, 09:51
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz