Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Plechy
Zdar,
minulou zimu jsem koupil 4 plechace(renovovany) abych mel na co nauzout zimaky. Jeden z nich byl ale uzovkovej(bez tech dulku po odvodu) a tak jsem pouzil jenom ty tri a jako treti ten co na nem byla rezerva. Ty tri mi drzely tlak moc hezky a ten z rezervy porad utikal. Ted mi kamos daroval dva plechace a ja bych je rad spravne zrenovaval a necha prehodit gumu z plechu na plech... Ale mam urcite pochybnosti, jak na to. Prvni a jasny krob je to ocistit od rzi a stary barvy. Ale pak mi neni jasny zda se plechac natira zakladem i na tech mistech kde doseda pneu. Co vy na to?
Dik
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
19.10.09, 13:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Barva má být všude. Těsnost pneumatiky se řeší lepidlem, si všimni, že v pneuservise ji potírají před nasazením nějakou sračkou.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.10.09, 13:35 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
gokralik píše: Barva má být všude. Těsnost pneumatiky se řeší lepidlem, si všimni, že v pneuservise ji potírají před nasazením nějakou sračkou.
jj. Tu sem tam mel ale kdyz to zevnitr koroduje(coz podle toho jak to vypada zvenci ano) tak ani lepidlo nepomuze... Ja sem jenom nevedel zda tam v tom miste dotyku nebude ta barva delat neplechu...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
19.10.09, 13:47 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tenkou vrstvu kvalitni barvy uplne vsude nanest. Gumy se nelepi lepidlem ale je to jen jakesi tesnici tmel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.10.09, 14:00 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
To potírání je jenom namazání nečím co zase uschne aby šla pneu dobře nasadit ne?
|
19.10.09, 14:01 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Natírá se to takovou mazlavou věcí která uschne po nazutí pneumatiky je to kvůli tomu aby šla pneu dobře nasadit a když pneu netěsní kolem ráfku tak se dá jako by tekutý tmel a je to ok... ale pokud je ráfek hodně orezlý tak to nepomůže vím o čem mluvím...
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
19.10.09, 14:03 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
opisek, striknout a sup s tim od servisu
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
19.10.09, 14:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to co řešíte je v podstatě mejdlo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.10.09, 14:41 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Sadra ono si tady spis nerozumite. V penuservisech patlaj dve veci. Jednu na disk a jednu na pneu. To na disk je takovy mazlavy a cerny a to je proto aby tam byla absolutni tesnost a pneu se maze necim(asi to bude mydlova voda nebo neco na ten zpusob) a to je kvuli tomu aby to klouzalo a pneu dobre naklouzla. Pise to i Martin91. Ja si nenom nebyl jistej aby ta barva nemela mensi prilnavost nez to "lepidlo" a aby se pak neodtrhla cimz by vzniklo misto, jakoby bez lepidla...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
19.10.09, 15:16 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Určitě se natírá i tam kde dosedá pneu. Rozhodně tím těsnost ještě zlepšíš
|
19.10.09, 15:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, Majlanky, heh, ja som nikdy nevidel, žeby zvlášť natierali disk a zvlášť pneu...vždy iba pneu a to niečím, ako mazľavé mydlo...aby sa to lepšie šmyklo...ale iste to môže pomôcť aj dotesniť pneu na ráfiku...pokiaľ sú hrdzavé disky, tak sú 2 možnosti:
1. Pneu dole, minimálne dosadacie plochy dokladne obrúsiť (alebo najlepšie opieskovať) a nalakovať nanovo základom + vrchnou farbou
2. Pneu dole, duša tam, pneu naspäť...
A ja vyskúšam 3tiu možnosť a síce ten sprej na lepenie netesností...normálne to nastriekam do pneu a som zvedavý, či to pomôže.....bo tiež mám také ohrdzavené disky a obe vyššie spomínané alternatívy mi prídu drahé...zbytočné peniaze...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.10.09, 15:43 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Po tom spreji to ale nech vyvážit...
Opravdu myslíte, že je to jen mýdlová voda? Tak si zkuste sundat pneumatiku z ráfku v domácích podmínkách..šlápete po pneu, kroutíte ji a až po dlouhém mordování páčidlem se vám povede odlepit pneu od disku. Aspoň já jsem takhle sundával dvě gumy...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.10.09, 15:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano je to v podstatě mejdlo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.10.09, 16:43 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Segry bejvalej když si přehazoval ručně gumu tak použil jar, jinak to mejdlo je celkem známý.
|
19.10.09, 17:41 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Moje zkušenost: 4 plecháče, opískovány, natřeny Formexem komplet celá plocha a pak stříbrným Alkytonem komplet celá plocha a to řádně.
V pneuservise namazány klouzkem, nazuty, nafouknuty na 2atm každá...doma sem si pak pohrál s tlakama osobně...odjezdil loňskou zimu, uložil pře léto a nyní opět namontil a tlak tam stále je.
Barva drží krom místa na každém disku kde montajznou vocas nasazoval...no ale se dalo čekat.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
19.10.09, 17:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|