Autor |
Zpráva |
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Karburator SEDR
Zdravím je nějaký rozdíl ve víku karburátoru SEDR z EMKA . A například z LSky? Nebo jsou ty víka totožné ?
|
22.10.09, 07:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
pockej SEDR je typove oznacnei karbu - LSka je typove oznacnei vozu...nejhak jsem to nepochopil na co se ptas ...jeste byl EDSR
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
22.10.09, 09:53 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Nejspíš se ptá jestli má 120L stejný víko karbce jako 120LS. Já odpověď neznám.
|
22.10.09, 09:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
chemer píše: :-) Nejspíš se ptá jestli má 120L stejný víko karbce jako 120LS. Já odpověď neznám.
pokud bude obojí SEDR tak jsou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.10.09, 09:57 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
pokial su obidva karburatory typu SEDR tak medzi 105(S/L/SP), 120(L/LS/GLS) su uplne zamenne pretoze nemaju ekonostat.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.10.09, 11:26 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
chemer píše: :-) Nejspíš se ptá jestli má 120L stejný víko karbce jako 120LS. Já odpověď neznám.
tak SEDR za SEDR jo -ale uznej sam je to teda otazka hodna lusteni krizovek
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
22.10.09, 12:50 |
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
No přísně vzato, podle dílenské příručky, SEDR pro 120 L, GL a 120 LS, GLS, LX, Rapid jsou maličko jiné Liší se ale jen velikostí některých trysek, tělo karburátoru a víka jsou stejná.
|
22.10.09, 14:35 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Omlouvam se nevedel jsem jak lepe to napsat. Vedel jsem , ze jsou tam ruzne trysky atd. Tak jsem se chtel ujistit zda vika jsou stejne . To mi staci diky moc
|
22.10.09, 14:58 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Jad píše: No přísně vzato, podle dílenské příručky, SEDR pro 120 L, GL a 120 LS, GLS, LX, Rapid jsou maličko jiné Liší se ale jen velikostí některých trysek, tělo karburátoru a víka jsou stejná.
Zamenne su vika medzi 105-120 a potom 130-5-6. Tela zhode niesu ani omylom.
105 ma difuzory 20/23
120 ma difuzory 20/24
130/5/6 ma difuzory 22/24
--> http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... _karb#sedr
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.10.09, 17:27 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
tak tak, víka stejná jsou, pro 105/120 se liší jen mezi EDSR a SEDR - pozor, liší se i těsnění pod víčko, pokud je prohodíš, je to špatné.
těla jsou jiná, jiné difuzory... jak bylo napsáno byť už jsem viděl motor 120LS provozovaný na 105 karburátor bez obtíží, ofiko je to takto...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.10.09, 18:33 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
pri normalnom jazdeni je tato zmena nebadatelna, jedine zeby si na to dupal - rozdiel je na druhej komore pozorovatelny az niekde od 4000ot
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.10.09, 18:41 |
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
darklord píše: Jad píše: No přísně vzato, podle dílenské příručky, SEDR pro 120 L, GL a 120 LS, GLS, LX, Rapid jsou maličko jiné Liší se ale jen velikostí některých trysek, tělo karburátoru a víka jsou stejná. Zamenne su vika medzi 105-120 a potom 130-5-6. Tela zhode niesu ani omylom. 105 ma difuzory 20/23 120 ma difuzory 20/24 130/5/6 ma difuzory 22/24 --> http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... _karb#sedr
Pardon, asi jsem se vyjádřil nesrozumitelně Měl jsem na mysli jen karburátory pro 120, výše vypsané modely. Jinak samozřejmě difuzory pro různé objemy motoru se liší...
|
23.10.09, 10:25 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Zdar, kolik by melo byt puvodni sroubu pridavnyho vzduchu a smesi na SEDR 32? V Andrtovi se pise jenom o EDSR tak si nejsem jistej zda to u SEDRu neni jinak... Dik
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
23.10.09, 17:04 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
myslis zakladne nastavenie na ktore by to malo ist nakopnut?
velky srob (vzduch) 360°
maly srob(zmes) 720°
(od uzavretej polohy)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
23.10.09, 19:42 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
no neviem-neviem, ten malý šrób (bohatosť) by mala byť 1,5 otáčky (= 540 st) a ten veľký (vzduch) 2 otáčky (720 st). Odporúčam ten veľký ešte viac vyskrutkovať (3-4 otáčky) a potom doladiť otáčky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.10.09, 09:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|