Autor |
Zpráva |
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
když ho fakt narvu na podlahu tak přes zuby nejde..to jsem myslim psal
_________________ Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221
|
24.10.09, 11:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
a jo zokot na fiat foru má modrý punto:) už to vidím:)
_________________ Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221
|
24.10.09, 11:14 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Tak se zeptej na tom fiatforu na ten chod pedálu. Nepřijde mi normální, že když ho chceš sešlápnout až na podlahu, musíš ke konci dost zabrat.
|
24.10.09, 14:21 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Je tam spojka přes lanko, jak na fávu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.10.09, 14:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tak tu spojku ještě pošteluj aby byl pedál výš jestli to jde, máš tam lanko? na ovládání spojky,
spátečka ti škrtá proto že spijka špatně vypíná s zpátgečka nemá synchron miloš
|
24.10.09, 16:28 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Dyť to říkám... spojka je tam normálně přes bowden, na konci je samojistící matka na 10 klíč.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.10.09, 17:19 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
mně jde právě až úplně na koberec spojka
_________________ Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221
|
24.10.09, 17:57 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
_________________ Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221
|
24.10.09, 17:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo přesně tu nastav to tak aby byl pedál mírně 3-4milimetry nad brzdovým
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.10.09, 18:02 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
tedka sem ti pořádně nerozuměl..jako v nezmáčklym režimu má bejt spojkovej pedál 4 mm nad brzdovym? nebo když je zmáčklej?
_________________ Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221
|
24.10.09, 18:38 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tyvole, přestaň čumět do monitoru a špekulovad nad tím, zajdi si otevřít kapotu, utáhni tu matku, nebo jestli jsou tam dvě tak kontramatky, o dvě otáčky, klidová poloha pedálu se ti zvedne tak o půl centimetru, zkus to projet a uvidíš. Jestli se ta poloha, ve které to "fakt týráš" posune výš, je chyba někde jinde. Pokud to ale bude vypínat dřív, mělo by stačit dotáhnout ten bowden. Už se na to konečně dojdi podívat.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 24.10.09, 18:43, celkově upraveno 2
|
24.10.09, 18:41 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo normálně když na nic nešlapeš tak to tak má bejt
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.10.09, 18:42 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jj přitáhnout lanko o cca 5mm,tak aby vypínala dřive,ale NEKLOUZALA!!
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
24.10.09, 19:31 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
tak už to šlape..stačilo jen přitáhnout to lanko..díky kluci
_________________ Junior TW team
RedDriver Škoda 120L
Garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15221
|
25.10.09, 15:19 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Aky je to rok? Stare punta mali hydraulicke mekano... Ale sa to dost kazilo
A zacal by som sa poohliadat po novom pritlacaku. Vejarova pruzina to bude mat coskoro zasebou.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
25.10.09, 19:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|