Poraďte mi - kupuji Rapida
Autor |
Zpráva |
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
No nevím příjde mi to moc a taky za to asi bude dost pokut. Známý prodával krásného rapida jen s pár úpravami za 17t což mi příjde dobrý, ale tohle sice to vypadá hezky, ale těch problémů
|
9.2.07, 10:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Dawn píše: Problem je v tom, ze se mi to auto libi... Ztmavene sklo je jen to vzadu a to pomoci folie, ktera jde sundat bez vymeny nebo kupovani noveho skla. Tu bych dal dolu, protoze nechci mit stmaveny skla. Zadni kridlo je soucast "dveri od motoru". Tuto cast kapoty bych ale dostal i s autem, takze neni problem tam dat originalni kus (navic opet uprava, kterou bych asi tak jako tak udelal, protoze naco takova "brzda vzadu ) Problem by opravdu mohl nastat s koly. Ty uz prodejce nema a tak bych musel sehnat origos. Kolik by me to asi tak stalo sehnat ctyri originalni kola (komplet i s gumama)? Dalsi problem by se asi mohl vyskytnout s tim mracitkem. Ten uz je navareny na kapote. Tzn nevim jak bych ho odstranil. Musel bych sehnat originalni kapotu. U svetel je ten problem, ze jsou bile. Sice rikate ze u blinkru by nemel byt problem, ale bile jsou i pry zadni svetla... Ty bych tez musel asi sehnat originalni. No asi budu mit problem, protoze se mi nechce toho auta jen tak vzdat, ale zase na druhou stranu vim ze to neni auto se kterym budu mit klidne spani... Asi jsem se totiz zamiloval hlavne do toho interieru...
ted nevim, jestli jsem te dobre pocopil, ale ty dily chces menit jen na STK nebo po koupi a nechat to tak...
Ja to totiz pochopil ze to chces menit po koup - myslim sundat ty folie, menit zadni kapotu, rezat mraceni z predni a nahodit origo kola, jine zadni svetla - pises ze jsou bile...
Otazka potom je, jestli se ti to vyplati kupovat, kdyz z toho po koupi vsechno shodis a budes mit upe serioveho Rapida - jen s novym lakem a porezanou predni haupnou (predpokladam ze ta zadni neupravena, ktrerou dostanes navic je v laku).
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.2.07, 10:26 |
|
|
Dawn
Příspěvky: 8
|
Citace: ted nevim, jestli jsem te dobre pocopil, ale ty dily chces menit jen na STK nebo po koupi a nechat to tak... Ja to totiz pochopil ze to chces menit po koup - myslim sundat ty folie, menit zadni kapotu, rezat mraceni z predni a nahodit origo kola, jine zadni svetla - pises ze jsou bile... Otazka potom je, jestli se ti to vyplati kupovat, kdyz z toho po koupi vsechno shodis a budes mit upe serioveho Rapida - jen s novym lakem a porezanou predni haupnou (predpokladam ze ta zadni neupravena, ktrerou dostanes navic je v laku). nene.. natrvalo bych vratil zpet asi jen zadek a ztmavene zadni sklo (ostatni ztmavena nejsou). Vse ostatni bych zmenil jen na TK. Ale i tak by to nebyl "seriovy" rapid, protoze ten interier bych nechal presne tak jak je. Ten je naprosto cool... Mel bych ale prave pak strach, aby me nezastavili policajti treba kvuli tem zadnim svetlum nebo tomu mracitku. Kdybych ho musel dat pryc, nic bych nerezal. Proste bych koupil "novou" predni kapotu... Jinak originalni zadek je samozrejme s tim samym lakem jako ten co je tam ted.[/quote]
|
9.2.07, 10:39 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, jestli to auto chceš, tak ho kup a teprv potom přemýšlej, co dál (říká se tomu myšlení srdcem ).
Když prodáš ty kola z Feldy a podložky, měnící rozteč šroubů, tak si seženeš originální liťáky na škodovku i s gumama a ještě zbyde pár korun na ocelové ráfky, na které pak obuješ zimáky...
zadní kapotu tedy máš, tak tuto zase můžeš někomu prodat a za utržené peníze koupit přední kapotu. Za nalakování obou kapot do barvy auta dáš tak 2-3 tisíce.
Plastový kryt zadního světla stojí 250kč, to je 500 za pár, nebo můžeš rovnou koupit celá světla (asi 750Kč/ks). Pro klid si ještě koupíš skla předních a bočních blinkrů
A ty "tuningové" čiré plasty zase někomu můžeš prodat (Věř mi, že škodovkám ta oranžová sluší víc, než ta bezbarvá...)
No, určitě toho bude víc, ale do těch 35 000 se vejdeš i s úpravama
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.2.07, 10:50 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
tak kvuli tem svetlum by te asi drbali hodne... ony totiz nesviti cervene, ale ruzove. A neni na nich atest, takze to neukecas.
Takze bud origo s oranzovou smerovkou, nebo tyhle cerveno-bile http://img184.imageshack.us/my.php?image=obrzek4ru6.jpg - maji na sobe atest, ve smerovkach oranzova zarovka a ani na STK nemeli nejmensi pripominku k svetlum.
S tou predni kapotou nevim - povolena uprava to neni, takze bych moc nespolehal na to, ze ti to projde.
Co myslis na tom interieru? Ten je prece Rapidacky - dole pod radiem je jen pridany stredovy panel z feldy. a pak je to cele polepene tou imitaci plechu - nebo mozna to opravdu plech je.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.2.07, 10:54 |
|
|
Dawn
Příspěvky: 8
|
Lukas píše: Co myslis na tom interieru? Ten je prece Rapidacky - dole pod radiem je jen pridany stredovy panel z feldy. a pak je to cele polepene tou imitaci plechu - nebo mozna to opravdu plech je. Plech to pry opravdu je Jinak ta radici paka, ty dva pridavne budiky na mereni teploty a tlaku oleje, sedadla jsou tez z jineho auta, sportovni volant a do bila ladene pristrojove budiky. Proste je to moc pekne. Lukas píše: tak kvuli tem svetlum by te asi drbali hodne... ony totiz nesviti cervene, ale ruzove. A neni na nich atest, takze to neukecas. Takze bud origo s oranzovou smerovkou, nebo tyhle cerveno-bile http://img184.imageshack.us/my.php?image=obrzek4ru6.jpg - maji na sobe atest, ve smerovkach oranzova zarovka a ani na STK nemeli nejmensi pripominku k svetlum. Ty svetla na te fotce jsou presne ty, co se mi libi Bukaj píše: No, jestli to auto chceš, tak ho kup a teprv potom přemýšlej, co dál (říká se tomu myšlení srdcem Smile ).
K tomuto asi tak nejak pomalu smeruji Vnitrne jsem uz asi pomalu rozhodnuty. Ted spis jen zkousim, jestli se nenajde neco, co by me to dokazalo rozmluvit.
|
9.2.07, 11:05 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: tak kvuli tem svetlum by te asi drbali hodne... ony totiz nesviti cervene, ale ruzove. A neni na nich atest, takze to neukecas. Takze bud origo s oranzovou smerovkou, nebo tyhle cerveno-bile http://img184.imageshack.us/my.php?image=obrzek4ru6.jpg - maji na sobe atest, ve smerovkach oranzova zarovka a ani na STK nemeli nejmensi pripominku k svetlum. S tou predni kapotou nevim - povolena uprava to neni, takze bych moc nespolehal na to, ze ti to projde. Co myslis na tom interieru? Ten je prece Rapidacky - dole pod radiem je jen pridany stredovy panel z feldy. a pak je to cele polepene tou imitaci plechu - nebo mozna to opravdu plech je.
Mně se nezobrazuje ta fotka toho interiéru...
...respektive se mi zobrazí asi 1 cm jejího horního okraje
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.2.07, 11:22 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: Lukas píše: tak kvuli tem svetlum by te asi drbali hodne... ony totiz nesviti cervene, ale ruzove. A neni na nich atest, takze to neukecas. Takze bud origo s oranzovou smerovkou, nebo tyhle cerveno-bile http://img184.imageshack.us/my.php?image=obrzek4ru6.jpg - maji na sobe atest, ve smerovkach oranzova zarovka a ani na STK nemeli nejmensi pripominku k svetlum. S tou predni kapotou nevim - povolena uprava to neni, takze bych moc nespolehal na to, ze ti to projde. Co myslis na tom interieru? Ten je prece Rapidacky - dole pod radiem je jen pridany stredovy panel z feldy. a pak je to cele polepene tou imitaci plechu - nebo mozna to opravdu plech je. Mně se nezobrazuje ta fotka toho interiéru... ...respektive se mi zobrazí asi 1 cm jejího horního okraje
no v tomhle prispevku co citujes je odkaz na moje zadni cerveno-bile svetla.
ta fotka interieru je v tomhle topicu v hned prvnim prispevku, jako treti fotka
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.2.07, 11:25 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: Bukaj píše: Lukas píše: tak kvuli tem svetlum by te asi drbali hodne... ony totiz nesviti cervene, ale ruzove. A neni na nich atest, takze to neukecas. Takze bud origo s oranzovou smerovkou, nebo tyhle cerveno-bile http://img184.imageshack.us/my.php?image=obrzek4ru6.jpg - maji na sobe atest, ve smerovkach oranzova zarovka a ani na STK nemeli nejmensi pripominku k svetlum. S tou predni kapotou nevim - povolena uprava to neni, takze bych moc nespolehal na to, ze ti to projde. Co myslis na tom interieru? Ten je prece Rapidacky - dole pod radiem je jen pridany stredovy panel z feldy. a pak je to cele polepene tou imitaci plechu - nebo mozna to opravdu plech je. Mně se nezobrazuje ta fotka toho interiéru... ...respektive se mi zobrazí asi 1 cm jejího horního okraje no v tomhle prispevku co citujes je odkaz na moje zadni cerveno-bile svetla. ta fotka interieru je v tomhle topicu v hned prvnim prispevku, jako treti fotka
No právě...
já to citoval kvůli tomu, že Tobě se zjevně zobrazila, když o ní mluvíš, ale mně se nenačítá dál, než ten 1cm shora...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
9.2.07, 11:41 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: No právě... já to citoval kvůli tomu, že Tobě se zjevně zobrazila, když o ní mluvíš, ale mně se nenačítá dál, než ten 1cm shora...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.2.07, 12:04 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Kromě zamračení, zadních světel a toho křídla bych to nechal, jak to je. Na zimu bych pořídil druhou sadu origo disků a s nima jezdil na TK. Co se týče ostatních úprav (třeba ty fólie), asi bych se zajel podívat na STK a popovídal bych si, co si o tom myslí. Ono to zatmavení není tak brutální, aby nebylo vidět skrz.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
9.2.07, 12:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15097 Bydliště: Praha
|
Čus, jak píšeš ve svém prvním příspěvku, chceš auto na funkci a aby bylo levné na ND. Rapid je sice pěkná věc, taky ho mám, ale s ND díly to je špatné... Ať už počítám těsnění kapoty motoru či třeba čelní sklo - tyhle díly prostě nové nejsou Ani různá jina těsnění, třeba oken dveří, zadních okýnek,.... Nejsou to díly které se potřebují denno denně, ale v případě kolize to budou asi pěkné nervy je sehnat... Pakliže před (pro tebe přitažlivým) vzhledem upředňostníš funkci a lépe dostupné díly, poohlédl bych se po nějaké Š105/120 v provedení M (od 1984) bez těch tuzingových "doplňků".... Na tyhle "klasické" škodovky se díly dostanou, jsou levnější než díly pro Rapidy (určitě třeba ta skla budou pro sedan levnější, to se týká i kdybys na vrakáči kupoval poloosy - kyvka tě vyjde levněji než vlečka ,...)
Prostě abych to schrnul - na tvém místě bych tohle nekupoval, koupil bych nějakou emkovou 105 nebo 120. V solidním stavu je seženeš třeba už nějakých 10 000kč, občas se dá natrefit i na inzerát, že prodám zachovalou Š120L z dědictví po dědovi, najeto 30 000km, symbolická cena 1000kč + přepis...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.2.07, 13:18 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Čus, jak píšeš ve svém prvním příspěvku, chceš auto na funkci a aby bylo levné na ND. Rapid je sice pěkná věc, taky ho mám, ale s ND díly to je špatné... Ať už počítám těsnění kapoty motoru či třeba čelní sklo - tyhle díly prostě nové nejsou Ani různá jina těsnění, třeba oken dveří, zadních okýnek,.... Nejsou to díly které se potřebují denno denně, ale v případě kolize to budou asi pěkné nervy je sehnat... Pakliže před (pro tebe přitažlivým) vzhledem upředňostníš funkci a lépe dostupné díly, poohlédl bych se po nějaké Š105/120 v provedení M (od 1984) bez těch tuzingových "doplňků".... Na tyhle "klasické" škodovky se díly dostanou, jsou levnější než díly pro Rapidy (určitě třeba ta skla budou pro sedan levnější, to se týká i kdybys na vrakáči kupoval poloosy - kyvka tě vyjde levněji než vlečka ,...) Prostě abych to schrnul - na tvém místě bych tohle nekupoval, koupil bych nějakou emkovou 105 nebo 120. V solidním stavu je seženeš třeba už nějakých 10 000kč, občas se dá natrefit i na inzerát, že prodám zachovalou Š120L z dědictví po dědovi, najeto 30 000km, symbolická cena 1000kč + přepis...
ja neviem, podla mna je lepsie uz ist po nejakom favorite. predsalen je to uz o inom...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
9.2.07, 13:21 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
deekay píše: Šemik píše: Čus, jak píšeš ve svém prvním příspěvku, chceš auto na funkci a aby bylo levné na ND. Rapid je sice pěkná věc, taky ho mám, ale s ND díly to je špatné... Ať už počítám těsnění kapoty motoru či třeba čelní sklo - tyhle díly prostě nové nejsou Ani různá jina těsnění, třeba oken dveří, zadních okýnek,.... Nejsou to díly které se potřebují denno denně, ale v případě kolize to budou asi pěkné nervy je sehnat... Pakliže před (pro tebe přitažlivým) vzhledem upředňostníš funkci a lépe dostupné díly, poohlédl bych se po nějaké Š105/120 v provedení M (od 1984) bez těch tuzingových "doplňků".... Na tyhle "klasické" škodovky se díly dostanou, jsou levnější než díly pro Rapidy (určitě třeba ta skla budou pro sedan levnější, to se týká i kdybys na vrakáči kupoval poloosy - kyvka tě vyjde levněji než vlečka ,...) Prostě abych to schrnul - na tvém místě bych tohle nekupoval, koupil bych nějakou emkovou 105 nebo 120. V solidním stavu je seženeš třeba už nějakých 10 000kč, občas se dá natrefit i na inzerát, že prodám zachovalou Š120L z dědictví po dědovi, najeto 30 000km, symbolická cena 1000kč + přepis... ja neviem, podla mna je lepsie uz ist po nejakom favorite. predsalen je to uz o inom...
nekdo je na skodovky a nekdo na favority, ja osobne bych favorita nechtel, tim bych ho nechtel urazit tata ma taky favo a je spokojenej
|
9.2.07, 13:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15097 Bydliště: Praha
|
[quote="deekay]ja neviem, podla mna je lepsie uz ist po nejakom favorite. predsalen je to uz o inom...[/quote]
Ale fávo má přeci motor na špatné straně auta (nikdo to neberte zlym, berte to srandu a drobné škádlení ). Myslím, že bude dost záležet na vkusu majitele, osobně bych dal přednost 742 před 781, mám totiž prostě dojem že favoritu vzadu kousek chybí.. Kdybych už šel do nějaké varianty Š781, vzal bych formana, ten mi přijde vcelku dost estetický...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.2.07, 13:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|