Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
kazdopadne ja jazdim v meste okolo 2000 takze si celkom potrpim, a celkovo som zvyknuty ze ked pustim plyn tak auto spomaluje (ked som dal volnobeh na 1000ot tak som s tym nevedel jazdit - resp jako keby som tam mal furt sytic)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.10.09, 19:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
mixal.s
Příspěvky: 217 Bydliště: Partizánske, Slovensko
|
Neviem, ci to sem patri, ale este je dobre nastelovat aj zakladne otvorenie obidvoch skrtiacich klapiek. Je to sice trochu pracne a bez pripravkov to nejde, ale stoji to za to. Akurat nie podla navodu, to mam uz odskusane...
|
25.10.09, 08:40 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
mixal.s píše: Neviem, ci to sem patri, ale este je dobre nastelovat aj zakladne otvorenie obidvoch skrtiacich klapiek. Je to sice trochu pracne a bez pripravkov to nejde, ale stoji to za to. Akurat nie podla navodu, to mam uz odskusane...
No tak dalo by se rict, ze patri a ne v mym pripade. Ten karbec je par tisic kilometru po repasi akorat se mi pricpaly kanalky volnobehu a kdyz jsem to cistil tak jsem rozhodil nastaveni a nevedel jsem, kolik je spravne nastaveni
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
25.10.09, 11:12 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Majlanky: tak spravne nastavenie univerzalne neexistuje. To co tu popisujeme je zakladne na ktore by mal motor naskocit a nasledne by sa to malo nastavit spolocne s lambda sondou pripadne niecim obdobnym. Samozrejme toto nikto v garazi nema tak to po vecsine davame od ucha alebo skocime do servisu/EK
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.10.09, 11:57 |
|
|
mixal.s
Příspěvky: 217 Bydliště: Partizánske, Slovensko
|
Majlanky píše: mixal.s píše: Neviem, ci to sem patri, ale este je dobre nastelovat aj zakladne otvorenie obidvoch skrtiacich klapiek. Je to sice trochu pracne a bez pripravkov to nejde, ale stoji to za to. Akurat nie podla navodu, to mam uz odskusane... No tak dalo by se rict, ze patri a ne v mym pripade. Ten karbec je par tisic kilometru po repasi akorat se mi pricpaly kanalky volnobehu a kdyz jsem to cistil tak jsem rozhodil nastaveni a nevedel jsem, kolik je spravne nastaveni
No v knizkach je pisane, ze skrtiace klapky maju byt otvorene na 11 mikrometrov, ale mna otec (automechanik, ktory bol v time, ktorym dali skodu 105 - uzovku, ked sa zacala vyrabat, aby na nej zistili nejake nedostatky a prisli na niektore vylepsenia, samozrejme v ramci iba malickych uprav, s coho potom vznikol M-kovy model) ucil, aby som to nastavil na 8mikro. Dokonca mi raz kamarat (vyuceny automechanik) dal nastavit karburatok, lebo jeho 125-ka stale nejde a nejde a to mu ho uz nastavoval skuseny automechanik. Ja som to nastavil podla toho, ako ma ucil oco a on iba karbec nahodil a bez stelovania jazdi doteraz - asi 5 rokov.
|
25.10.09, 12:39 |
|
|
mixal.s
Příspěvky: 217 Bydliště: Partizánske, Slovensko
|
darklord píše: Majlanky: tak spravne nastavenie univerzalne neexistuje. To co tu popisujeme je zakladne na ktore by mal motor naskocit a nasledne by sa to malo nastavit spolocne s lambda sondou pripadne niecim obdobnym. Samozrejme toto nikto v garazi nema tak to po vecsine davame od ucha alebo skocime do servisu/EK
To mas pravdu, ale ja teraz pisem len o skrtiacich klapkach, ktore sa steluju trochu inak a ked je karbec vonku.
|
25.10.09, 12:41 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
mixal.s ja teda z nejakych mikrometrov bobky nehadzem. vzdy to nastavujem proti svetlu tak aby zacalo minimalne presvitat okolo. repasoval som x kraburatorov, kazdy som urobil rovnako a vsetky dodnes jazdia bez jedineho problemu - taha to ako ma a nezere to, ziadne problemy s prechodmi, ziadne cukanie. ja by som to az tak nehrotil (rozdiel 13 alebo 8 mikrometrov je prinajlepsom smiesny).
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.10.09, 15:39 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Mel bych jeste takovy dotaz , co muze zpusobovat to , ze po vyrazeni mi volnobeh lehce klesne a pak se srovna jak ma ?
|
25.10.09, 17:38 |
|
|
mixal.s
Příspěvky: 217 Bydliště: Partizánske, Slovensko
|
Deimos182 píše: Mel bych jeste takovy dotaz , co muze zpusobovat to , ze po vyrazeni mi volnobeh lehce klesne a pak se srovna jak ma ?
byt tebou skusim rozobrat a vycistit karburator a potom ho poriadne nastavit. Ale moze to byt cokolvek, ja by som zacal tym karburatorom..
|
25.10.09, 18:46 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Jo to by me taky zajimalo... Me to taky dela...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
25.10.09, 19:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Heh, a ja by som to neriešil, ak nemáš iný problém
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.10.09, 19:27 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
8-)
a ked nemas tak čakaj
ON PRíDE.!demence toto!.
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
25.10.09, 23:10 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
zajimave je ale to , ze karburator je fungl novy mam s nim najeto asi 500 kilaku takze asi hledat chybu jinde ?
|
25.10.09, 23:20 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Tak jsem spozoroval to , ze mi neustale kolisaji otacky volnobehu . Uz jsem vyzkousel spoustu pricin co by to mohlo zpusobovat , ale porad to neprestava. Vymenil jsem karburator , nastavil smes a vzduch , seridil ventily , predstih + odtrh, koukal na prisavani falesneho vzduchu ( ofoukal cigaretou) , vymenil hadici k posilovaci + posilovac a zavada se stale opakuje. Jeste me napada rozdelovac a mozna civka ( mam , ale ETZ 06 tak nevim ) . Jinak kdyz brzdim tak ty otacky lehce vylezou nahoru , kolisa to v rozmezi 100 otacek a nekdy to i zacne chcipat . Jedna se o skodu 120 LS .
|
26.10.09, 08:07 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Deimos: este skontroluj ci je dobre dotiahnuty elektromagneticky ventil (odpojovac volnobehiu) na karburatore, potom sa obcas stava ze sa uvolni ta pripojka na podtlak do rozdelovaca, pripadne ze prisava niekde ta hadicka alebo samotne ufo na rozdelovaci
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
26.10.09, 08:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|