Autor |
Zpráva |
audi84301
Příspěvky: 69
|
monojetronic
moze mat vplyv netesnost vyfuku vplyv na volnobezne otacky u motora s katalyzatorom?jednobodovy vstrek
|
28.10.09, 07:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
záleží kde je ta netěsnost
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.10.09, 07:45 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.10.09, 08:46 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
28.10.09, 12:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
NOVON píše: Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá?
to by mě taky zajímalo co to dělá a ten jetronik to je co za značku auta, z
e škodovek se dá jetronik vyrobit jen z ekotriniku a vlastně i z BMM miloš
|
28.10.09, 18:13 |
|
|
IceBear
Příspěvky: 377 Bydliště: Brno
|
Viky píše: Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.
U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic
Note: jezdím za cca 8,5l/100km
Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch
_________________ Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion
Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem
|
28.10.09, 20:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
IceBear píše: Viky píše: Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank. U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic Note: jezdím za cca 8,5l/100km Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch
fávo máš motronik a on se ptá na jetronik miloš
|
28.10.09, 20:24 |
|
|
IceBear
Příspěvky: 377 Bydliště: Brno
|
Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu
_________________ Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion
Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem
|
28.10.09, 20:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
klasický problém této debaty je identifikace vozidla pravděpodobně se jedná o audi r.v.88 obsah 1.8 a chybí kod motoru tam se dělali čtyři motory,
pokud se týče lambády tak její vliv na spotřebu se měří voltmetrm hodnoty které má vykazovat jsou 0.04-1V a jíné jsou mimo toleranci a mají vliv na spotřebu i volnoběh, ranní střelbu a podobně, jiná diagnostika u tohoto auta nejde dělat,
lambáda taky neměří každou hodnotu, prostě pokud je kyslíku moc neví, na vagu u feldy se ti objeví místo 0.97-1.07 000, prostě neví a to jsou ty nuly,
miloš
Naposledy upravil slovacek.milos dne 28.10.09, 21:43, celkově upraveno 1
|
28.10.09, 21:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
IceBear píše: Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu
jinak monotronik co tím myslíš mono je jednobodový vstřik a pak je jetronik nebo motronik tak už pak monomotronik třeba miloš
|
28.10.09, 21:38 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
30.10.09, 02:40 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
NOVON píše: Je to vlastně BMM jen to má jiný název.
To není tak docela pravda. Mono-Jetronic se liší od Mono-Motronicu hlavně tím že jeho součástí není integrované elektronické zapalování... (ECU řídí jen vstřikování nikoliv zapalování) což je rozdíl dost podstatný. Lepší by bylo říct že Mono-Motronic z Mono-Jetronicu vychází a je jeho jakousi modernizací neboli je to jeho další vývojový stupeň.
_________________ Favorit 136X
|
30.10.09, 04:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
NOVON píše: MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP..
jak bylo řečeno jetronic neřídí zapalování
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.10.09, 07:13 |
|
|
audi84301
Příspěvky: 69
|
audi 80 1.8 PM
ano mono jetronic je podobne ako u boshmonotronic mam ten motor v audine 1.8s PM a mam tu netesnost pred lamdov otacky mi trochu skacu ?ma tu netesnost hned po zvodoch co ide 1diel vyfuku a potom mam lamdu
|
30.10.09, 19:01 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
No tak netěsnost odstraň a uvidíš,ne? Mj,je tam ''dost dobry přístup''..:-l
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
31.10.09, 03:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|