Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 monojetronic 
Autor Zpráva

Příspěvky: 69
Příspěvek monojetronic
moze mat vplyv netesnost vyfuku vplyv na volnobezne otacky u motora s katalyzatorom?jednobodovy vstrek


28.10.09, 07:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
záleží kde je ta netěsnost :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.10.09, 07:45
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


28.10.09, 08:46
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.10.09, 12:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
NOVON píše:
Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá?


to by mě taky zajímalo co to dělá a ten jetronik to je co za značku auta, z

e škodovek se dá jetronik vyrobit jen z ekotriniku a vlastně i z BMM 8) miloš


28.10.09, 18:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 377
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Viky píše:
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.

U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic :shock:
Note: jezdím za cca 8,5l/100km
Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch :P

_________________
Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion Obrázek

Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem


28.10.09, 20:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
IceBear píše:
Viky píše:
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.

U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic :shock:
Note: jezdím za cca 8,5l/100km
Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch :P


fávo máš motronik a on se ptá na jetronik miloš


28.10.09, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 377
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu :wink:

_________________
Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion Obrázek

Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem


28.10.09, 20:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
klasický problém této debaty je identifikace vozidla pravděpodobně se jedná o audi r.v.88 obsah 1.8 a chybí kod motoru :roll: tam se dělali čtyři motory,

pokud se týče lambády tak její vliv na spotřebu se měří voltmetrm hodnoty které má vykazovat jsou 0.04-1V a jíné jsou mimo toleranci a mají vliv na spotřebu i volnoběh, ranní střelbu a podobně, jiná diagnostika u tohoto auta nejde dělat,

lambáda taky neměří každou hodnotu, prostě pokud je kyslíku moc neví, na vagu u feldy se ti objeví místo 0.97-1.07 000, prostě neví a to jsou ty nuly,

:| miloš


Naposledy upravil slovacek.milos dne 28.10.09, 21:43, celkově upraveno 1



28.10.09, 21:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
IceBear píše:
Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu :wink:


jinak monotronik co tím myslíš mono je jednobodový vstřik a pak je jetronik nebo motronik tak už pak monomotronik třeba miloš


28.10.09, 21:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP.. ;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


30.10.09, 02:40
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
NOVON píše:
Je to vlastně BMM jen to má jiný název.


To není tak docela pravda. Mono-Jetronic se liší od Mono-Motronicu hlavně tím že jeho součástí není integrované elektronické zapalování... (ECU řídí jen vstřikování nikoliv zapalování) což je rozdíl dost podstatný. Lepší by bylo říct že Mono-Motronic z Mono-Jetronicu vychází a je jeho jakousi modernizací neboli je to jeho další vývojový stupeň. :wink:

_________________
Favorit 136X


30.10.09, 04:48
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
NOVON píše:
MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP.. ;-)


jak bylo řečeno jetronic neřídí zapalování

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.10.09, 07:13
Profil ICQ

Příspěvky: 69
Příspěvek audi 80 1.8 PM
ano mono jetronic je podobne ako u boshmonotronic mam ten motor v audine 1.8s PM a mam tu netesnost pred lamdov otacky mi trochu skacu ?ma tu netesnost hned po zvodoch co ide 1diel vyfuku a potom mam lamdu


30.10.09, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
No tak netěsnost odstraň a uvidíš,ne? Mj,je tam ''dost dobry přístup''..:-l

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


31.10.09, 03:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz