Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
15V je akorát hranice. Fordy mají provozní napětí 14,8 a CaCa bateriím to nevadí, akorát žárovky jsou občas proti
29.10.09, 21:48
Reklama
Reklama
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
breta1: šup sem s tim, 10kč je lepší než 1000kč
jinak kámoš tam má z tatry, má tam i elektrickej tlakoměr a oba vypadaj jako PAL
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
29.10.09, 22:57
Sender
Příspěvky: 172
Můj Ford má 14,3V a viděl bych to jako max. Při vyšších napětích se snižuje životnost baterie (u žigula jsem míval 16V -svítilo to krásně,ale po třech rokách baterka KO).
30.10.09, 19:17
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Nevím přesně jestli je to u všech, Fordy jsem nikdy nestudoval, nemám tyhle auta rád ale u některých to takhle je. Viděl jsem dokonce v návodu od mé baterie poznámku o používání v určitých typech Fordů. 16V už je hodně brutální přebíjení a divím se že to vydrželo 3 roky, to musela být nesmrtelná baterie...pod 15V je to v pohodě, akorát u údržbových baterií je potřeba často kontrolovat hladinu elektrolytu a dolévat destilkou.
30.10.09, 20:36
mirek81
Příspěvky: 1 Bydliště: melnik
ahoj vsem chci se zeptat zde a prosim o radu mam felicii 13mpi a zniceho nic mi zacal alternator davad proud stale do baterie az sem ji uvaril a shoreli stuho zarovky v predu a zlobi skoro cela eletrika cim to muze byt predem dekuji
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru