Motor 742.12M - problém s vynecháváním dvou válců
Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Motor 742.12M - problém s vynecháváním dvou válců
Rád bych znal názor zkušenějších...
Příznaky: Start na 2-3 válce, volnoběh a jízda taktéž. Při dosažení otáček nad cca 3000 se občas válce chytnou, takže se dá jet ustálenou rychlostí na 4 válce, ale při ubrání nebo přidání plynu opět běh na 2-3 válce, výměna vzduchového filtru za špinavější pro sytější směs nepomáhá, sytič nepomáhá, výkon při běhu na všechny válce je zhruba normální.
Stav: Motor mizerný, vůle na klice, kroužky nic moc, ventily nic moc, sedla opracovaná před pár sty km, hlava dotažená, ventilové vůle seřízené, předstih základní cca 5° a pružiny odstředivky nevytahané, podtlak předstihu odpojený, KP cca 9.9:1, teplota se drží plusmínus 5° a nevaří, olej čistý, benzín 95 oktanů, nové zapalovací káble všechny odpor 10kohm, vyčištěné svíčky, vyčištěná hlava rozdělovače a palec, zkoušeno na dvě nezávislá zapalování, výfuk starý zrezlý ale asi průchozí, tlaky zatím neměřeny.
Co doporučujete vyzkoušet nebo zkontrolovat? Rád bych se vyhnul rozebírání, když už jsem tu hlavu tak poctivě dotáhl...
|
31.10.09, 21:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Motor v prdeli jak Semikova 136
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.10.09, 21:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Eda taky s těmahle vadama jezdí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.10.09, 21:38 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Co to kecas za blbosti?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.10.09, 21:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tipnul bych si podpálený ventil.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.10.09, 21:46 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ako pise Šemik, bud v prdeli ventil alebo kruzky... skusit pomerat tlaky a uvidis, ono moze byt aj zle viko od rozdelovaca... vycistit obcas nepomoze
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.10.09, 21:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Presne, ako píšu páni - premerať tlaky...a píšeš, vyčistené sviečky...aké sú staré? A teda, skúšal si rozdeľovač + káble z iného, fuknčného motora?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.10.09, 22:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a co tak odpojovat fajky a zjistit který to válec je, svíčky bych dal nové to zas tolik nestojí, úhel sepnutí kontaktů to taky jsem nikde nečetl??
pokud by byl podpálený ventil tak tak komrese by taková asi nebyla, problémy s válcem zjištuji tak že jsem si upravil svíčku zrušil izolátor, navařil trubičku o průměru ventilku a ještě jsem tam vřadil ten starý trubkový klíč s motýlkem na odvzdušnění brzd u 120 v pohodě našroubuji a tlakuji kompresorem v komresi válce a tam zjistíš kudy to fouká
|
1.11.09, 10:52 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
ferrari píše: Presne, ako píšu páni - premerať tlaky...a píšeš, vyčistené sviečky...aké sú staré? A teda, skúšal si rozdeľovač + káble z iného, fuknčného motora? Svíčky mají pár set km. Rozděl z jiného motoru jsem ještě nezkoušel, káble jsou 100% OK, úplně nové, made by fatal. slovacek.milos píše: a co tak odpojovat fajky a zjistit který to válec je, svíčky bych dal nové to zas tolik nestojí, úhel sepnutí kontaktů to taky jsem nikde nečetl??
Co jsem zkoušel, tak jiskry jdou všude, svíčky nové asi zkusím, ale když to na čisté svíčky startlo hned na 2-3 válce, tak to asi nepomůže. Úhel sepnutí je OK, druhé zapalování je na úhlu nezávislé a taky to na něj nejede.
Dík za tip s tou svíčkou, možná to taky prubnu.
|
1.11.09, 13:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
prostě který válec to dělá a to pounáš odpojováním fajky miloš
|
1.11.09, 13:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Pokud si teď nepletu pořadí, tak 4. a 2. jsou ty potvory nevděčné.
|
1.11.09, 13:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
fatal píše: Pokud si teď nepletu pořadí, tak 4. a 2. jsou ty potvory nevděčné.
a říkáš kompresní tlaky tam jsou 9.5
|
1.11.09, 13:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
kde jsi psal tlaky ..v prvnim prispevku mas ze nemereny zatim jinak nejlepsi milosova metoda delam to taky tak...sundas vahadla a natlakujes valce kompresorem a slysis kde to syci..jestli dole pres krouzky a nebo do potrubi
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
1.11.09, 13:52 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
slovacek.milos píše: a říkáš kompresní tlaky tam jsou 9.5 Ne, to jsem zatím neměřil, uváděl jsem jen kompresní poměr. Jiri píše: kde jsi psal tlaky
Nepsal. Zkusím asi nejprve ty tlaky.
|
1.11.09, 18:54 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Motor 742.12M - problém s vynecháváním dvou válců
vytahnu tohle téma... 120L, do 2000-2500 jde na 2-3 válce, ve vyšších otáčkách nepatrně nižší výkon než bejval... karburátory jsem zkoušel 2, svíčky a kabely jsem taky měnil, zkoušel jsem i jinej rozdělovač... motor má najeto 135k km, spotřeba oleje nepozorovatelná, voda taky neubejvá, předstih cca 5°, bohatost podle ucha, tlaky ve válcích 10, 9, 8, 10... jo a zásadně vynechávaj válce č. 1 a 2... má někdo ti co s tim, aby to zase jelo jak předtim?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
10.12.10, 21:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|