Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Motor 742.12M - problém s vynecháváním dvou válců 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Motor 742.12M - problém s vynecháváním dvou válců
Rád bych znal názor zkušenějších...

Příznaky: Start na 2-3 válce, volnoběh a jízda taktéž. Při dosažení otáček nad cca 3000 se občas válce chytnou, takže se dá jet ustálenou rychlostí na 4 válce, ale při ubrání nebo přidání plynu opět běh na 2-3 válce, výměna vzduchového filtru za špinavější pro sytější směs nepomáhá, sytič nepomáhá, výkon při běhu na všechny válce je zhruba normální.

Stav: Motor mizerný, vůle na klice, kroužky nic moc, ventily nic moc, sedla opracovaná před pár sty km, hlava dotažená, ventilové vůle seřízené, předstih základní cca 5° a pružiny odstředivky nevytahané, podtlak předstihu odpojený, KP cca 9.9:1, teplota se drží plusmínus 5° a nevaří, olej čistý, benzín 95 oktanů, nové zapalovací káble všechny odpor 10kohm, vyčištěné svíčky, vyčištěná hlava rozdělovače a palec, zkoušeno na dvě nezávislá zapalování, výfuk starý zrezlý ale asi průchozí, tlaky zatím neměřeny.

Co doporučujete vyzkoušet nebo zkontrolovat? Rád bych se vyhnul rozebírání, když už jsem tu hlavu tak poctivě dotáhl... :roll:


31.10.09, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Motor v prdeli jak Semikova 136 :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.10.09, 21:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Eda taky s těmahle vadama jezdí :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.10.09, 21:38
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Co to kecas za blbosti?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.10.09, 21:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tipnul bych si podpálený ventil.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.10.09, 21:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ako pise Šemik, bud v prdeli ventil alebo kruzky... skusit pomerat tlaky a uvidis, ono moze byt aj zle viko od rozdelovaca... vycistit obcas nepomoze

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


31.10.09, 21:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Presne, ako píšu páni - premerať tlaky...a píšeš, vyčistené sviečky...aké sú staré? A teda, skúšal si rozdeľovač + káble z iného, fuknčného motora?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.10.09, 22:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co tak odpojovat fajky a zjistit který to válec je, svíčky bych dal nové to zas tolik nestojí, úhel sepnutí kontaktů to taky jsem nikde nečetl??

pokud by byl podpálený ventil tak tak komrese by taková asi nebyla, problémy s válcem zjištuji tak že jsem si upravil svíčku zrušil izolátor, navařil trubičku o průměru ventilku a ještě jsem tam vřadil ten starý trubkový klíč s motýlkem na odvzdušnění brzd u 120 v pohodě našroubuji a tlakuji kompresorem v komresi válce a tam zjistíš kudy to fouká


1.11.09, 10:52
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
ferrari píše:
Presne, ako píšu páni - premerať tlaky...a píšeš, vyčistené sviečky...aké sú staré? A teda, skúšal si rozdeľovač + káble z iného, fuknčného motora?

Svíčky mají pár set km. Rozděl z jiného motoru jsem ještě nezkoušel, káble jsou 100% OK, úplně nové, made by fatal.

slovacek.milos píše:
a co tak odpojovat fajky a zjistit který to válec je, svíčky bych dal nové to zas tolik nestojí, úhel sepnutí kontaktů to taky jsem nikde nečetl??

Co jsem zkoušel, tak jiskry jdou všude, svíčky nové asi zkusím, ale když to na čisté svíčky startlo hned na 2-3 válce, tak to asi nepomůže. Úhel sepnutí je OK, druhé zapalování je na úhlu nezávislé a taky to na něj nejede.
Dík za tip s tou svíčkou, možná to taky prubnu.


1.11.09, 13:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
prostě který válec to dělá a to pounáš odpojováním fajky miloš


1.11.09, 13:23
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Pokud si teď nepletu pořadí, tak 4. a 2. jsou ty potvory nevděčné.


1.11.09, 13:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
fatal píše:
Pokud si teď nepletu pořadí, tak 4. a 2. jsou ty potvory nevděčné.


a říkáš kompresní tlaky tam jsou 9.5


1.11.09, 13:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
kde jsi psal tlaky ..v prvnim prispevku mas ze nemereny zatim jinak nejlepsi milosova metoda delam to taky tak...sundas vahadla a natlakujes valce kompresorem a slysis kde to syci..jestli dole pres krouzky a nebo do potrubi

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


1.11.09, 13:52
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a říkáš kompresní tlaky tam jsou 9.5

Ne, to jsem zatím neměřil, uváděl jsem jen kompresní poměr.

Jiri píše:
kde jsi psal tlaky

Nepsal. Zkusím asi nejprve ty tlaky.


1.11.09, 18:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: Motor 742.12M - problém s vynecháváním dvou válců
vytahnu tohle téma...
120L, do 2000-2500 jde na 2-3 válce, ve vyšších otáčkách nepatrně nižší výkon než bejval...
karburátory jsem zkoušel 2, svíčky a kabely jsem taky měnil, zkoušel jsem i jinej rozdělovač...
motor má najeto 135k km, spotřeba oleje nepozorovatelná, voda taky neubejvá, předstih cca 5°, bohatost podle ucha, tlaky ve válcích 10, 9, 8, 10... jo a zásadně vynechávaj válce č. 1 a 2...
má někdo ti co s tim, aby to zase jelo jak předtim?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


10.12.10, 21:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 85 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz