Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Prestavba ecotronic -> karbec 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek Prestavba ecotronic -> karbec
Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.

Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?


diky

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


9.11.09, 09:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Prestavba ecotronic -> karbec
MOLSO píše:
Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.

Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?


diky


sacie potrubie môžeš nechať, stačí vymeniť iba samotný karb s podložkou, aj keď ekotronik podložka je podobná, namontovať na to Lekr/Pierburg sa dá, ale má to nejaké divné vyhrievanie... oststné veci môžeš nechať, aj kat, bežne jazdia Fava s neriadeným katom...

ale môj názor že pokiaľ to funguje dobre tak to nechaj tak, keď to začne blbnúť potom to vymeň on ekotronik spojuje výhody karbu a riadeného vstrekovania...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.11.09, 10:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
no tak zase na vstrekovanie to nema, ale riadi si to samo predstih a sytic + ma to logicky spravenu on-board diagnostiku...

Jazdilo sa mi s ekotronikom lepsie ako s obycajnym karburatorom...
Ked to ale budes rusit, o ten katalyzator by som mal vazny zaujem... je vacsi a z odolnejsieho materialu v porovnani s BMM alebo Mpi. A ja debil som ho vyhodil na smetisko :oops:

inak treba samozrejme dorobit favo zapalovanie a rozdelovac

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


9.11.09, 11:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.

takze treba aj rozdelovac iny ?

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


9.11.09, 12:50
Profil ICQ

Příspěvky: 69
Příspěvek 
ja som to menil a kupis nejaky starsi karbec rozdelovac cinsky cca 300sk ziadne sacie nemus menit ale budes potrebovat mechanic.sytyc llebo autom.ti pasovat nebude na tvoje sACIE bude frcatdalej ver tomu


13.11.09, 17:23
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9436
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
MOLSO píše:
ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.

takze treba aj rozdelovac iny ?


znamej nam problem s ecotoronik ridici jednotkou vyresil vyblikanim kodu nevim co to bylo ale mel lampickovy vypinac a v nem svitivou diodu a na konci konektor

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


13.11.09, 17:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Prestavba ecotronic -> karbec
MOLSO píše:
Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.

Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?


diky


no pokud to jede tak se na to vyprdni zásah do konstrukce motoru a na STK letíš až to nepojede předěláš miloš


13.11.09, 18:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
to milos - ono je ot dotiahnute z nemecka a na papierochz karbecovej 136ky .... akoze stryco si to pochvaloval ale teraz mu to zacinalo nahodne zdochynat na volnobeh a tak ..

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


13.11.09, 18:30
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vyměnit musíš všechno sání, karbec, trubku pod motorem, hadice, rozdělovač,ETZ, cívku, řídící jednotka za baterkou stačí vytahat pojistky, hadičky na benál, těsnění pod váfuk a sání nové, nová chladící kapalina no mačka miloš


13.11.09, 18:44
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.aukro.cz/item816530537_karbu ... ronic.html

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.11.09, 20:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
MOLSO píše:
ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.

takze treba aj rozdelovac iny ?


niekde v uzitocnych odkazoch je dielenska prirucka na ekotronica. Je to tam podrobne vysvetlene, len si to musis precitat aspon 10x aby si to pochopil. Potom zistis, ze Ekotronic funguje vlastne aj ako anlyzer vyfukovych plynov tak na jeho nastavenie staci len prirucka a skrutkovac. :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.11.09, 22:00
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jeden típek u nás v baráku měl taky Ecotronik. Měl ale v papírech napsané obyčejné fávo, Ecotronik prý musí mít v papírech napsané 135E. Tak to překuchal na normál karburátor. Sání nechal i když Ecotroniky nemají vyhřívané sací potrubí, ale mají pod karbem nějakou vyhřívanou podložku. Výfuk vyměnil komplet za normál. Karbec dal z vrakoviště i s aut. sytičem. Je potřeba jen udělat odbočku vody na vyhřívání sytiče. Rozdělovač dal normál favo i se zapal. cívkou. Etz zapojil podle mého starého fava. Fachčilo to skvěle, jen musel nechat seřídit karburátor, protože byl jinak rozštelovaný.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.11.09, 11:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz