Autor |
Zpráva |
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Prestavba ecotronic -> karbec
Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.
Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?
diky
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
9.11.09, 09:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Prestavba ecotronic -> karbec
MOLSO píše: Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.
Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?
diky
sacie potrubie môžeš nechať, stačí vymeniť iba samotný karb s podložkou, aj keď ekotronik podložka je podobná, namontovať na to Lekr/Pierburg sa dá, ale má to nejaké divné vyhrievanie... oststné veci môžeš nechať, aj kat, bežne jazdia Fava s neriadeným katom...
ale môj názor že pokiaľ to funguje dobre tak to nechaj tak, keď to začne blbnúť potom to vymeň on ekotronik spojuje výhody karbu a riadeného vstrekovania...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.11.09, 10:52 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
no tak zase na vstrekovanie to nema, ale riadi si to samo predstih a sytic + ma to logicky spravenu on-board diagnostiku...
Jazdilo sa mi s ekotronikom lepsie ako s obycajnym karburatorom...
Ked to ale budes rusit, o ten katalyzator by som mal vazny zaujem... je vacsi a z odolnejsieho materialu v porovnani s BMM alebo Mpi. A ja debil som ho vyhodil na smetisko
inak treba samozrejme dorobit favo zapalovanie a rozdelovac
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
9.11.09, 11:57 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.
takze treba aj rozdelovac iny ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
9.11.09, 12:50 |
|
|
audi84301
Příspěvky: 69
|
ja som to menil a kupis nejaky starsi karbec rozdelovac cinsky cca 300sk ziadne sacie nemus menit ale budes potrebovat mechanic.sytyc llebo autom.ti pasovat nebude na tvoje sACIE bude frcatdalej ver tomu
|
13.11.09, 17:23 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
MOLSO píše: ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.
takze treba aj rozdelovac iny ?
znamej nam problem s ecotoronik ridici jednotkou vyresil vyblikanim kodu nevim co to bylo ale mel lampickovy vypinac a v nem svitivou diodu a na konci konektor
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
13.11.09, 17:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Prestavba ecotronic -> karbec
MOLSO píše: Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.
Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?
diky
no pokud to jede tak se na to vyprdni zásah do konstrukce motoru a na STK letíš až to nepojede předěláš miloš
|
13.11.09, 18:28 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
to milos - ono je ot dotiahnute z nemecka a na papierochz karbecovej 136ky .... akoze stryco si to pochvaloval ale teraz mu to zacinalo nahodne zdochynat na volnobeh a tak ..
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
13.11.09, 18:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
vyměnit musíš všechno sání, karbec, trubku pod motorem, hadice, rozdělovač,ETZ, cívku, řídící jednotka za baterkou stačí vytahat pojistky, hadičky na benál, těsnění pod váfuk a sání nové, nová chladící kapalina no mačka miloš
|
13.11.09, 18:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.11.09, 20:09 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
MOLSO píše: ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.
takze treba aj rozdelovac iny ?
niekde v uzitocnych odkazoch je dielenska prirucka na ekotronica. Je to tam podrobne vysvetlene, len si to musis precitat aspon 10x aby si to pochopil. Potom zistis, ze Ekotronic funguje vlastne aj ako anlyzer vyfukovych plynov tak na jeho nastavenie staci len prirucka a skrutkovac.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.11.09, 22:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jeden típek u nás v baráku měl taky Ecotronik. Měl ale v papírech napsané obyčejné fávo, Ecotronik prý musí mít v papírech napsané 135E. Tak to překuchal na normál karburátor. Sání nechal i když Ecotroniky nemají vyhřívané sací potrubí, ale mají pod karbem nějakou vyhřívanou podložku. Výfuk vyměnil komplet za normál. Karbec dal z vrakoviště i s aut. sytičem. Je potřeba jen udělat odbočku vody na vyhřívání sytiče. Rozdělovač dal normál favo i se zapal. cívkou. Etz zapojil podle mého starého fava. Fachčilo to skvěle, jen musel nechat seřídit karburátor, protože byl jinak rozštelovaný.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.11.09, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|