Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 17:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 predelani favo karb na bmm 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
a co si ubastlit regulátor dc motoru ?

_________________
život je boj, bohudík


14.2.07, 09:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
a co tam proste dat regulator tlaku na vystup z nadrze a zbytek dned vratit a mas to. ahlavne jak se ti stalo ze mas karbec a v nadrzi el cerpadlo???


14.2.07, 09:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
no to ja sam netusim, asi to byla strikacka a nekdo to predelal na karb.. kazdopadne jakej regulator tlaku? kde ho mam sehnat? a s jakyma hodnotama?


14.2.07, 11:10
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Belial píše:
no to ja sam netusim, asi to byla strikacka a nekdo to predelal na karb.. kazdopadne jakej regulator tlaku? kde ho mam sehnat? a s jakyma hodnotama?


To byla urcite strikacka... ale jestli to nema diru na palivovy cerpadlo, tak to snad musi bejt motor z Feldy, ne?

Jinak pro prestavbu na BMM je jeden hlavni problem: setrvacnik musi mit drazkovani pro snimac otacek a snimac musi bejt kam namontovat. Bez toho BMM nemuze pracovat. Pokud ma ten motor pozici na snimac, tak to je puvodne strikacka a namontovat BMM nebude velkej problem. Ale zalezi na tom, co je napsany v TP. Zmena palivovy soustavy se nikde netoleruje.

Jestli nekdo na papiry od karburatorovyho fava postavil strikacku, tak je logicky, ze tam dal karbec, jinak by mu to neproslo, ale i tak to je o prsa. Znam i machry, ktery maji kompletni strikacku (vetsinou Silver Line z Nemecka) na papirech od staryho karburatoru a na STK to vubec neresej, ale riskuj to.

Jinak muj nazor na regulaci talku je takovej: Kdyz udelas obtok prez Tcko, tak staci skrtit malinko obtok, abys mel spravnej tlak a cerpadlo by to melo zmaknout. Rozhodne nemuzes skrtit primo vystup cerpadla, to je jasny.

Mimochodem jeste k original cerpadlu: Neni uplne pravda, ze tlak paliva zavisi na otackach motoru. Za normalnich okolnosti je zavisly na sile pruziny v cerpadlu, protoze vacka taha jenom za jeden smer a ten druhej (vytlak) je udelanej vratnou pruzinou. Ta pruzina je udelana tak, aby ji dokazal "pretlacit" jehlovy ventil v karburatoru, takze skutecnej tlak paliva pro karburator z cerpadla je opravdu malinkej a prilis nezavisi na otackach motoru. To m.j. znamena, ze ten obtok pomoci T clenu by se mozna nemusel skrtit vubec, jo ale pozor na jednu vec: zazil jsem, ze se po nasati vzduchu do cerpadla od strikacky poskodilo a muselo se vymenit. Takze uplne naprazdno asi taky jet nemuze.

V.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.2.07, 11:27
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
na motoru je 781.136B takze z feldy to neni.. kazdopadne dik za radu, urcite to vyzkousim


14.2.07, 11:37
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz