Belial píše:
no to ja sam netusim, asi to byla strikacka a nekdo to predelal na karb.. kazdopadne jakej regulator tlaku? kde ho mam sehnat? a s jakyma hodnotama?
To byla urcite strikacka... ale jestli to nema diru na palivovy cerpadlo, tak to snad musi bejt motor z Feldy, ne?
Jinak pro prestavbu na BMM je jeden hlavni problem: setrvacnik musi mit drazkovani pro snimac otacek a snimac musi bejt kam namontovat. Bez toho BMM nemuze pracovat. Pokud ma ten motor pozici na snimac, tak to je puvodne strikacka a namontovat BMM nebude velkej problem. Ale zalezi na tom, co je napsany v TP. Zmena palivovy soustavy se nikde netoleruje.
Jestli nekdo na papiry od karburatorovyho fava postavil strikacku, tak je logicky, ze tam dal karbec, jinak by mu to neproslo, ale i tak to je o prsa. Znam i machry, ktery maji kompletni strikacku (vetsinou Silver Line z Nemecka) na papirech od staryho karburatoru a na STK to vubec neresej, ale riskuj to.
Jinak muj nazor na regulaci talku je takovej: Kdyz udelas obtok prez Tcko, tak staci skrtit malinko obtok, abys mel spravnej tlak a cerpadlo by to melo zmaknout. Rozhodne nemuzes skrtit primo vystup cerpadla, to je jasny.
Mimochodem jeste k original cerpadlu: Neni uplne pravda, ze tlak paliva zavisi na otackach motoru. Za normalnich okolnosti je zavisly na sile pruziny v cerpadlu, protoze vacka taha jenom za jeden smer a ten druhej (vytlak) je udelanej vratnou pruzinou. Ta pruzina je udelana tak, aby ji dokazal "pretlacit" jehlovy ventil v karburatoru, takze skutecnej tlak paliva pro karburator z cerpadla je opravdu malinkej a prilis nezavisi na otackach motoru. To m.j. znamena, ze ten obtok pomoci T clenu by se mozna nemusel skrtit vubec, jo ale pozor na jednu vec: zazil jsem, ze se po nasati vzduchu do cerpadla od strikacky poskodilo a muselo se vymenit. Takze uplne naprazdno asi taky jet nemuze.
V.