Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 04:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 TDI - SDI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Teplice
Příspěvek TDI - SDI
jakej je rozdil ve motorech tdi a sdi kterej je lepsi sila a akcelerace co znamenaj jednotlivy pismena u tdi bych vedel ale opakovani matka moudrosti


14.2.07, 12:12
Profil
Pspvek Reklama

   
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
TDI je přeplňovanej motor s turbem, SDI má plnění atmosférický, prostě klasickej diesel. Silnější, výkonnější a živější odspoda bude vždycky to turbo, možná by se dalo polemizovat o spotřebě - snad v nepatrnej prospěch SDI, ale to se mu zase nesmí vůbec šlapat na krk...
Třeba do Octavie bych si SDI nekoupil, přece jenom je to auto dost těžký a TDíčka sou vyzkoušený a spolehlivý. Ale třeba 1,9 SDi ve Fabii nejede špatně, dymanicky srovnatelný s 1,4 50 kW v benzínu, ale narozdíl od něj žere při klidný jízdě kolem pěti litrů. To samý ve Felicii. Prostě na levnou přepravu z bodu A do bodu B SDi bohatě stačí, na závodění ale neni...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


14.2.07, 12:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
hans píše:
TDI je přeplňovanej motor s turbem, SDI má plnění atmosférický, prostě klasickej diesel. Silnější, výkonnější a živější odspoda bude vždycky to turbo, možná by se dalo polemizovat o spotřebě - snad v nepatrnej prospěch SDI, ale to se mu zase nesmí vůbec šlapat na krk...
Třeba do Octavie bych si SDI nekoupil, přece jenom je to auto dost těžký a TDíčka sou vyzkoušený a spolehlivý. Ale třeba 1,9 SDi ve Fabii nejede špatně, dymanicky srovnatelný s 1,4 50 kW v benzínu, ale narozdíl od něj žere při klidný jízdě kolem pěti litrů. To samý ve Felicii. Prostě na levnou přepravu z bodu A do bodu B SDi bohatě stačí, na závodění ale neni...



diky to jsem potreboval


14.2.07, 15:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
jedna takova prupovidka, kterou sem si zapamtoval v autoskole zni...
TDI - Turbo DIesel
SDI - Slaby DIesel
:oops:

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


14.2.07, 18:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
hans píše:
TDI je přeplňovanej motor s turbem, SDI má plnění atmosférický, prostě klasickej diesel. Silnější, výkonnější a živější odspoda bude vždycky to turbo, možná by se dalo polemizovat o spotřebě - snad v nepatrnej prospěch SDI, ale to se mu zase nesmí vůbec šlapat na krk...
Třeba do Octavie bych si SDI nekoupil, přece jenom je to auto dost těžký a TDíčka sou vyzkoušený a spolehlivý. Ale třeba 1,9 SDi ve Fabii nejede špatně, dymanicky srovnatelný s 1,4 50 kW v benzínu, ale narozdíl od něj žere při klidný jízdě kolem pěti litrů. To samý ve Felicii. Prostě na levnou přepravu z bodu A do bodu B SDi bohatě stačí, na závodění ale neni...


napsals to velmi přesně, až na to samý ve felicii, tam je komůrkový vstřik, to ty víš, ale nechci tě chytat za slovo jen tě vylepšit pokud dovolíš miloš


14.2.07, 19:08
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
TDI o něčem,SDI o ničem :wink:motory naprosto stejný v konstrukci,možná nepodoba ve zpevnění některých partií a dílů.Čistě teoreticky....Bez turba prostě diesel nikdy nepojede... :cry: Ale s větrákem v řiti se řítí :D


14.2.07, 21:12
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
1.9 tdi taky jezdí za 5 litrů :wink: a dí se iu za míň

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.2.07, 21:19
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
patrik-hp píše:
TDI o něčem,SDI o ničem


:lol: :lol: :lol: Já se tady snažil o popis a ono stačí šest slov...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


14.2.07, 21:21
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
hans píše:
patrik-hp píše:
TDI o něčem,SDI o ničem


:lol: :lol: :lol: Já se tady snažil o popis a ono stačí šest slov...
:D


14.2.07, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(


14.2.07, 22:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.2.07, 22:53
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Bukaj píše:
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:


Neboli D s komůrkovym vstřikem je Felicie a DI Fabie se vstřikem přímým.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


15.2.07, 10:00
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Bukaj píše:
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:


avie nemá přímé vstřikování to je pro mně novinka od kterého roku? co znamenají ty písmena to tu vidím jen jako odhad v diskuzi sám to taky přesně nevím miloš


16.2.07, 07:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Bukaj píše:
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:


avie nemá přímé vstřikování to je pro mně novinka od kterého roku?


To tady taky nikdo netvrdí, přečti si to ještě jednou a pořádně :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


16.2.07, 09:32
Profil ICQ

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
jak tomu rozumím já, tak D (potažmo TD) je klasický naftový čerpadlo, kdežto Di (potažmo TDi) už je stříkačka/prostě moc elektriky :D


16.2.07, 10:45
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz