Přístrojovka svítí slabě, světla také, nenastartuju -FAVORIT
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Pokud je na akumulátoru bez běžícího motoru 13,6V, tak je buď opravdu aku v p...i, nebo je měřák na dvě věci. Je potřeba ještě změřit, kolik je na aku při běžícím motoru. Může být špatná kostra motoru. U starších typů favoritů býval takový měděný pás od nápravnice k motoru. Ten býval uhnitý. Nebo je někde nějaká zrada v silové části nebo kostře.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.11.09, 17:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
varok píše: Pokud je na akumulátoru bez běžícího motoru 13,6V, tak je buď opravdu aku v p...i, nebo je měřák na dvě věci. Je potřeba ještě změřit, kolik je na aku při běžícím motoru. Může být špatná kostra motoru. U starších typů favoritů býval takový měděný pás od nápravnice k motoru. Ten býval uhnitý. Nebo je někde nějaká zrada v silové části nebo kostře.
Kupodivu se mi jednou ta kostra na motor utrhla, ale zázrakem se na to přišlo.
Tentokrát jsem motor zkoušel ukostřit startovacími kabely a nepomohlo to.
Včera jsem vůz podrobil dalšímu měření..
Zkusil jsem odpojit vlastní baterku a startovací kabely zapojil do jiného nastartovaného auta.
Výsledek stejný. Lidé z auta říkali , že měli kdysi podobný problém, že by to mohl být startér..
Já provedl další měření:
Vypnuto vše, baterka zapojena naměřeno 12,7V
**
Obrysová světla naměřeno 12,6V
**
Obrysová světla a světla naměřeno 9V a nesvítilo pravé zadní takové to červené, ale vzpomínám si, že nesvítilo vlastně ještě v době, kdy auto startovalo..
**
Pouze 2 stupeň zapalování naměřeno 12,5V
**
Pouze dálková naměřeno 12,5V ale zjištěna nová závada svítí pouze pravé
Jinak s autem přes kabely bez mé aku startér ani ťuk.
Občas mi vyskočí ručička otáčkoměru a mam dojem, že se to stalo i při rozsvícení světel.. (Jistý jsi tím nejsem))
Moc dekuji za rady..
Jinak kdykoli jsem předtím něco řešil, když napsal odpověď Miloš Slováček, bylo to tak.
Asi je to něco jako Dr.House pro na závady v autech..
_________________ Favorit 135L
|
15.11.09, 23:22 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ne, to Dr. House je takový Miloš Slováček v medicíně.
Vyměň startér, jsou to dva šrouby a starých startérů se válí všude plno.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.11.09, 23:46 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
gokralik píše: Ne, to Dr. House je takový Miloš Slováček v medicíně. Vyměň startér, jsou to dva šrouby a starých startérů se válí všude plno.
Je-li to startérem, měl bych zjistit, kde o nějaký zakopnu.
Asi vrakáč pro škodovky počítam.
Víte o nějakém někde u prahy?
_________________ Favorit 135L
|
16.11.09, 05:12 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
A proč jsi ještě nezkusil dát do toho auta jinou baterku. Takové zkoušení přes kabely je nahovno.
A prosimtě jak to měříš, jednou má baterie 13,6V a pak má 12,7V.
|
16.11.09, 08:10 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Je s podivem, že při tlumených světlech měříš 9 a při dálkových (i když jen jednom) 12,5. Svítí ta světla normálně, nebo jako bludičky?
V každém případě zkontroluj všechny spoje a ukostření, tím ničemu neublížíš. A na baterce vyzkoušej Milošův zátěžový test. Jestliže se ti zdá moc drastický, tak dej přímo na baterku žárovku. A možná nebudeš muset ani nic měřit.
|
16.11.09, 09:57 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
Dawid130 píše: A proč jsi ještě nezkusil dát do toho auta jinou baterku. Takové zkoušení přes kabely je nahovno.
A prosimtě jak to měříš, jednou má baterie 13,6V a pak má 12,7V.
13,6V Jsem naměřil den po 4dením nabíjení a jen asi 6ti startováních dnes Je to už několikátý den.
_________________ Favorit 135L
|
16.11.09, 15:51 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
NO a zkusil jsi jinou baterklu v tom autě nebo ne? Nemyslím přes kabely. Aby jsi nehledal závadu v el. instalaci a ona bude baterie opravdu K.O.
|
16.11.09, 19:58 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
Dawid130 píše: NO a zkusil jsi jinou baterklu v tom autě nebo ne? Nemyslím přes kabely. Aby jsi nehledal závadu v el. instalaci a ona bude baterie opravdu K.O.
No zatím nebyla možnost. Neznám tu nikoho, kdy by měl čas, aby mi aku půjčil.
Ale snad se brzy sežene na výpůjčku firemní a na tom to vyzkoušim.
Dnes jsem opravil zadní obrysové světlo. (Jen problém se žárovičkou)
Zjistil jsem, že světla na levé straně nejdou, nebo jen občas. (obrysová ano)
Normální levé světlo mi ted jde jen občas. Když jde je na aku 11,9V.
( když levé světlo nejde je na aku 12,19 bez zatížení jen zapojena v autě má 12.71V)
Levé dálkové nesvítí vůbec a žárovkou to není. (prohodil jsem žárkovky) a dálkové světlo zdá se i bere méně,
než obrysová světla. Naměřil jsem 12,26V.
Když fungovaly výjmečne levé i pravé světlomety, zdálo se že startér chvilku alespoň slabě cvakal..
_________________ Favorit 135L
|
16.11.09, 23:53 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Nejrozumnější bude asi toto. Přestaň se v tom hrabat sám a sežeň si někoho kdo autům a elektrice v nich rozumí. Sice za to asi bude něco chtít, ale měl by vědět kam a jak sáhnout. A dobře se dívej, jakto dělá. Ty sám jsi schopen nadělat víc škody jak užitku.
|
17.11.09, 08:23 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Asi tak nějak.
|
17.11.09, 09:34 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
venda píše: Nejrozumnější bude asi toto. Přestaň se v tom hrabat sám a sežeň si někoho kdo autům a elektrice v nich rozumí. Sice za to asi bude něco chtít, ale měl by vědět kam a jak sáhnout. A dobře se dívej, jakto dělá. Ty sám jsi schopen nadělat víc škody jak užitku.
Je tu někdo z vás autoelektrikář bydlící v Praze??
( Ve svých rodných jižních čechách někdo by se našel, ale tady?? )
Kouknu na net a jdu si nastudovat jak jsou ty světla zapojena.
_________________ Favorit 135L
|
17.11.09, 18:06 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No pražáku tady je dost.
|
17.11.09, 18:19 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Podle mě by to vyřešilo přepájení pojistkovky a kontrola spojení pojistek a kabelů (občasné nesvícení světel), očištění kostry ETZ (skákání otáčkoměru, ale to mlže být i cívka rozdělovače na odchodu) a ořechu spínací skříňky (občasná nemožnost startu)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.11.09, 19:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Pokud nevyměníš aku na zkoušku a startér, tak není co radit. To jsou základní věci, pak nemá cenu hrabat do dalších věcí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.11.09, 23:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|