Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Přístrojovka svítí slabě, světla také, nenastartuju -FAVORIT 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Pokud je na akumulátoru bez běžícího motoru 13,6V, tak je buď opravdu aku v p...i, nebo je měřák na dvě věci. Je potřeba ještě změřit, kolik je na aku při běžícím motoru. Může být špatná kostra motoru. U starších typů favoritů býval takový měděný pás od nápravnice k motoru. Ten býval uhnitý. Nebo je někde nějaká zrada v silové části nebo kostře.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.11.09, 17:56
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 83
Příspěvek 
varok píše:
Pokud je na akumulátoru bez běžícího motoru 13,6V, tak je buď opravdu aku v p...i, nebo je měřák na dvě věci. Je potřeba ještě změřit, kolik je na aku při běžícím motoru. Může být špatná kostra motoru. U starších typů favoritů býval takový měděný pás od nápravnice k motoru. Ten býval uhnitý. Nebo je někde nějaká zrada v silové části nebo kostře.

Kupodivu se mi jednou ta kostra na motor utrhla, ale zázrakem se na to přišlo.
Tentokrát jsem motor zkoušel ukostřit startovacími kabely a nepomohlo to.
Včera jsem vůz podrobil dalšímu měření..
Zkusil jsem odpojit vlastní baterku a startovací kabely zapojil do jiného nastartovaného auta.
Výsledek stejný. Lidé z auta říkali , že měli kdysi podobný problém, že by to mohl být startér..
Já provedl další měření:

Vypnuto vše, baterka zapojena naměřeno 12,7V
**
Obrysová světla naměřeno 12,6V
**
Obrysová světla a světla naměřeno 9V a nesvítilo pravé zadní takové to červené, ale vzpomínám si, že nesvítilo vlastně ještě v době, kdy auto startovalo..
**
Pouze 2 stupeň zapalování naměřeno 12,5V
**
Pouze dálková naměřeno 12,5V ale zjištěna nová závada svítí pouze pravé

Jinak s autem přes kabely bez mé aku startér ani ťuk.
Občas mi vyskočí ručička otáčkoměru a mam dojem, že se to stalo i při rozsvícení světel.. (Jistý jsi tím nejsem)) :-(

Moc dekuji za rady..

Jinak kdykoli jsem předtím něco řešil, když napsal odpověď Miloš Slováček, bylo to tak.

Asi je to něco jako Dr.House pro na závady v autech..

_________________
Favorit 135L


15.11.09, 23:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ne, to Dr. House je takový Miloš Slováček v medicíně. :wink:

Vyměň startér, jsou to dva šrouby a starých startérů se válí všude plno.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.11.09, 23:46
Profil

Příspěvky: 83
Příspěvek 
gokralik píše:
Ne, to Dr. House je takový Miloš Slováček v medicíně. :wink:

Vyměň startér, jsou to dva šrouby a starých startérů se válí všude plno.


Je-li to startérem, měl bych zjistit, kde o nějaký zakopnu.

Asi vrakáč pro škodovky počítam.

Víte o nějakém někde u prahy?

_________________
Favorit 135L


16.11.09, 05:12
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
A proč jsi ještě nezkusil dát do toho auta jinou baterku. Takové zkoušení přes kabely je nahovno.

A prosimtě jak to měříš, jednou má baterie 13,6V a pak má 12,7V.


16.11.09, 08:10
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Je s podivem, že při tlumených světlech měříš 9 a při dálkových (i když jen jednom) 12,5. Svítí ta světla normálně, nebo jako bludičky?
V každém případě zkontroluj všechny spoje a ukostření, tím ničemu neublížíš. A na baterce vyzkoušej Milošův zátěžový test. Jestliže se ti zdá moc drastický, tak dej přímo na baterku žárovku. A možná nebudeš muset ani nic měřit.


16.11.09, 09:57
Profil

Příspěvky: 83
Příspěvek 
Dawid130 píše:
A proč jsi ještě nezkusil dát do toho auta jinou baterku. Takové zkoušení přes kabely je nahovno.

A prosimtě jak to měříš, jednou má baterie 13,6V a pak má 12,7V.


13,6V Jsem naměřil den po 4dením nabíjení a jen asi 6ti startováních dnes Je to už několikátý den.

_________________
Favorit 135L


16.11.09, 15:51
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
NO a zkusil jsi jinou baterklu v tom autě nebo ne? Nemyslím přes kabely. Aby jsi nehledal závadu v el. instalaci a ona bude baterie opravdu K.O.


16.11.09, 19:58
Profil

Příspěvky: 83
Příspěvek 
Dawid130 píše:
NO a zkusil jsi jinou baterklu v tom autě nebo ne? Nemyslím přes kabely. Aby jsi nehledal závadu v el. instalaci a ona bude baterie opravdu K.O.


No zatím nebyla možnost. Neznám tu nikoho, kdy by měl čas, aby mi aku půjčil.
Ale snad se brzy sežene na výpůjčku firemní a na tom to vyzkoušim.

Dnes jsem opravil zadní obrysové světlo. (Jen problém se žárovičkou)

Zjistil jsem, že světla na levé straně nejdou, nebo jen občas. (obrysová ano)
Normální levé světlo mi ted jde jen občas. Když jde je na aku 11,9V.
( když levé světlo nejde je na aku 12,19 bez zatížení jen zapojena v autě má 12.71V)

Levé dálkové nesvítí vůbec a žárovkou to není. (prohodil jsem žárkovky) a dálkové světlo zdá se i bere méně,
než obrysová světla. Naměřil jsem 12,26V.

Když fungovaly výjmečne levé i pravé světlomety, zdálo se že startér chvilku alespoň slabě cvakal..

_________________
Favorit 135L


16.11.09, 23:53
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Nejrozumnější bude asi toto. Přestaň se v tom hrabat sám a sežeň si někoho kdo autům a elektrice v nich rozumí. Sice za to asi bude něco chtít, ale měl by vědět kam a jak sáhnout. A dobře se dívej, jakto dělá. Ty sám jsi schopen nadělat víc škody jak užitku.


17.11.09, 08:23
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Asi tak nějak.


17.11.09, 09:34
Profil

Příspěvky: 83
Příspěvek 
venda píše:
Nejrozumnější bude asi toto. Přestaň se v tom hrabat sám a sežeň si někoho kdo autům a elektrice v nich rozumí. Sice za to asi bude něco chtít, ale měl by vědět kam a jak sáhnout. A dobře se dívej, jakto dělá. Ty sám jsi schopen nadělat víc škody jak užitku.


Je tu někdo z vás autoelektrikář bydlící v Praze??

( Ve svých rodných jižních čechách někdo by se našel, ale tady?? )

Kouknu na net a jdu si nastudovat jak jsou ty světla zapojena.

_________________
Favorit 135L


17.11.09, 18:06
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
No pražáku tady je dost.


17.11.09, 18:19
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Podle mě by to vyřešilo přepájení pojistkovky a kontrola spojení pojistek a kabelů (občasné nesvícení světel), očištění kostry ETZ (skákání otáčkoměru, ale to mlže být i cívka rozdělovače na odchodu) a ořechu spínací skříňky (občasná nemožnost startu)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.11.09, 19:13
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Pokud nevyměníš aku na zkoušku a startér, tak není co radit. To jsou základní věci, pak nemá cenu hrabat do dalších věcí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.11.09, 23:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz