|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Cvoky
Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
startuje - nestartuje
Zdravim
mam taky vacsi problem, jedna sa o Feliciu, 1.3 Mpi 50 kW, ked je studeny motor, naskoci na prvu supu,
ked sa zohreje, tak nenaskoci, iba toci toci a nic, chyti zase ked je studeny.
dik
_________________ Skoda Felicia 1.3 MPi 50 kW
|
16.11.09, 13:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
cidlo teploty skontroluj, resp vymen
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.11.09, 13:46 |
|
|
Cvoky
Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
darklord píše: cidlo teploty skontroluj, resp vymen
cidlo vymenene, zavada pretrvava
_________________ Skoda Felicia 1.3 MPi 50 kW
|
18.11.09, 11:38 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: startuje - nestartuje
a to čidlo kup originál a ne tu levnější čínskou verzi jinak to do půl roku budeš měnit znova. stalo se mi že sme dali tu náhražku a již druhý den to zas nešlo tak sme to píchli na diagnostiku a ta ukázala na čidlo. původní koupě KELLY nová koupě AUTODONTH a je klid
|
18.11.09, 11:52 |
|
|
Cvoky
Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
Re: startuje - nestartuje
p.s. píše: a to čidlo kup originál a ne tu levnější čínskou verzi jinak to do půl roku budeš měnit znova. stalo se mi že sme dali tu náhražku a již druhý den to zas nešlo tak sme to píchli na diagnostiku a ta ukázala na čidlo. původní koupě KELLY nová koupě AUTODONTH a je klid
cidlo vymenene, ale nastal zaujimavy problem, ked je studeny motor chyti, ked je zohriaty chyti tiez, ked spravim kratku jazdu uz nenastartujem kym zase celkom nevychladne. podotknem este ze bola nedavno cistena klapka, mam take male podozrenie, ze problem bude asi tam...
_________________ Skoda Felicia 1.3 MPi 50 kW
|
26.11.09, 10:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Cvoky píše: darklord píše: cidlo teploty skontroluj, resp vymen cidlo vymenene, zavada pretrvava
čidlo vymeněné a které u BMM máš dvoupinové vzadu v sání a to ti dělá ten problém, pak máš na termostatu jednopinové a můžeš tam míít i čtyřpinové tak které jsi měnil miloš
|
26.11.09, 12:09 |
|
|
Cvoky
Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
čidlo vymeněné a které u BMM máš dvoupinové vzadu v sání a to ti dělá ten problém, pak máš na termostatu jednopinové a můžeš tam míít i čtyřpinové tak které jsi měnil miloš[/quote]
ako som hore pisal je to Mpi, menil som to cidlo pri termostate, tusim 4 pinove
_________________ Skoda Felicia 1.3 MPi 50 kW
|
26.11.09, 19:31 |
|
|
Cvoky
Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
pribeh pokracuje, vybrali sme rampu so vstrekovacmi, pekne strieka palivo, tlak je 3 atm, vsetky sviecky iskru davaju, klapka sa pri starte trochu natoci, a auto nestartuje...
cidlo prietoku vzduchu sme vymenili, ale ziadna zmena nenastala, stale ukazuje na volnobehu hodnotu okolo 660, tesnenia na sani su nove...
_________________ Skoda Felicia 1.3 MPi 50 kW
|
30.11.09, 10:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Cvoky píše: pribeh pokracuje, vybrali sme rampu so vstrekovacmi, pekne strieka palivo, tlak je 3 atm, vsetky sviecky iskru davaju, klapka sa pri starte trochu natoci, a auto nestartuje... cidlo prietoku vzduchu sme vymenili, ale ziadna zmena nenastala, stale ukazuje na volnobehu hodnotu okolo 660, tesnenia na sani su nove...
vag bude potřeba,
třeba když bude mít lambáda 0.6 tak můžeš točit půl dne, pujde ti jiskra i palivo bude stříkat a chytně tě tak rapl ale auto ne miloš
|
30.11.09, 12:44 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
favorit 89 136 ráno sednu na první brnknutí nastartuju a nechám chvilku jet neděle 13.12.2009 vypnu motor a prd startér točí a nic až po stašně dlouhým točení auto chytne a pak už normálně startuje bez problémů .mám strach už někam jet .Protože jedu z práce dom někde zastavím a auto nejde nastartovat????někdy se to podaří ale nevím co stím rady???
|
13.12.09, 10:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já bych zkontroloval tu cívku v rozdělovači a zapalování ETZ. To elektronické zapalování musí být dobře ukostřené Taky bych zkontroloval konektory na tom zapalování, nesmí být zaoxidované Potom bych šel na kabely ke svíčkám, svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr. Pokud to bude pořád zlobit, tak bych začal důležité věci vyměňovat za nové. To znamená: zapalovací cívku, cívku v rozdělovači, ETZ, kabely svíček, svíčky apod.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 11:24 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
varok píše: Já bych zkontroloval tu cívku v rozdělovači a zapalování ETZ. To elektronické zapalování musí být dobře ukostřené :!: Taky bych zkontroloval konektory na tom zapalování, nesmí být zaoxidované :!: Potom bych šel na kabely ke svíčkám, svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr. Pokud to bude pořád zlobit, tak bych začal důležité věci vyměňovat za nové. To znamená: zapalovací cívku, cívku v rozdělovači, ETZ, kabely svíček, svíčky apod.
palivový filtr nový ,vzduchovej taky kabely 2 roky starý ,svíčky taky nový, tak asi ta cívka v tom rozdělovači ta tam je 20 let
|
13.12.09, 12:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|