Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 MOTOR 781.135M a karbec? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek MOTOR 781.135M a karbec?
Zastaval som si do auta motor 781.135M z feliny a strčil som naň karbec a klasické mechanické zapaľovanie. Aký výkon by to malo mať?

pôvodný kompres 742.136 je 9,7 a tento má písaný 9,5, potom výkon starého rapla bol 46kW a písaný výkon nového so svtrekovaním je 40kW...

Koľko môže mať tento motor výkon, keď som to takto skombinoval a skopal dokopy?

_________________
Škoda Favorit 136L '89


2.12.09, 00:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
135M ma kompresiu hadam 8.8 ako kazda 135, alebo sa mylim?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.12.09, 00:14
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
darklord píše:
135M ma kompresiu hadam 8.8 ako kazda 135, alebo sa mylim?


tak ja som si v múdrych knížkach pre sprosté deti našiel, že má 9,5 ...
presnejšie kniha Petr Koucký, Technické a seřizovací hodnoty automobilů Škoda, Grada, 1999 ( aby som to viac upresnil, strana 64 )

ono kompres 8,8 majú motory 791.135 a 791.135B Ja mám 781.135M

Typa 135 je karbecová, 42/43 kW kompres 8,8, potom je tu 135B a 136B, 40/50kw BMM (kompres 8,8 a 9,7) a nakoniec 135M MPi 40kW kompres 9,5

(ešte typa 136M 50kW, kompres 10 )

_________________
Škoda Favorit 136L '89


2.12.09, 00:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
aha ja som prave myslel ze 135ky maju 8.8 a 136ky 9.7, nevedel som ze MPi ma inaksi (9.5 pre 135 a 10 pre 136)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.12.09, 00:50
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
darklord píše:
aha ja som prave myslel ze 135ky maju 8.8 a 136ky 9.7, nevedel som ze MPi ma inaksi (9.5 pre 135 a 10 pre 136)


:D tiež som to nevedel, namontoval som motor do auta a až potom, čo som si zajazdil som zisťoval, čo to asi môže byť... ja rozdiel medzi 742.136 a 781.135M nevidím

Preto som pregooglil všetko možné a nemožné, knihy som vyhrabal a zas som študoval- výsledok, koho by napadlo, že boli motory 135 s kompresom 9,5 a 136 s kompresom 10 !

_________________
Škoda Favorit 136L '89


2.12.09, 01:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A je to vůbec 781.135? 781 je přece Favorit. :?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.12.09, 10:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
gokralik: 781 je typ favorit, 791 je typ felda. ALE aj rapid je typ 743 ci 747 a ma motor 742. cize facka a feldy maju typ motoru 781 (teda vsetky 1.3)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.12.09, 13:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Číslování chápu. Právě mě zarazilo, proč je u MPička typ motoru 781.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.12.09, 14:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: MOTOR 781.135M a karbec?
crossman píše:
Zastaval som si do auta motor 781.135M z feliny a strčil som naň karbec a klasické mechanické zapaľovanie. Aký výkon by to malo mať?

pôvodný kompres 742.136 je 9,7 a tento má písaný 9,5, potom výkon starého rapla bol 46kW a písaný výkon nového so svtrekovaním je 40kW...

Koľko môže mať tento motor výkon, keď som to takto skombinoval a skopal dokopy?
malo by to byť +- to isté...daj vačku z 50 kW verzie a hlavu dole o 0,5 mm (ale to zníženie si nechaj potvrdiť inými) a bude dobre...budeš mať okolo 50 kW...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.12.09, 16:55
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek Re: MOTOR 781.135M a karbec?
ferrari píše:
crossman píše:
Zastaval som si do auta motor 781.135M z feliny a strčil som naň karbec a klasické mechanické zapaľovanie. Aký výkon by to malo mať?

pôvodný kompres 742.136 je 9,7 a tento má písaný 9,5, potom výkon starého rapla bol 46kW a písaný výkon nového so svtrekovaním je 40kW...

Koľko môže mať tento motor výkon, keď som to takto skombinoval a skopal dokopy?
malo by to byť +- to isté...daj vačku z 50 kW verzie a hlavu dole o 0,5 mm (ale to zníženie si nechaj potvrdiť inými) a bude dobre...budeš mať okolo 50 kW...


Upravovať ho ďalej nebudem, som rád, že som ho napchal pod kapotu, ide zima a ak niečo páchať budem, tak až na jar. Mňa len zaujímalo, čo to porobí a aké to bude. V konečnom dôsledku som sa na aute previezol a zistil, že je to to isté, len to má menej kilometrov :)
(jediný rozdiel je ten, že tento je mierne lenivší, ale to bude nastavením karbecu a predzápalu... a ehm... tento má krúžky :D )
Iná vačica, časom aj nižšia hlava bude ako som písal najskôr na jar, kto má v tej kose makať, keď jediné hrejúce teleso v dielni som ja :D

_________________
Škoda Favorit 136L '89


3.12.09, 22:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
crossman: já tam mám 6 radiátorů :P

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


3.12.09, 22:24
Profil ICQ

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Ondras83 píše:
crossman: já tam mám 6 radiátorů :P


no tak ak by si videl moju dielničku a garáž, tak by si horko zaplakal... teraz ako som makal, tak tam bola moja Lolita, starý motor a nový (ten filckový) skriňa na náradie, ponk drevársky (sklad náhradných dielov a dielov zmontovaných z auta) klasický zámočnícky ponk a kopec bordelu... ale keď poviem kopec, myslím KOPEC!!! :D nachádzajú sa tam veci ako 4 stolíky, korýtko, vrece cementu (zimná balastná záťaž kufrová) hevery, hevery, hevery, hupcug, 4 gola sady (ktoré sú všade v priestore- 3D) záhradné náradie a kopec rebríkov po jeseni a zbere ovocia... to vieš, záhradka a chalúpka... nemal som chuť pratať, bola zima a ja som sa musel nútiť urobiť aspoň to auto, ale už som sa rodine vyhrážal, že na jar v garáži ostanú holé steny a nanesiem tam iba určitý a potrebný nános bordelu, ktorý bude znesiteľný a obchádzateľný...
.. a späť k téme- aj ja by som mal pecík, alebo radiátor, ale nemám ho kam momentálne dať :D

_________________
Škoda Favorit 136L '89


4.12.09, 00:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz