Problem s tlumenymi svetly
Autor |
Zpráva |
Hitman
Příspěvky: 34
|
p.s. píše: pokud sepneš spinač tlumených světel mělo by se s pojistkové skříně ozvat cvaknutí - sepne relé pokud to cvakne a nesvítí skontroluj relé svorky X-poznáš ho podle širokých kontaktú č.30 a 87- pres toto relé je po klíčku napájené relé světel.relé svorky X MUSÍ SEPNOUT PO OTOČENÍ KLÍČKU.pokud nespíná mrkni zda neni vadné,zda de na kontakt č.85 plus 12V,A NA KONTAKT Č.86 KOSTRA tato kostra je brana s cívky startéru.kontakt č 30 je přes 30A pojistku napájen plus 12V přímo z baterie a spínaný kontakt č. 87 po sepnutí relé X napájí plus 12V kontakt č. 30 relé světel.
Tak na tohle se zítra kouknu. Dnes není čas. Ale dnes už můžu říct, že relé světel cvakne při zapnutí světel a při otočení klíčku do pozice 1. X relé je v tom případě dobré? Žárovky jsem měnil a zkoušel jako první. Proměřoval jsem hned potom ten tříramenej konektor co je napíchnutej na žárovku předních světel. Nevím co hodnouty. Ukazovalo mi to hodnoty (15,00V , 0,04V , 0V). To nevím jestli je dobře, nebo ne, ale každopádně do jednoho kabelu tam šlo hodně málo a do jedno nic. Těch 15 V to ukazovalo na jednom kabelu když jsem zapnul dálkový. Když jsem pak nechal zapnutý podkávací tak na těch zbývajících dvou kabelech bylo napětí 0.04V a 0V. Jinak všechny kontakty jsem pořádně vyčistil, takže tím by to být nemělo.
|
4.12.09, 13:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Tak to je jednoduché... Nejde tam proud... Kabel můžer bát někde přerušen a dochází tam jen k minimálnímu přenosu. Koukl bych na Lucas a prozvonil kabely. Popř se ještě mrknul na utažení kabelu k posjitkovce.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
4.12.09, 13:27 |
|
|
Hitman
Příspěvky: 34
|
Josef.Radocha píše: Tak to je jednoduché... Nejde tam proud... Kabel můžer bát někde přerušen a dochází tam jen k minimálnímu přenosu. Koukl bych na Lucas a prozvonil kabely. Popř se ještě mrknul na utažení kabelu k posjitkovce.
A napětí má bejt teda jaký na těch kabelech co jsou do světla. Myslím teď ty tři co jsou připojeny na žárovku. A co je LUCAS?
|
4.12.09, 13:35 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Lucas je páčka pod volantem... Napětí tam musí být vždy na jednom Proti kostře nula (pípák píská protože je ve zkratu), Když zapneš dálky tak na tom co máš těch 0,04 V má být aspoň 12V (pípák nesmí pípat - není zkrat) a na tom dalších těch 15V je asi hodně, ale to by ti řekli jiní, ale 15 je dobrých. Jen dotaz světelná houkačka ti funguje?
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
4.12.09, 13:44 |
|
|
Hitman
Příspěvky: 34
|
Josef.Radocha píše: Lucas je páčka pod volantem... Napětí tam musí být vždy na jednom Proti kostře nula (pípák píská protože je ve zkratu), Když zapneš dálky tak na tom co máš těch 0,04 V má být aspoň 12V (pípák nesmí pípat - není zkrat) a na tom dalších těch 15V je asi hodně, ale to by ti řekli jiní, ale 15 je dobrých. Jen dotaz světelná houkačka ti funguje?
Právě že funguje. Ve spínači bych to nehledal, ale je to taky možnost
|
4.12.09, 13:46 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
No za připojení nového lucasu nic nedáš. S konečnou platností se tím vyloučí jeho porucha.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
4.12.09, 13:55 |
|
|
Hitman
Příspěvky: 34
|
Josef.Radocha píše: No za připojení nového lucasu nic nedáš. S konečnou platností se tím vyloučí jeho porucha.
A Lucas je co?
|
4.12.09, 15:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
OMG
Josef.Radocha píše: Lucas je páčka pod volantem...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.12.09, 15:10 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Hitman píše: p.s. píše: pokud sepneš spinač tlumených světel mělo by se s pojistkové skříně ozvat cvaknutí - sepne relé pokud to cvakne a nesvítí skontroluj relé svorky X-poznáš ho podle širokých kontaktú č.30 a 87- pres toto relé je po klíčku napájené relé světel.relé svorky X MUSÍ SEPNOUT PO OTOČENÍ KLÍČKU.pokud nespíná mrkni zda neni vadné,zda de na kontakt č.85 plus 12V,A NA KONTAKT Č.86 KOSTRA tato kostra je brana s cívky startéru.kontakt č 30 je přes 30A pojistku napájen plus 12V přímo z baterie a spínaný kontakt č. 87 po sepnutí relé X napájí plus 12V kontakt č. 30 relé světel. Tak na tohle se zítra kouknu. Dnes není čas. Ale dnes už můžu říct, že relé světel cvakne při zapnutí světel a při otočení klíčku do pozice 1. X relé je v tom případě dobré? Žárovky jsem měnil a zkoušel jako první. Proměřoval jsem hned potom ten tříramenej konektor co je napíchnutej na žárovku předních světel. Nevím co hodnouty. Ukazovalo mi to hodnoty (15,00V , 0,04V , 0V). To nevím jestli je dobře, nebo ne, ale každopádně do jednoho kabelu tam šlo hodně málo a do jedno nic. Těch 15 V to ukazovalo na jednom kabelu když jsem zapnul dálkový. Když jsem pak nechal zapnutý podkávací tak na těch zbývajících dvou kabelech bylo napětí 0.04V a 0V. Jinak všechny kontakty jsem pořádně vyčistil, takže tím by to být nemělo. relé X spíná pouze po otočení klíčku není závislé na sepnutém spinači světel.ještě múžeš proměřit pojistky tlumených světel na obou musíš proti kostře naměřit plus 12V pokud napětí nenaměříš nenaměříš ho ani v patici tlumených světel.ještě je možný že relátka chodí ale spínací kontakty sou natolik opálené že napětí nepustí dál sundal bych dekly kontakty opiloval napružil a ručně sepnul a bud svítí nebo ne a pokud ne je třeba proměřit vše viz předchozí muj příspěvek
|
4.12.09, 15:11 |
|
|
Hitman
Příspěvky: 34
|
p.s. píše: Hitman píše: p.s. píše: pokud sepneš spinač tlumených světel mělo by se s pojistkové skříně ozvat cvaknutí - sepne relé pokud to cvakne a nesvítí skontroluj relé svorky X-poznáš ho podle širokých kontaktú č.30 a 87- pres toto relé je po klíčku napájené relé světel.relé svorky X MUSÍ SEPNOUT PO OTOČENÍ KLÍČKU.pokud nespíná mrkni zda neni vadné,zda de na kontakt č.85 plus 12V,A NA KONTAKT Č.86 KOSTRA tato kostra je brana s cívky startéru.kontakt č 30 je přes 30A pojistku napájen plus 12V přímo z baterie a spínaný kontakt č. 87 po sepnutí relé X napájí plus 12V kontakt č. 30 relé světel. Tak na tohle se zítra kouknu. Dnes není čas. Ale dnes už můžu říct, že relé světel cvakne při zapnutí světel a při otočení klíčku do pozice 1. X relé je v tom případě dobré? Žárovky jsem měnil a zkoušel jako první. Proměřoval jsem hned potom ten tříramenej konektor co je napíchnutej na žárovku předních světel. Nevím co hodnouty. Ukazovalo mi to hodnoty (15,00V , 0,04V , 0V). To nevím jestli je dobře, nebo ne, ale každopádně do jednoho kabelu tam šlo hodně málo a do jedno nic. Těch 15 V to ukazovalo na jednom kabelu když jsem zapnul dálkový. Když jsem pak nechal zapnutý podkávací tak na těch zbývajících dvou kabelech bylo napětí 0.04V a 0V. Jinak všechny kontakty jsem pořádně vyčistil, takže tím by to být nemělo. relé X spíná pouze po otočení klíčku není závislé na sepnutém spinači světel.ještě múžeš proměřit pojistky tlumených světel na obou musíš proti kostře naměřit plus 12V pokud napětí nenaměříš nenaměříš ho ani v patici tlumených světel.ještě je možný že relátka chodí ale spínací kontakty sou natolik opálené že napětí nepustí dál sundal bych dekly kontakty opiloval napružil a ručně sepnul a bud svítí nebo ne a pokud ne je třeba proměřit vše viz předchozí muj příspěvek
Díky moc. Zkusím a dám vědět
|
4.12.09, 15:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ten trojitý konektor na žárovce má mít kostru, to je asi ten kde je 0V. Na jednom konektoru má být provozní napětí při zapnutí tlumených a po zapnutí dálkových má být napětí na tom třetím. Zároveň se má ztratit z toho druhého. Těch 15V je moc, mělo by být asi do 14,5V. Záleží ale taky na kvalitě měřáku. Těch 15V na konektoru je asi od dálkových, když svítí a těch 0,4V je asi od tlumených. Tam je problém a někde se ztrácí napětí. Buď pojistka, nebo spínač tlumených světel, nebo někde v káblech.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.12.09, 16:44 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
No, HITMAN slibil, ze se ozve, uz se neozval, asi ma problem vyreseny, ale my zase nevime cim to bylo...
Kdysi jsem vyrabel automaticke sviceni na felde, z originalni dokumentace, kde sice vsechno je, ale neni to prehledne, jsem to pro svoji potrebu prekreslil snad do prehlednejsi podoby a davam to ke shlednuti, treba to nekomu pri hledani zavad ve svetlech pomuze.
http://sklad.obrazku.cz/obr252129_svtla.PNG
|
11.12.09, 17:54 |
|
|
Hitman
Příspěvky: 34
|
Tak. Omlouvám se že jsem se dloho neozval, ale měl jsem problém s internetem.
Vše vyřešeno. Problém jsem nakonec vyzkoumal v kabeláži. Mezi světlem a skřínkou, odkud vedou kabely, jsem objevil ještě nějaký mezikonektor. Za nim jsem změřil namětí a bylo všechno jasný. Do toho konektoru se nějak dostala voda a komplet konektory byly zrezlý. No a to, že nesvítilo druhé světlo, to byla i docelá náhoda -> Proud do světla nakonec šel, ale nesvítilo, takže žárovka.
Děkuji všem za pomoc
|
16.12.09, 18:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|