Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 jaký olej do octavie 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
taky ber v úvahu že tvuj motor vymejšleli v pravěku :lol: tdička sou novodobý rozmazlený motory :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.12.09, 11:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Já se nechcu hádat, papírový hodnoty jsou sice pěkný ale v konstrukci nikdo nepočítá s tím, že se ti časem a vlivem nekvalitní nafty zanese všechno karbonem tak, že se studenej olej nedostane na místa, kde by se za normálních okolností dostal, proto se dává řidší. Není to můj výmysl, dělají to tak i ve škodovce a po nalití 10W se nám vracely auta s velkou hlučností po ránu, nehledě k tomu, že se jim vydřely nadzdviháky mnohem dřív, než u olejů 5w nebo 0w Taky to nedělá moc dobře na zadnici turbu, který je na hustej olej dost háklivý a nepromaže se tak, jak olejem řidším.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.12.09, 11:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
:shock: 5W40 a někdo dává i 0W40, hustší nedávej, nebo si časem odrovnáš nadzdviháky. U 10W40 ti budou ráno už v téhle teplotě cvrkat hydroštěly jak na srazu bubeníků a co potom v zimě. Dá se sehnat i levnější varianta, dávám Divinol 5W40 Syntolight 5l za necelou tisícovku, mají ho třeba v APM.


draku když je mínus deset tak na to superturbo mi po startu nějaký hadroštel u SDi tak desekrát lehce zacvaká a stichne,
najeto mám 28.000 na castrol 5W a do 120.000 km superturbo 15W
mládá kokta 1.9TDi 2002 helix utra 5W snad od začátku a klepe po ránu vždy v zimě déle a pak stichne najeto cca 180.000
miloš


6.12.09, 11:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
DRAK: No zanášení karbonem je u dízlů logicky větší,proto už kdysi u 1.9D a 1.9TD byla předepsaná výměna oleje po 7500km,tak nevím proč zase ti škodováci prodloužili výměnný interval na 30 tis.km,byť s oleji OW nebo 5W??Dyť to je cipovina jak mraky..! Výměna max po 10 tis a NEMŮŽE být žádný problém zaviněný olejem a jeho výměnou nebo přechodem z 5W na 10W...Kurnik je třeba uvažovat..:-l

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 11:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
SÁDRO motory TDI s rotačkou jsou jen odvozeniny motorů 1.9 D/TD,potažmo litinových bloků s hliníkovou hlavou benzínových motorů koncernu VW,takových jaký mám v audině..! Žádný novodobý zázrak,dyť první TDi 1Z se představilo už v roce 92 v AUDI 80 a rotačky v koktách jsou JEN jeho EKO nástupci,základ je furt stejnýýý!! Ale co..nebudu se rozčilovat..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 11:58
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak až ti po 150.000 začne zadrhávat regulace turba a budeš mít přidřený hydroštely, potom můžeš nad fakturou kurnik uvažovat, kde udělali soudruzi z NDR chybu. řidší oleje 5W a níž obsahujou víc aditiv na rozpouštění úsad a nezacpává se to tolik jako při používání olejů 10W a výš. Lij si tam co uznáš za vhodný, je to tvoje auto. Já jenom odpovídám původnímu tazateli, co je vhodný pro tento motor za olej, toť vše. Nad hromadou teoretických úvah si můžem povykládat v hospodě u piva.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.12.09, 12:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Drak píše:
Tak až ti po 150.000 začne zadrhávat regulace turba a budeš mít přidřený hydroštely, potom můžeš nad fakturou kurnik uvažovat, kde udělali soudruzi z NDR chybu. řidší oleje 5W a níž obsahujou víc aditiv na rozpouštění úsad a nezacpává se to tolik jako při používání olejů 10W a výš. Lij si tam co uznáš za vhodný, je to tvoje auto. Já jenom odpovídám původnímu tazateli, co je vhodný pro tento motor za olej, toť vše. Nad hromadou teoretických úvah si můžem povykládat v hospodě u piva.

Jo 5W je řidší,ale jen při studenem stavu,za tepla mají 5w-40,10w-40,15w-40 stejnou viskozitu! Jo a ještě mi pověz,jak jsi přišel na to,že oleje 5W mají více aditiv oproti jiným třídám?? Promiň,ale tohle je blbost jako hrom..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 15:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
novone, o to jde, že je řidší za studena, tim pádem se dostane lehčejc tam, kde hustej ne... :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.12.09, 16:27
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jéda, nech toho, nadbíháš si sám. S tou řídkostí sis odpověděl sám a Ondras83 ti to ještě zopakoval a čím má olej nižší studený viskozní číslo, tím víc obsahuje syntetické složky, která má silně detergenční účinky a rozpouští karbon a úsady od spalin. Jinou cestou, než náhradou ropné složky syntetickou, dosáhnout nižšího čísla nejde, proto se vžily i ne moc přesný názvy - minerál pro 15W, protože obsahuje největší podíl minerálního oleje, polosyntetika pro 10W, protože podíl minerálních a syntetických základů je zhruba stejnej a plná syntetika pro 5W a míň, protože syntetycký základ převažuje.
Necháme debaty o hovně, která stejně neřeší původní dotaz, dáme si po kaléšku a bude pohoda. Obrázek

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.12.09, 17:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ondras83 píše:
novone, o to jde, že je řidší za studena, tim pádem se dostane lehčejc tam, kde hustej ne... :wink:

Jo dostane se všude dříve,to jo cca o 3 vteřiny.. :P

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 19:00
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ale stejně bude mazat líp když bude řidší :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.12.09, 19:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Tady čtěte a pak napište,co jste přečetli:

http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 19:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Sadra17 píše:
ale stejně bude mazat líp když bude řidší :roll:


Ok,ok přehlasovali jste mě, bude mazat NÉÉÉ líp,ale možná rychleji..tak 2-3 km..a v ten čas i více olej žrát..
Hodil jsem odkaz na tuhle diskusi do fora na oleje.cz.Tam jsou tribotechničtí odborníci větší než my tady,tak snad se někdo vyjádří..Uvidíme :P

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 19:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
http://eshop.paramo.cz/produkty/MazaciPlany.aspx

http://www.shell.com/home/PlainPageServ ... 82007.html

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.12.09, 19:19
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na prvním odkazu mi to nachází jenom
MOGUL 0W-40 EXTREME motor 4,5
MOGUL 5W-40 EXTREME motor 4,5
MOGUL 5W-30 EXTEME motor 4,5

žádnej tvuj 10W40 :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.12.09, 19:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz