rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
Autor |
Zpráva |
extreme
Příspěvky: 18
|
rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.
_________________ Extreme Performance
www.extreme-performance.cz
|
7.12.09, 15:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Jedna paní povídala.
Jestli chceš na motorech něco upravovat, tak by jsi aspoň to nejzákladnější o nich měl vědět.
|
7.12.09, 16:01 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
ono nejni 1.4ka jako 1.4ka, protože do fabií se dávaly 4 1.4ky...
1.4 8V 44kw a 50kw
- klasický škodovácký - tj. 3x uložená klika, celkově je to taková překopaná 136ka
1.4 16V 55kw a 74kw
- VW motory, 5x uložená klika
ale jestli chceš aby šel motor víc točit, nebyla by lepší klika s menšim zdvihem a větší písty?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
7.12.09, 17:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
extreme píše: potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.
a na co potřebuješ motor s velkým výkonem ve fábu budeš jezdit do vrchu nebo o co se ti jedná miloš
|
7.12.09, 17:21 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
extreme píše: potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.
tak se koukej po jinym rozvodu než OHV
jak to tak čtu, tak se na ten motor radši vykašli
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.12.09, 17:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
Ondras83 píše: extreme píše: potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách. tak se koukej po jinym rozvodu než OHV jak to tak čtu, tak se na ten motor radši vykašli
o máš lepší témata koupil jsem si HTP 37 KW jak tomu zvednout výkon já teda vím koupit si lano a připojit se za za volvo 183 KW miloš
|
7.12.09, 17:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já neim, mrknul sem na ten odkaz v podpisu a jestli to je tvoje, tak do toho běž, ale nejdřiv posháněj info, protože to není jen tak a jestli chceš zachovat vstřikování, tak to je ještě těžší....
osobně bych tam frknul celou 1,4 8V, nějakou lepčí vačku, karbec a LPG (jesi to je do toho černýho pickupu)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.12.09, 18:37 |
|
|
extreme
Příspěvky: 18
|
Ondras83 píše: já neim, mrknul sem na ten odkaz v podpisu a jestli to je tvoje, tak do toho běž, ale nejdřiv posháněj info, protože to není jen tak a jestli chceš zachovat vstřikování, tak to je ještě těžší.... osobně bych tam frknul celou 1,4 8V, nějakou lepčí vačku, karbec a LPG (jesi to je do toho černýho pickupu)
Ano ten odkaz patří ke mě... auto je v přestavbě na mobilsalon 2010. Letos sloužilo na normalní ježdění, příští rok by mělo jezdit závody. Jenom jsem zjišťoval informace. Jsem spíš přes bmw tohle auto vzniklo čistě náhodou. Ale nějak mi přirostlo k srdci. Takže pro výše umístěné poznámky že bych měl něco vědět, když chci stavět... ano nic nevím o motorech.
Zajímalo mě toto prostě ze zvědavosti. Takže více méně jste mi odpověděli tak už mě nemusíte kamenovat. Poohlédnu se tedy po jiném motoru. úprava stávajícího motoru mi přijde neúčelná vzhledem k určení. Ještě to promyslím. Přes svátky to rozhodnu a po svátcích to musí lítat. Zbejvají už jen 3 měsíce a nějaký drobný.
_________________ Extreme Performance
www.extreme-performance.cz
|
8.12.09, 08:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
i s 1,3 se dá krásně závodit ..., ale 1,4 je jiná liga...
je tam pár problémů...já osobně bych vzal celou 1,4ku, vyhodil z toho vstřik a dal bych to na karbec (lekr nebo webry)...musíš ale: dát jiný prsa na rozdělovač, udělat trisku na ostřik rozvodu (místo zátky zašroubuješ trisku z jinýho karbecovýho nebo BMM motoru), musíš dát favoriťáckej setrvák, kterej se musí převrtat na 6 dir, favo pumpu se silentem na držák motoru...to je asi všechno
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.12.09, 13:03 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja bych este doplnil, ze Fabie 1.4 ma trochu problem s tim, ze vetsi objem je dohnanej zdvihem, coz neni dobry pro prubeh tocivyho momentu, idealne bys mel nechat motor jeste prevrtat na vetsi prumer pistu, aby se to dostalo do inteligentnich hodnot. Osobne bych 1.3 prevrtanou na 1350 (77mm) povazoval za lepsi napad nez seriovou 1.4ku.
Edit: ted nevim, ale kolegove jiste budou vedet, Fabiacka klika ma zdvih 77 nebo 78? S prevrtem na 77mm by se dosahlo 1450ccm nebo 1472ccm?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.12.09, 13:29 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Viky píše: Osobne bych 1.3 prevrtanou na 1350 (77mm) povazoval za lepsi napad nez seriovou 1.4ku. souhlasim s tim že to bude lepší, ale nebude to 1350 ale 1341 Viky píše: ted nevim, ale kolegove jiste budou vedet, Fabiacka klika ma zdvih 77 nebo 78? S prevrtem na 77mm by se dosahlo 1450ccm nebo 1472ccm?
má 78mm, takže s 77mm pístama by měla dát 1453ccm, a s 78mm pístama krásnejch 1490
já si nemůžu pomoct, (ikdyž vim že platí: 1) admin má vždycky pravdu 2)když jí nemá tak platí bod č 1 ) ale je tam někde chyba ve výpočtu...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.12.09, 14:25 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
No jo... dyz ja sem objem Fabie pocital na kliku 77mm, to pak z toho lezou hausnumera. Ale myslim ze na zakladni myslence se shodnem - zdvih 78 a vrtani 75.5 je na zavodni motor dost blba kombinace.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.12.09, 15:06 |
|
|
extreme
Příspěvky: 18
|
oooo dekuji za vase prispevky. Pomaha kazda drobnost v rozhodovani. Rozhodne z toho co tu je napsano vyrazuji karburatory. Motor bude se vstrikovanim. Je to spolehlivejsi, na druhou stranu drazsi. Ale to je uz asi dan. Jina varianta na pouzity motor se zajim jevi jako nejlepsi motor 1,3i turbo z fiatu uno ale to jeste musim o vikendu zmerit jak to vypada s realnou sancí motor uložit. Ještě jednou díky. Všechno co tu napíšete mě pomůže. Klidně jsem pište i mimo mísu ohledně jiných úprav motorů cokoli.
_________________ Extreme Performance
www.extreme-performance.cz
|
8.12.09, 16:29 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Nejak mi neni jasny proc chces ty karburatory vyradit. Tady snad nikdo nenapsal ze jsou nahovno ne? Strikacka bohuzel dneska moc kouka na emise, s karbem dokazes motor snadno a dobre nakrmit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.12.09, 19:02 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já mám údajně fáčko motor převrtaný na 77mm, tedy obsah 1340. Je to ale BMM, což mi říkal jeden chlápek, že to není ono. Lepší je karbec, ten není omezován plno čidly.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.12.09, 19:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|