Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Příspěvek rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.

_________________
Extreme Performance
www.extreme-performance.cz


7.12.09, 15:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Jedna paní povídala.
Jestli chceš na motorech něco upravovat, tak by jsi aspoň to nejzákladnější o nich měl vědět.


7.12.09, 16:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
ono nejni 1.4ka jako 1.4ka, protože do fabií se dávaly 4 1.4ky...
1.4 8V 44kw a 50kw
- klasický škodovácký - tj. 3x uložená klika, celkově je to taková překopaná 136ka
1.4 16V 55kw a 74kw
- VW motory, 5x uložená klika

ale jestli chceš aby šel motor víc točit, nebyla by lepší klika s menšim zdvihem a větší písty?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


7.12.09, 17:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
extreme píše:
potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.


a na co potřebuješ motor s velkým výkonem ve fábu budeš jezdit do vrchu nebo o co se ti jedná miloš


7.12.09, 17:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
extreme píše:
potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.

tak se koukej po jinym rozvodu než OHV :roll:

jak to tak čtu, tak se na ten motor radši vykašli :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.09, 17:23
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
Ondras83 píše:
extreme píše:
potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.

tak se koukej po jinym rozvodu než OHV :roll:

jak to tak čtu, tak se na ten motor radši vykašli :)


o máš lepší témata koupil jsem si HTP 37 KW jak tomu zvednout výkon :?: :?: :D já teda vím koupit si lano a připojit se za za volvo 183 KW miloš


7.12.09, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já neim, mrknul sem na ten odkaz v podpisu a jestli to je tvoje, tak do toho běž, ale nejdřiv posháněj info, protože to není jen tak a jestli chceš zachovat vstřikování, tak to je ještě těžší....

osobně bych tam frknul celou 1,4 8V, nějakou lepčí vačku, karbec a LPG (jesi to je do toho černýho pickupu) :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.09, 18:37
Profil ICQ

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Ondras83 píše:
já neim, mrknul sem na ten odkaz v podpisu a jestli to je tvoje, tak do toho běž, ale nejdřiv posháněj info, protože to není jen tak a jestli chceš zachovat vstřikování, tak to je ještě těžší....

osobně bych tam frknul celou 1,4 8V, nějakou lepčí vačku, karbec a LPG (jesi to je do toho černýho pickupu) :wink:


Ano ten odkaz patří ke mě... auto je v přestavbě na mobilsalon 2010. Letos sloužilo na normalní ježdění, příští rok by mělo jezdit závody. Jenom jsem zjišťoval informace. Jsem spíš přes bmw tohle auto vzniklo čistě náhodou. Ale nějak mi přirostlo k srdci. Takže pro výše umístěné poznámky že bych měl něco vědět, když chci stavět... ano nic nevím o motorech. :-D

Zajímalo mě toto prostě ze zvědavosti. Takže více méně jste mi odpověděli tak už mě nemusíte kamenovat. Poohlédnu se tedy po jiném motoru. úprava stávajícího motoru mi přijde neúčelná vzhledem k určení. Ještě to promyslím. Přes svátky to rozhodnu a po svátcích to musí lítat. :-D Zbejvají už jen 3 měsíce a nějaký drobný. :|

_________________
Extreme Performance
www.extreme-performance.cz


8.12.09, 08:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
i s 1,3 se dá krásně závodit ;)..., ale 1,4 je jiná liga...

je tam pár problémů...já osobně bych vzal celou 1,4ku, vyhodil z toho vstřik a dal bych to na karbec (lekr nebo webry)...musíš ale: dát jiný prsa na rozdělovač, udělat trisku na ostřik rozvodu (místo zátky zašroubuješ trisku z jinýho karbecovýho nebo BMM motoru), musíš dát favoriťáckej setrvák, kterej se musí převrtat na 6 dir, favo pumpu se silentem na držák motoru...to je asi všechno

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.12.09, 13:03
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ja bych este doplnil, ze Fabie 1.4 ma trochu problem s tim, ze vetsi objem je dohnanej zdvihem, coz neni dobry pro prubeh tocivyho momentu, idealne bys mel nechat motor jeste prevrtat na vetsi prumer pistu, aby se to dostalo do inteligentnich hodnot. Osobne bych 1.3 prevrtanou na 1350 (77mm) povazoval za lepsi napad nez seriovou 1.4ku.
Edit: ted nevim, ale kolegove jiste budou vedet, Fabiacka klika ma zdvih 77 nebo 78? S prevrtem na 77mm by se dosahlo 1450ccm nebo 1472ccm?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


8.12.09, 13:29
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
Viky píše:
Osobne bych 1.3 prevrtanou na 1350 (77mm) povazoval za lepsi napad nez seriovou 1.4ku.

souhlasim s tim že to bude lepší, ale nebude to 1350 ale 1341 :)
Viky píše:
ted nevim, ale kolegove jiste budou vedet, Fabiacka klika ma zdvih 77 nebo 78? S prevrtem na 77mm by se dosahlo 1450ccm nebo 1472ccm?

má 78mm, takže s 77mm pístama by měla dát 1453ccm, a s 78mm pístama krásnejch 1490 :)
já si nemůžu pomoct, (ikdyž vim že platí: 1) admin má vždycky pravdu 2)když jí nemá tak platí bod č 1 ) ale je tam někde chyba ve výpočtu...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


8.12.09, 14:25
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
No jo... dyz ja sem objem Fabie pocital na kliku 77mm, to pak z toho lezou hausnumera. Ale myslim ze na zakladni myslence se shodnem - zdvih 78 a vrtani 75.5 je na zavodni motor dost blba kombinace.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


8.12.09, 15:06
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 18
Příspěvek 
oooo dekuji za vase prispevky. Pomaha kazda drobnost v rozhodovani. Rozhodne z toho co tu je napsano vyrazuji karburatory. Motor bude se vstrikovanim. Je to spolehlivejsi, na druhou stranu drazsi. Ale to je uz asi dan. Jina varianta na pouzity motor se zajim jevi jako nejlepsi motor 1,3i turbo z fiatu uno ale to jeste musim o vikendu zmerit jak to vypada s realnou sancí motor uložit. Ještě jednou díky. Všechno co tu napíšete mě pomůže. Klidně jsem pište i mimo mísu ohledně jiných úprav motorů cokoli.

_________________
Extreme Performance
www.extreme-performance.cz


8.12.09, 16:29
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Nejak mi neni jasny proc chces ty karburatory vyradit. Tady snad nikdo nenapsal ze jsou nahovno ne? Strikacka bohuzel dneska moc kouka na emise, s karbem dokazes motor snadno a dobre nakrmit.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


8.12.09, 19:02
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já mám údajně fáčko motor převrtaný na 77mm, tedy obsah 1340. Je to ale BMM, což mi říkal jeden chlápek, že to není ono. Lepší je karbec, ten není omezován plno čidly.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.12.09, 19:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz