rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
Autor |
Zpráva |
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Re: rozdíl 1,3i favorit proti 1,4mpi
extreme píše: potřebuji pomoc, někde jsem tu četl, že blok z 1,4mpi ma 5x uloženou kliku... jedná se mi o možnost úpravy seriového motoru ve favu. Chtěl bych použít spodek motoru z 1,4 mpi... chtěl bych se tedy obrátit na někoho kdo by o tom něco věděl, jak to opravdu je, protože se ke mě doneslo i to, že to tak neni a 1,4 je také uložená pouze 3x. Nejde mě ani tak o objem jako o možnost že motor bude mnohem víc mít provoz ve vysokých otáčkách.
aký motor tam teraz máš? favo 1,3, fela 1,3MPi ?
ak chceš niečo lepšie za menej peňazí, vraz tam nejakú lepšiu vačku, napríklad z motora 781.136B ( 254˚otvorené ventily- obe ) označená žltou farbou, poprípade nejakú lacnú bazošskú 280˚ a oblbni NTC senzor ( tak sa volá, nemiešam písmenká? ) aby ukazoval menej ˚C H2O ako bude mať v skutočnosti a riadiačka uleje trochen viac benálu do motora.
Ak sa na to pozrieš poriadne a popipleš sa s tým, dostaneš z 50kW 53kW v pohode a motor pôjde citelne krajšie ( nie besne, no bude ťahať a reagovať na plyn lepšie )
Kamoš si takéto niečo dal urobiť do auta, stálo ho to pár € a pochvaľuje si to, že auto ide krajšie ako novučičké nové ( samozrejmá podmienka je dať motor dokopy, nie sa iba pokúšať zdvíhať výkon- čo z toho, keď pred úpravou bude tesne pred smrťou a síce naberie kone, no tuberácke )
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
8.12.09, 19:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
extreme píše: Motor bude se vstrikovanim.
V tom je dost závažný problém. Bez úprav v softvéru řídící jednotky nenaděláš nic. A veškeré mechanické úpravy motoru jsou potom v podstatě k ničemu.
|
8.12.09, 19:49 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
řekni mi schválně, co je jednodušší? Přeprogramovávat ECU nebo poměnit trysky a vzdušníky v motoru? Já bych vstřikování v motoru "na sport" nechtěl ani vidět...ultima má taky karburátory...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.12.09, 19:52 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
když závody, tak 2 horizontální karburátory, nejlíp weber, solex atd...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.12.09, 20:04 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
CROWACK píše: řekni mi schválně, co je jednodušší? Přeprogramovávat ECU nebo poměnit trysky a vzdušníky v motoru? Já bych vstřikování v motoru "na sport" nechtěl ani vidět...ultima má taky karburátory...
no bohuzial realita je taka, ze snad jednoduchsie najdes cloveka co ti preprogramuje ECU ako cloveka co ti pretryskuje LEKR...
Solex, Webber, Dellorto je ina vec
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
8.12.09, 20:05 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
ja som to vedel, ja som to vždy tvrdil!!!
jednoduchšie zdvihnem výkon trabantu, ako BMW !
myslím, že najistejšie je buď upraviť mechaniku a chrobáky naraz, alebo to nechať tak...
robiť iba motor, alebo iba upraviť elektroniku... tak či tak to nebude ono
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
9.12.09, 00:33 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
jak je to s lekrem nevím ale na 742 se s ddsr a tryskama/vzdušníkama dalo kouzlit, nemluvě o weber/dellorto...ať tak jako tak, na kloudný naladění potřebuješ kromě citu brzdu a lambdu do výfuku...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.12.09, 02:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
na lekra nezozenes ani jednu trysku, ani jeden vzdusnik... nehovoriac o tom ze su niekore nalisovane
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
9.12.09, 02:26 |
|
|
extreme
Příspěvky: 18
|
když padne volba na škodovácký motor bude se upravovat jak motor tak elektronika. To je samozřejmostí. Karburátory opravdu nechci. Nicméně zatím pořád koukám, jestli neseženu vhodného dárce pro turbomotor.
_________________ Extreme Performance
www.extreme-performance.cz
|
9.12.09, 09:11 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Ondras83 píše: když závody, tak 2 horizontální karburátory, nejlíp weber, solex atd... alebo moto karbiky KEIHIN, MIKUNI
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
9.12.09, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|