Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 sytič 
Autor Zpráva

Příspěvky: 31
Příspěvek sytič
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky


9.12.09, 21:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nech to tak...je to sice trošku vyšší, ale prošlápnutím plynu klesnou

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.12.09, 21:12
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: sytič
milan.34 píše:
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky
volnobeh ti drzi kolko ? ak do 900 tak ok ak viac , treba stiahnut zmes . Zacalo ti to nahle alebo to robi odfurt ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


9.12.09, 21:25
Profil ICQ

Příspěvky: 31
Příspěvek Re: sytič
Jonny píše:
milan.34 píše:
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky
volnobeh ti drzi kolko ? ak do 900 tak ok ak viac , treba stiahnut zmes . Zacalo ti to nahle alebo to robi odfurt ?


otáčky na volnobeh mám okolo 850,robí to už dlhšie,len sa mi nepáči,že studený motor dostane také vysoké otáčky


9.12.09, 21:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
funguje to normálně

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


9.12.09, 22:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
neviete preco mi stale zapina sytic??aj ked mam zohriaty motor,stojim napr.na krizovatke na volnobeh cca 900 otacok a zrazu mi vyletia na 2000,po zosliapnuti pedalu padnu,na dalsej krizovatke opat a stale mi to takto robi.co s tym??potom mam aj automaticky vyssiu spotrebu,lebo ciim ze mi zapina aj pri jazde. :roll:


14.12.09, 11:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Ešte skus napísať o aký voz sa jedna.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


14.12.09, 12:42
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
favorit,rocnik 94,vstrek.


15.12.09, 12:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tam se ti určitě sytič nezapíná.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.12.09, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
torreto píše:
favorit,rocnik 94,vstrek.


takže máš vstrekovanie...

a máš to rozbitý :oops: :lol:

ale k veci, najskôr spínač voľnobehu, ten je na tele klapky, možno máš moc našponované plynové lanko a nedosadá na spínač...
možno ti niekde prizáva vzduch a nerovnomernú zmes a otáčky sa elektronika snaží korigovať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.12.09, 15:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jako první: promazat lanko plynu a nastavit tak, aby bylo volnější :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


16.12.09, 18:51
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nebo že by špatné čidlo chladící kapaliny? Nebo bude něco v ŘJ hlásit chybu. Bych vyzkoušel VAG.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.12.09, 13:00
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Milan34: To je ale normální. Správně to tak má být. Při prošlápnutí pedálu a nastartování májí být otáčky okolo 2000/min. Po šlápnutí na plyn. pedál mají spadnout zhruba na 1200-1500/min. Potom při zahřívání motoru postupně padat až na volnoběh okolo 800ot/min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.12.09, 13:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
2000 ot/min je trochu víc, ale neviděl bych to jako problém. Lepší než kdyby to vůbec nedrželo no ne?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.12.09, 13:53
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
gokralik: Při plné aktivaci "sytiče" (přívěra zcela uzavřena a šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšším stupni stupňovité vačky) musí ihned po startu zvýšený volnoběh naběhnout na 2200-2400 ot./min. Následně po prošlápnutí plynu systém Pulldown (objemový ovladač + termoventil) musí snížit volnoběžné otáčky na 1400 ot./min +/- 200 (+ snížit obohacení čili pootevřít přívěru). Pokud tomu tak není pak je potřeba hledat chybu ve špatně nastaveném (ochablém) bimetalu nebo šroubu zvýšeného volnoběhu a sním související stupňovitou vačkou. Resumé zní že je to správně a není potřeba hledat chybu respektive závadu.

Mimochodem... Takto vysoké volnoběžné otáčky jsou doslova nutné pro teploty hluboko pod nulou. Pasivní odpory studeného nebo chcete-li "promrzlého" motoru jsou velké a je nutno je překonat právě tímto způsobem. Kdo pasivním odporům nevěří ať si dá za tepla šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšší stupeň vačky. Bude to cca o 800-1000 otáček víc oproti motoru studenému.

_________________
Favorit 136X


19.12.09, 17:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz