Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 aký predzápal nastaviť motoru v Rapide? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Sadra17 píše:
mě třeba stačí obyčejná žárovka :lol:


ale ja mám stroboskop :lol:

mám stroboskop, ale použijem predpotopnú žiarovku... :lol: :lol: :lol:

vždy to zo strobom ide presnejšie

_________________
Škoda Favorit 136L '89


7.12.09, 21:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
crossman píše:
vždy to zo strobom ide presnejšie


Presneji? A na co ti to je ze mas presne dany stupne kdyz vlastne nevis co ten motor potrebuje a zkousis to jizdou? :roll:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


7.12.09, 21:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Matthes píše:
crossman píše:
vždy to zo strobom ide presnejšie


Presneji? A na co ti to je ze mas presne dany stupne kdyz vlastne nevis co ten motor potrebuje a zkousis to jizdou? :roll:


ako som písal vyššie... keď chem vyskúšať, ako ide na 15˚ tak štelujem 15˚ a nie 5-25˚

(bez stroboskopu)... nastavím NIEČO, zistím, ako to ide. Potom nastavím NIEČO INÉ, zistím, že to ide horšie... Ako to potom vrátim späť, keď nebudem tušiť, koľko tam pre Pána bolo.
... Asi podľa stroba nie!?

alebo môžem štelovať a štelovať a štelovať do zblbnutia a do noci...( a možno sa zas trafím)

_________________
Škoda Favorit 136L '89


7.12.09, 21:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ale do pekla, nerýpte do Crossmana toľko. Ja si myslím, že je to dobrá metóda, aspoň bude vedieť do budúcnosti, čo má nastaviť...proste raz to odladí a má...prečo nie :?:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.12.09, 14:18
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
ferrari píše:
Ale do pekla, nerýpte do Crossmana toľko. Ja si myslím, že je to dobrá metóda, aspoň bude vedieť do budúcnosti, čo má nastaviť...proste raz to odladí a má...prečo nie :?:


ďakujem ferrari

Presne, o nič iné sa nesnažím iba o to, aby ten motor šiel tak dobre, ako to bude možné. Proste si ho vypiplať, zistiť čo je pre neho najlepšie a nastaviť ho. Nech ide kultúrne, nech je spoľahlivý.

Preto sa ako taký blbec vypytujem všelijaké možné a nemožné veci, lebo veď to je fórum a chcem sa dozvedieť od ostatných aké majú skúsenosti a poznatky a niečo z toho dostať. Áno a zároveň sa niečomu priučiť :idea:

_________________
Škoda Favorit 136L '89


9.12.09, 18:52
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
tak som laboroval a jazdil.

Konečný verdikt v mojom prípade predzápal 8˚ a "studené" sanie (vysušil som ho, čo to urobí) a motor síce dole ide rovnako, no nad 2000 točiek ako neriadená strela 8)

už viem, čo tomu trebalo :)

_________________
Škoda Favorit 136L '89


10.12.09, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
crossman píše:
"studené" sanie (vysušil som ho, čo to urobí)


a bude studené aj po dlhšej jazde, od výfucku, alebo v lete :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.12.09, 21:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Crossmann, akože vysušil si ho? Však to je jedno...a ako sa zmenil chod motora po odpojení vyhrievania? Mne to s ospojeným výhrevom šlo najlepšie so 105kovým rezdeľovačom, základným predstihom cca 7 a odpojenou podtlakovou reguláciou...

Michal - ono je to asik chladnejšie aj po dlhšej jazde (chladiaci kanál v tom potrubí tvorí asik akúsi izolačnú komoru) v lete - chladí to prúd vzduchu, čo prúdi do motora...isto je to chladnejšie aj v lete - viem to, mal som problémy s prechodmi aj v lete, aj v zime :oops:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 11.12.09, 21:34, celkově upraveno 1



11.12.09, 21:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari píše:
Michal - ono je to asik chladnejšie aj po dlhšej jazde (chladiaci kanál v tom potrubí tvorí asik akúsi izolačnú komoru) v lete - chladí to prúd vzduchu, čo prúdi do motora...isto je to chladnejšie aj v lete - viem to, mal som problémy s prechodmi aj v lete, aj v zime :oops:


vzduch tadiaľ až toľko neprúdi, od hlavy a hlavne výfucku to sanie je teplotne veľmi nestále, ak je vyhrievané tak je jeho teplota stála čo je vhodné hlavne pre citlivý LEKR, ale aj pre SEDR je to iba výhoda...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.12.09, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Akože neprúdi? Však prietok vzduchu do motora je značný...ale hej, ako píšeš, je zohriate nehomogénne...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.12.09, 21:36
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
zo sania som vylial vodu a nechal som ho na suchu, aj po 100Km bolo sanie "vlažné" a nie horúce a chod motora je lepší. Prechod takmer necítiť a s tým predzápalom čo mám (8˚) a nastavením motor dole ide ako šiel a hore je citeľne lepší, živší a má lepší ťah.
To akú má teplotu vám zistím presne, najbližšie sebou beriem teplomer a pomeriam teploty na viacerých miestach, potom to sem hodím. :)

Ďalšia otázka tu bola myslím, ako chladné... chladné tak, že sa dalo po 30Km jazde v kopcoch chytiť a bolo a dotyk teplé, nie vriace, vedel som na ňom v pohode chvíľku podržať ruku a nepálio... tak okolo 40˚C asi (pri hlave, chladnejšie pri karbeci)

Sanie je dvojstenné, teda vzduch vo vnútri a druhá vnútorná stena by mali niečo odizolovať, hreje sa skôr od hlavy (teoreticky) no ako som písal, je to citeľný rozdiel, motor je živší.

Ano! ešte jedno môžem potvrdiť... pokiaľ motor nieje teplý, fakt teplý, pod kapotou motor stvára psie kusy :D pokuckáva poškubkáva, no ide nestálo a prechod cítiť (pri zohriati takmer vôbec, v kopci vôbec)

Asi by nebolo od veci pusiť cez vyhrievané sanie vodu, ktorá sa vracia z chladiča, tak by bolo konštantne vyhriate na nejakých ( ja neviem ) 30-40˚C...

_________________
Škoda Favorit 136L '89


12.12.09, 17:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Heh, alebo termostat na sanie :wink:

No ale ja som nemal problémy za studena..za studena to šlo omnoho lepšie, ak klasická 742 ka; ale zlé prechody boli za tepla...aj po 100 km jazde...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.12.09, 21:28
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
ferrari píše:
Ale do pekla, nerýpte do Crossmana toľko. Ja si myslím, že je to dobrá metóda, aspoň bude vedieť do budúcnosti, čo má nastaviť...proste raz to odladí a má...prečo nie :?:


Blbost. Slo by to odladit bez stroboskopu a pak si zmerit to idealni nastaveni. No a za cas az se vytahaj pruzinky v rozdelovaci tak to zas bude cely v prdeli a muze zacit znova :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.12.09, 23:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Matthes píše:
ferrari píše:
Ale do pekla, nerýpte do Crossmana toľko. Ja si myslím, že je to dobrá metóda, aspoň bude vedieť do budúcnosti, čo má nastaviť...proste raz to odladí a má...prečo nie :?:


Blbost. Slo by to odladit bez stroboskopu a pak si zmerit to idealni nastaveni. No a za cas az se vytahaj pruzinky v rozdelovaci tak to zas bude cely v prdeli a muze zacit znova :-)


tak si tam nastavím čokoľvek, ak to ide zmeriam... teda viem, čo môj motor chce a potrebuje...

... a keď sa vyťahajú pružinky, tak tam dám ďalší z asi desiatich rozdeľovačov, ktoré mám odložené a nastavím na ňom tých pár stupňov, ktoré chcem ;)

(moji milí :D )

_________________
Škoda Favorit 136L '89


13.12.09, 14:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
crossman píše:

... a keď sa vyťahajú pružinky, tak tam dám ďalší z asi desiatich rozdeľovačov

Teda ja mám rozdelovač 20 rokov a pružinky sa mi ešte nevyťahali... Inak prosím Ťa neber to v zlom, len by ma zaujimalo, kolko rokov má človek, ktorý má takéto nápady?

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 14:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz