Autor |
Zpráva |
hajko
Příspěvky: 2
|
ztrácí se voda
zdarec , mam takovou prozbu ztrácise mi na favoritu voda a celkem dost, myslel jsem že je to těsněním pod hlavou tak jsem vyměnil těsnění a pořád se ztráci. Sad
koukal jsem se po hadicích a nikde nic neteče,nevíte kde by se tak mohla ztrácet ?
díky za rady
|
12.12.09, 14:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
kdyby jsi měl jeblé těsnění tak ti valí bílý dým z výfucku
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
12.12.09, 14:04 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
mohlo by to bejt vodní pumpou tou dirkou co je vespod.co to skusit natlakovat.
|
12.12.09, 15:04 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Všechny spoje očisti a po jízdě koukej . Někdo to uvidíš... Přinejhorším nech natlakovat soustavu někde, pokud na to nemáš techniku...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
12.12.09, 15:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ztrácí se voda
koľko krát vymeniť tesnenie nestačí...
vždy treba skontrolovať presahy, to je základ...
ako vyzerá olej môže tiecť do oleja, to by mohla byť zlá hlava, alebo spodok vložiek, alebo nedajbože prasknutá vložka
za prevádzky ti voda netlakuje nemáš nádobku "oblvanú" od vody
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.09, 16:18 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Re: ztrácí se voda
michalkatka píše: koľko krát vymeniť tesnenie nestačí... vždy treba skontrolovať presahy, to je základ... ako vyzerá olej môže tiecť do oleja, to by mohla byť zlá hlava, alebo spodok vložiek, alebo nedajbože prasknutá vložka za prevádzky ti voda netlakuje nemáš nádobku "oblvanú" od vody
súhlasím, ešte by som dodal, že by bolo fajn celý motor a priestor okolo vyčistiť a pozerať, či potom niekde netečie, skontrolovať chladič, či už nieje v jazze a nakoniec... nestrácaš vodu v kúrení? mne to robilo okolo ventila od vody
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
12.12.09, 17:12 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
první bych prošel kohout topení a jeho nejbližší okolí, pak bych postupoval jak psal michalkatka
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
12.12.09, 17:18 |
|
|
hajko
Příspěvky: 2
|
Díky za rady koukal jsem se tedy pořádně na hadice a přes jednu to valí, vyměním tak snad už se nikde nebude ztrácet
|
13.12.09, 10:10 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
hajko píše: Díky za rady koukal jsem se tedy pořádně na hadice a přes jednu to valí, vyměním tak snad už se nikde nebude ztrácet
Ja som mal ten istý problém,a bola prasknutá vyrovnavacia nádržka,a tieklo to iba keď sa zohrial motor a hneď to aj odparilo.skús ešte prášok na zacelenie prasklín,mne to pomohlo na Avii
|
13.12.09, 10:50 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
ziadne prasky, potom cely motor vyreza ako zily tuheho fajciara
favorit ma celkovo 8-9 hadic... nieje problem ich skontrolovat.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.12.09, 13:33 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
Taky isty problem mam aj ja....
Kupil som Favo bez problemov a potom to začalo všetko som vymenil až na motor a karoseriu.
Potom začal papať olej tak som vymenil tesnenie pod hlavou na chvilku pomohlo a potom zasa tak som ho zasa vymenil a nepomohlo.
Kamoš povedal že či som vytiahol vodu z dierok kam idu sruby.
Tak že mi to spraví atak vymenil tesnenie pod hlavou pod sacim a vyfuk. potrubím, zabrusil ventile.
Na chviločku pomohlo ale teraz zasa začal papať olej a ide aj biely dym z vyfuku a mam aj pod viečkom trocha emulzie olej-voda.
Sakra ja už som zufaly z toho.
Nebude lepšie vymeniť motor???
Ešte mam doma jedno tesnenie pod hlavu a kupim ešte to na sacie a vyskušam dať vybrusiť hlavu.
Snaď to pomôže.
|
16.12.09, 09:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
presahy si nerobil pri vymenach tesnenia ze? a ked ti motor zere olej tak radsej urob nove guferka na ventiloch...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.12.09, 10:40 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
aj guferka boli vymenené....len ten presah sme nerobili.
Na čo mám ešte dať pozor?
Už keď to budem robiť tak nech to je poriadne.....
|
16.12.09, 10:51 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
zaklad rovinnost dosadacich ploch, tj najlepsie prerovnat hlavu, poriadne urobit presahy a hlavne vsetko mat dokonale ocistene
ak to zere olej treba skontrolovat tlaky vo valcoch "nasucho" a potom do kazdeho spalovaku vstreknut trochu oleja a zmerat nanovo (ak bude velky rozdiel tak by som to videl na KO kruzky)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.12.09, 11:18 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
Noooo tiež dobrý nápad....
Vidim že sa tomu rozumieš a najradšej by som to dal tebe spraviť hehe
Auto pomaličky davam do OK stavu. a tým sa prehlbuje môj vzťah k nemu a asi ho ani nepredám pretože má 100% kasňu.
Keď mi robili geometriu a bolo to zdvihnuté tak pozerali že či som to mal odstavené niekde. Absolutne žiadna hrdza a to tam nebola davana ani ta smola a ani by som ju tam nedaval aby niekto mohol povedať že som zatrel smolou hrdzu
Teraz som si spomenul že kamoš má knihu jak upravit favorita tak tam by mohol byť presný postup na takéto vecičky aj ked nechcem nič upravobvať.
Ďakujem za rady......
Ak by si dal ešte nejaký typ tak by som bol rád. Vyskúšam to teda pretesnit ešte raz aj so zrovnaním hlavy vymenou tesnení a po teste tlakou možno aj kružky vymením.
Keď nepomôže vymenim motor aj s prevodovkou.
|
16.12.09, 11:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|