Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 ztrácí se voda 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek ztrácí se voda
zdarec , mam takovou prozbu ztrácise mi na favoritu voda a celkem dost, myslel jsem že je to těsněním pod hlavou tak jsem vyměnil těsnění a pořád se ztráci. Sad
koukal jsem se po hadicích a nikde nic neteče,nevíte kde by se tak mohla ztrácet ?


díky za rady


12.12.09, 14:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek 
kdyby jsi měl jeblé těsnění tak ti valí bílý dým z výfucku

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


12.12.09, 14:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
mohlo by to bejt vodní pumpou tou dirkou co je vespod.co to skusit natlakovat. :roll:


12.12.09, 15:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Všechny spoje očisti a po jízdě koukej :shock: . Někdo to uvidíš... Přinejhorším nech natlakovat soustavu někde, pokud na to nemáš techniku...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.12.09, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ztrácí se voda
koľko krát vymeniť tesnenie nestačí...

vždy treba skontrolovať presahy, to je základ...

ako vyzerá olej :?: môže tiecť do oleja, to by mohla byť zlá hlava, alebo spodok vložiek, alebo nedajbože prasknutá vložka :idea:

za prevádzky ti voda netlakuje :?: nemáš nádobku "oblvanú" od vody :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.12.09, 16:18
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek Re: ztrácí se voda
michalkatka píše:
koľko krát vymeniť tesnenie nestačí...

vždy treba skontrolovať presahy, to je základ...

ako vyzerá olej :?: môže tiecť do oleja, to by mohla byť zlá hlava, alebo spodok vložiek, alebo nedajbože prasknutá vložka :idea:

za prevádzky ti voda netlakuje :?: nemáš nádobku "oblvanú" od vody :?:


súhlasím, ešte by som dodal, že by bolo fajn celý motor a priestor okolo vyčistiť a pozerať, či potom niekde netečie, skontrolovať chladič, či už nieje v jazze a nakoniec... nestrácaš vodu v kúrení? mne to robilo okolo ventila od vody :idea:

_________________
Škoda Favorit 136L '89


12.12.09, 17:12
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
první bych prošel kohout topení a jeho nejbližší okolí, pak bych postupoval jak psal michalkatka

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


12.12.09, 17:18
Profil ICQ

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Díky za rady koukal jsem se tedy pořádně na hadice a přes jednu to valí, vyměním tak snad už se nikde nebude ztrácet :roll:


13.12.09, 10:10
Profil ICQ

Příspěvky: 31
Příspěvek 
hajko píše:
Díky za rady koukal jsem se tedy pořádně na hadice a přes jednu to valí, vyměním tak snad už se nikde nebude ztrácet :roll:

Ja som mal ten istý problém,a bola prasknutá vyrovnavacia nádržka,a tieklo to iba keď sa zohrial motor a hneď to aj odparilo.skús ešte prášok na zacelenie prasklín,mne to pomohlo na Avii


13.12.09, 10:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
ziadne prasky, potom cely motor vyreza ako zily tuheho fajciara
:sick: favorit ma celkovo 8-9 hadic... nieje problem ich skontrolovat.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.12.09, 13:33
Profil
Tydýt

Příspěvky: 193
Bydliště: PLavecké Podhradie
Příspěvek 
Taky isty problem mam aj ja....
Kupil som Favo bez problemov a potom to začalo všetko som vymenil až na motor a karoseriu.
Potom začal papať olej tak som vymenil tesnenie pod hlavou na chvilku pomohlo a potom zasa tak som ho zasa vymenil a nepomohlo.
Kamoš povedal že či som vytiahol vodu z dierok kam idu sruby.
Tak že mi to spraví atak vymenil tesnenie pod hlavou pod sacim a vyfuk. potrubím, zabrusil ventile.
Na chviločku pomohlo ale teraz zasa začal papať olej a ide aj biely dym z vyfuku a mam aj pod viečkom trocha emulzie olej-voda.
Sakra :( ja už som zufaly z toho.
Nebude lepšie vymeniť motor???
Ešte mam doma jedno tesnenie pod hlavu a kupim ešte to na sacie a vyskušam dať vybrusiť hlavu.
Snaď to pomôže.


16.12.09, 09:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
presahy si nerobil pri vymenach tesnenia ze? a ked ti motor zere olej tak radsej urob nove guferka na ventiloch...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


16.12.09, 10:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Tydýt

Příspěvky: 193
Bydliště: PLavecké Podhradie
Příspěvek 
aj guferka boli vymenené....len ten presah sme nerobili.
Na čo mám ešte dať pozor?
Už keď to budem robiť tak nech to je poriadne.....


16.12.09, 10:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
zaklad rovinnost dosadacich ploch, tj najlepsie prerovnat hlavu, poriadne urobit presahy a hlavne vsetko mat dokonale ocistene
ak to zere olej treba skontrolovat tlaky vo valcoch "nasucho" a potom do kazdeho spalovaku vstreknut trochu oleja a zmerat nanovo (ak bude velky rozdiel tak by som to videl na KO kruzky)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


16.12.09, 11:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Tydýt

Příspěvky: 193
Bydliště: PLavecké Podhradie
Příspěvek 
Noooo tiež dobrý nápad....
Vidim že sa tomu rozumieš a najradšej by som to dal tebe spraviť :) hehe
Auto pomaličky davam do OK stavu. a tým sa prehlbuje môj vzťah k nemu a asi ho ani nepredám pretože má 100% kasňu.
Keď mi robili geometriu a bolo to zdvihnuté tak pozerali že či som to mal odstavené niekde. Absolutne žiadna hrdza a to tam nebola davana ani ta smola a ani by som ju tam nedaval aby niekto mohol povedať že som zatrel smolou hrdzu :)
Teraz som si spomenul že kamoš má knihu jak upravit favorita tak tam by mohol byť presný postup na takéto vecičky aj ked nechcem nič upravobvať.
Ďakujem za rady......
Ak by si dal ešte nejaký typ tak by som bol rád. Vyskúšam to teda pretesnit ešte raz aj so zrovnaním hlavy vymenou tesnení a po teste tlakou možno aj kružky vymením.
Keď nepomôže vymenim motor aj s prevodovkou.


16.12.09, 11:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz