Autor |
Zpráva |
Bobesw
Příspěvky: 89 Bydliště: M. Boleslav
|
slavik74 píše: No neviem, cele je to nejake divné. Na začiatku napísal že po výmene bateriek s inym vozom šlapalo všetko ok po dobu 3. mesiacov. Po vráteni povodnej baterky sa problem prejavil zas. Skus radšej premerat ako to dobija... a zmeraj odber z baterky v klude...
odběr v klidu je na volnoběh bez spotřebyčů,je to tak???
_________________ SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW
|
13.12.09, 16:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bobesw
Příspěvky: 89 Bydliště: M. Boleslav
|
změřim,skouknu relatko,jinak di za rady. teď valim na večeří s mladou
_________________ SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW
|
13.12.09, 16:42 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Bobesw píše: odběr v klidu je na volnoběh bez spotřebyčů,je to tak???
NIE,NIE!!! Kludový odber som myslel ako odber pri vypnutom motore, pri vypnutých spotrebičoch. Potom naštartuj, odmeraj dobíjanie pri volnobehu a pri zvýšenych otačkach. Inak dobrú chuť a pekný večer, ja pakujem na nočnu
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
13.12.09, 16:57 |
|
|
Juráš
Příspěvky: 45 Bydliště: Brno venkov
|
Zajdi někam do prodejny s baterkama nebo do servisu a nech to proměřit na zátěžáku. Třeba se dobije ale je načatá a ztrácí rychle kapacitu. Novějším autům to neva. Třeba i Fávo startuje se slabší baterkou a sto dvacka už nechytne( vlastní dlouholetá zkušenost.) Překopal sem půlku elektra a nakonec sem stejně koupil novou baterku. Takže pokud to dělá jen tahle ta a jiná nemá tři měsíce problém, je to baterka.
|
13.12.09, 18:00 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Písal že baterky vymenil medzi Š120 a Š125 a tá "vadna" baterka fungovala v tej druhej Škodovke ok. Celé je to záhada.
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
13.12.09, 18:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jedině měření napětí v síti v otáčkách se spotřebiči do toho vnese světlo. Jestli bude třeba jen 13V tak zdravou baterku to nějak dobije, špatnou už ne. Druhá škodovka může dobíjet třeba 13.8V a to už je rozdíl přeci jen.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.12.09, 18:39 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
jak pise Semik
muzou to byt 2 faktory dohromady spatna baterie + spatne dobijeni proto to tak muze delat
kdyz ji da do jineho auta tak to aletrnator stiha a kdyz do sveho da jinou funkci baterii tak to zase zvlada ta baterie
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
13.12.09, 20:52 |
|
|
Bobesw
Příspěvky: 89 Bydliště: M. Boleslav
|
tak zitra mam spicha s autoelektrikařem u něj na firmě,za 200,- mi to proměří,tak dám vědět jak sem dopad. jinak dik všem za rady a názory
_________________ SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW
|
14.12.09, 12:08 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
Já mám lepší záhadu... felicia 1.3MPi... alternátor 70A, dobíjí za jízdy 14,1V na volnoběh 13,8V, klidový odběr 35mA... a teď zhruba tak co dva měsíce se stane že příjdu a nedokáže otočit motorem. Tak baterku hodím na nabíječku a zase dva měsíce v pohodě. Baterka předtím byla údajně nová z autobazaru Filson... tak oka řekl sem si kdoví co tam dali tak sem koupil novou STARTERPlus a dělá to pořád to stejné. Už fakt nevím co hledat Kdyby ji to vybilo za dva dny tak na něco příjdu ale co dokáže baterku vybít za dva měsíce?
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
14.12.09, 22:37 |
|
|
Bobesw
Příspěvky: 89 Bydliště: M. Boleslav
|
tak sem byl pro autí u doktora a mam blbej altik a načlou baterku,neni špatna,ale bude to horší a horší. altik dává při cca 5500ot/min 13,6V jinak s bídou 13V,tak mi ho vyměnil za repasovanej za 100.-když mu necham ten ten muj.sem mu ho nechal. a už by to mělo byt dobrý,ale ta baterka zimu nepřežije,tak si skočim pro jinou
_________________ SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW
|
15.12.09, 22:57 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
bobesw: přesně takhle se mi chovala baterka... tvářial se jako ok, ale pak prostě jednou za čas nastartovala jen s velkou bídou...
vyměnil jsem baterku potom, neměl jsem nervy na nějaký šudlání, pro spolehlivost jsem baterku vyměnil...
tu co jsem vyndal mám doma, na udržováku jakožto záložní kdyby se mi stalo že nechám něco zapnutýho (už se osvědčilo na faválu kde odešla 7 letá varta) jináč mám baterky nový v odstupu měsíce v obou autech..
jinak dříve jsem řešil taky problémy se starty, a nakonec byl na vině dobíjecí regulátor, mechanický, který dobijel tak 12,8v... a jak je psáno, nová baterka to nějak přežívá, ale neprospěje jí to, 3-4 letou to postupně zabije...
vyměnil jsme ho za elektronický z vrakecu na zkoušku, ten dobijí normálně 14v, a je pokoj...
ovšem kabely jsem měnil taky, podezíral jsem je... dal jsem 50mm2, kostru jsem hodil ze svorky přímo pod šroub starteru a odbočku na kastlík...
sice se tam baterka zkurveně dává a vyndavá,jak jsou kabely silné a u kostry je rozvidlený, ale to se dělá jednou za uherák, když se baterka mění...
páč při potřebě dobití ji nevyndavávám zaparukuju si u baráku u zásuvky.
bigjedla: ta betrak se vybije za 2 měsíce provozu, nebo stání?
pokud 2 měsíce stojí a navíc v zimě, není se čemu divit, to ji zabije....
pokud je to za provozu, jaké trasy jezdíš? co všechno máš pospouštěné? jaké je napětí dobíjení při pozapínaných světlech, ventilátoru, střeračích apod, co je většinou pustěné?
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
18.12.09, 20:29 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
vybije se po dvou měsících provozu s tím že autem se jezdí cca 1x-2x týdně zhruba 20km tam a 20km zpět
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
24.12.09, 10:53 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Jestli tam není problém v rozvrstvení elekrolytu, stává se to u dlouhodobě skladovaných baterií nebo na autech se kterýma se moc nejezdí a projevuje se to vysokým klidovým napětím (nad 13V, většinou 13,2-13,4), jak se s autem málo jezdí tak elektrolyt prostě "sedne", přestane ti to startovat tak to připojíš na nabíječku, při nabíjení se ta baterie ohřívá, bublá a tím se ten elektrolyt zase zamíchá a je to OK. Je to ale pouze teorie, jestli se to děje takhle i v praxi nevím (o tom rozvrstvení mi akorát psali z technické podpory z Varty). Pro ověření bych 1x za měsíc připojil baterii na nabíječku (ideálně procesorovou). Když jsem něco podobného řešil u matky na autě (kde je teda 8 let stará Bosch Silver) tak jsem tu berku prostě vatáhl z auta, protřepal a napětí najednou spadlo z 13,4 na 12,8V
|
24.12.09, 13:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|