Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 baterie ve S120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
slavik74 píše:
No neviem, cele je to nejake divné. Na začiatku napísal že po výmene bateriek s inym vozom šlapalo všetko ok po dobu 3. mesiacov. Po vráteni povodnej baterky sa problem prejavil zas. Skus radšej premerat ako to dobija... a zmeraj odber z baterky v klude...



odběr v klidu je na volnoběh bez spotřebyčů,je to tak???

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 16:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
změřim,skouknu relatko,jinak di za rady. teď valim na večeří s mladou :)

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 16:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Bobesw píše:

odběr v klidu je na volnoběh bez spotřebyčů,je to tak???

NIE,NIE!!! Kludový odber som myslel ako odber pri vypnutom motore, pri vypnutých spotrebičoch. Potom naštartuj, odmeraj dobíjanie pri volnobehu a pri zvýšenych otačkach. Inak dobrú chuť a pekný večer, ja pakujem na nočnu :(

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 16:57
Profil

Příspěvky: 45
Bydliště: Brno venkov
Příspěvek 
Zajdi někam do prodejny s baterkama nebo do servisu a nech to proměřit na zátěžáku. Třeba se dobije ale je načatá a ztrácí rychle kapacitu. Novějším autům to neva. Třeba i Fávo startuje se slabší baterkou a sto dvacka už nechytne( vlastní dlouholetá zkušenost.) Překopal sem půlku elektra a nakonec sem stejně koupil novou baterku. Takže pokud to dělá jen tahle ta a jiná nemá tři měsíce problém, je to baterka.


13.12.09, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Písal že baterky vymenil medzi Š120 a Š125 a tá "vadna" baterka fungovala v tej druhej Škodovke ok. Celé je to záhada.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 18:14
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jedině měření napětí v síti v otáčkách se spotřebiči do toho vnese světlo. Jestli bude třeba jen 13V tak zdravou baterku to nějak dobije, špatnou už ne. Druhá škodovka může dobíjet třeba 13.8V a to už je rozdíl přeci jen.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.12.09, 18:39
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
jak pise Semik

muzou to byt 2 faktory dohromady spatna baterie + spatne dobijeni proto to tak muze delat

kdyz ji da do jineho auta tak to aletrnator stiha a kdyz do sveho da jinou funkci baterii tak to zase zvlada ta baterie

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


13.12.09, 20:52
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
tak zitra mam spicha s autoelektrikařem u něj na firmě,za 200,- mi to proměří,tak dám vědět jak sem dopad. jinak dik všem za rady a názory

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


14.12.09, 12:08
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
Já mám lepší záhadu... felicia 1.3MPi... alternátor 70A, dobíjí za jízdy 14,1V na volnoběh 13,8V, klidový odběr 35mA... a teď zhruba tak co dva měsíce se stane že příjdu a nedokáže otočit motorem. Tak baterku hodím na nabíječku a zase dva měsíce v pohodě. Baterka předtím byla údajně nová z autobazaru Filson... tak oka řekl sem si kdoví co tam dali tak sem koupil novou STARTERPlus a dělá to pořád to stejné. Už fakt nevím co hledat :( Kdyby ji to vybilo za dva dny tak na něco příjdu ale co dokáže baterku vybít za dva měsíce?

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


14.12.09, 22:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
tak sem byl pro autí u doktora a mam blbej altik a načlou baterku,neni špatna,ale bude to horší a horší. altik dává při cca 5500ot/min 13,6V jinak s bídou 13V,tak mi ho vyměnil za repasovanej za 100.-když mu necham ten ten muj.sem mu ho nechal. a už by to mělo byt dobrý,ale ta baterka zimu nepřežije,tak si skočim pro jinou

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


15.12.09, 22:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
bobesw: přesně takhle se mi chovala baterka... tvářial se jako ok, ale pak prostě jednou za čas nastartovala jen s velkou bídou...

vyměnil jsem baterku potom, neměl jsem nervy na nějaký šudlání, pro spolehlivost jsem baterku vyměnil...

tu co jsem vyndal mám doma, na udržováku jakožto záložní kdyby se mi stalo že nechám něco zapnutýho (už se osvědčilo na faválu kde odešla 7 letá varta) jináč mám baterky nový v odstupu měsíce v obou autech..

jinak dříve jsem řešil taky problémy se starty, a nakonec byl na vině dobíjecí regulátor, mechanický, který dobijel tak 12,8v... a jak je psáno, nová baterka to nějak přežívá, ale neprospěje jí to, 3-4 letou to postupně zabije...

vyměnil jsme ho za elektronický z vrakecu na zkoušku, ten dobijí normálně 14v, a je pokoj...

ovšem kabely jsem měnil taky, podezíral jsem je... dal jsem 50mm2, kostru jsem hodil ze svorky přímo pod šroub starteru a odbočku na kastlík...

sice se tam baterka zkurveně dává a vyndavá,jak jsou kabely silné a u kostry je rozvidlený, ale to se dělá jednou za uherák, když se baterka mění...

páč při potřebě dobití ji nevyndavávám zaparukuju si u baráku u zásuvky.

bigjedla: ta betrak se vybije za 2 měsíce provozu, nebo stání?

pokud 2 měsíce stojí a navíc v zimě, není se čemu divit, to ji zabije....

pokud je to za provozu, jaké trasy jezdíš? co všechno máš pospouštěné? jaké je napětí dobíjení při pozapínaných světlech, ventilátoru, střeračích apod, co je většinou pustěné?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.12.09, 20:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
vybije se po dvou měsících provozu s tím že autem se jezdí cca 1x-2x týdně zhruba 20km tam a 20km zpět

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


24.12.09, 10:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Jestli tam není problém v rozvrstvení elekrolytu, stává se to u dlouhodobě skladovaných baterií nebo na autech se kterýma se moc nejezdí a projevuje se to vysokým klidovým napětím (nad 13V, většinou 13,2-13,4), jak se s autem málo jezdí tak elektrolyt prostě "sedne", přestane ti to startovat tak to připojíš na nabíječku, při nabíjení se ta baterie ohřívá, bublá a tím se ten elektrolyt zase zamíchá a je to OK. Je to ale pouze teorie, jestli se to děje takhle i v praxi nevím (o tom rozvrstvení mi akorát psali z technické podpory z Varty). Pro ověření bych 1x za měsíc připojil baterii na nabíječku (ideálně procesorovou). Když jsem něco podobného řešil u matky na autě (kde je teda 8 let stará Bosch Silver) tak jsem tu berku prostě vatáhl z auta, protřepal a napětí najednou spadlo z 13,4 na 12,8V :D


24.12.09, 13:27
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz