Autor |
Zpráva |
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Těsnění pod hlavou 120LS
Co víc napsat? Jsou nějaké fígly nebo průsery při výměně těsnění pod hlavou na tomto stroji? Mám ho asi špatný, jelikož se mi na víčku dělá emulze - hodně emulze
Jde mi hlavně o to, jestli to zvládnu sám. Nejsem žádný jelito , sám jsem si rozdělával motor na peugeotu do posledního šroubku(písty, ojnice....vše) a skládal zpět a hlavně......pak běžel
A kolik stojí těsnění pod hlavu?A co vše dále vyměnit, když už to bude rozdělaný?
Možná se ptám na voloviny, ale opravoval jsem už spousty aut, ale škodovku nikdy tak mě omluvte
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
21.2.07, 22:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Už to tady několikrát bylo:
Martin píše: Těsnění stojí asi 100Kč.
Já to dělám asi takhle: zkontroluji hlavu, jestli není někde prasklinka (existujou na to takový spreje), pak očistím spalovací prostory od hrubých nečistot a celou hlavu ! lehce ! přejedu smirkovým papírem na rovné desce (hrubost asi 120). Tím je hlava připravena. Dále je třeba očistit blok motoru na dosedací ploše (třeby zbytky starého těsnění atd.). Nové těsnění potřu olejíčkem, celkem dost ho to nasákne a pak ho dám na motor. Teď stačí vzít hlavu a nasadit ji taky na blok - pokud nemáš vytažené tyčky, tak se musíš trefovat do dír. No a nakonec přijde dotahování. Jelikož se mi momenťák nevejde mezi motor a kastli, tak utahuji jenom citem od středu do kraje, s tím, že ty 4 šrouby napravo dole jenom lehce a zbytek na fest. Nejdřív utahuji všechny lehce a pak utahovací sílu postupně zvětšuji. Po 500 - 1000km na studeným motoru zase dotáhnout. Pokaždé po dotažení se musí nastavit ventilová vůle.
No myslím, že je to všechno. V případě nejasností napiš.
Není na tom nic extra složitého, jenom to chce postupovat podle návodu např. z Andrta.
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 15&start=0
http://web.datriware.com/index2.php?ses ... m&item=235
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.2.07, 22:48 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
no a este treba dodat (tipujem, ze to v andrtovi napisane je, ale preistotu, nechce sa mi tie zdroje pozerat), ze nema zmysel menit tesnenie pod hlavou, ak je uplne kriva hlava. To sa potom budu tesnenia nicit jedno za druhym...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
22.2.07, 00:47 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
ventYl píše: no a este treba dodat (tipujem, ze to v andrtovi napisane je, ale preistotu, nechce sa mi tie zdroje pozerat), ze nema zmysel menit tesnenie pod hlavou, ak je uplne kriva hlava. To sa potom budu tesnenia nicit jedno za druhym...
No jestli to budu sundávat, tak si tu hlavu nechám přebrousit a natlakovat, abych věděl
A kdyby byla špatná, kolik stojí palice na LS? Díky
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
22.2.07, 09:22 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Re: Těsnění pod hlavou 120LS
Dave_Pv píše: Co víc napsat? Jsou nějaké fígly nebo průsery při výměně těsnění pod hlavou na tomto stroji? Mám ho asi špatný, jelikož se mi na víčku dělá emulze - hodně emulze Jde mi hlavně o to, jestli to zvládnu sám. Nejsem žádný jelito , sám jsem si rozdělával motor na peugeotu do posledního šroubku(písty, ojnice....vše) a skládal zpět a hlavně......pak běžel A kolik stojí těsnění pod hlavu?A co vše dále vyměnit, když už to bude rozdělaný? Možná se ptám na voloviny, ale opravoval jsem už spousty aut, ale škodovku nikdy tak mě omluvte
No v zime je tvorba emulze na vicku normalni, pokud se pri jizde motor dostatecne neprohreje. Pokud z vicka u prohrateho motoru zmizi je vse OK.
|
22.2.07, 09:32 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Re: Těsnění pod hlavou 120LS
PetrVTR píše: Dave_Pv píše: Co víc napsat? Jsou nějaké fígly nebo průsery při výměně těsnění pod hlavou na tomto stroji? Mám ho asi špatný, jelikož se mi na víčku dělá emulze - hodně emulze Jde mi hlavně o to, jestli to zvládnu sám. Nejsem žádný jelito , sám jsem si rozdělával motor na peugeotu do posledního šroubku(písty, ojnice....vše) a skládal zpět a hlavně......pak běžel A kolik stojí těsnění pod hlavu?A co vše dále vyměnit, když už to bude rozdělaný? Možná se ptám na voloviny, ale opravoval jsem už spousty aut, ale škodovku nikdy tak mě omluvte No v zime je tvorba emulze na vicku normalni, pokud se pri jizde motor dostatecne neprohreje. Pokud z vicka u prohrateho motoru zmizi je vse OK.
Me se ta emulze nestratí, ani když ujedu v kuse 130 km takze to těsnění bude kaput
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
22.2.07, 09:45 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Těsnění pod hlavou 120LS
Nova LS hlava stoji kolem 4000 Kc, z vrakarny kolem 500, jinak od listopadu mam hlavu novou - se vsim vsudy a emulze se tam neudela ani kdyz popojizdim se studenym motorem 5km do skoly
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.2.07, 10:01 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Re: Těsnění pod hlavou 120LS
kachnis píše: Nova LS hlava stoji kolem 4000 Kc, z vrakarny kolem 500, jinak od listopadu mam hlavu novou - se vsim vsudy a emulze se tam neudela ani kdyz popojizdim se studenym motorem 5km do skoly
Zajimave, jeste jsem nevidel zadne auto kde by se nedelala, a to ani zcela nove. Co tam mas za olej?
|
22.2.07, 10:30 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Těsnění pod hlavou 120LS
prijed se podivat stojim na Borech, v jednu popojedu 3km ke skole a ve 14:30 jedu do mostu 100km a vecer 16 km z mostu domu a zadna emulze nebude pouzivam TRYSK M7 ADXa mamjeste obtokovej filtr
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.2.07, 10:31 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já zas viděl jenom jedno auto, na kterym se emulze dělala. A to tam ten člověk vystřídal asi už 4 motory...
Emulze je tam furt...
...řekl bych, že závada bude někde mezi volantem a sedačkou...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.2.07, 11:11 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
myslis klima v kabine
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.2.07, 11:18 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
kachnis píše: myslis klima v kabine
Já proti panu Klímovi nic nemám, je to slušnej soused...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.2.07, 11:23 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.2.07, 11:30 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Bukaj píše: Já zas viděl jenom jedno auto, na kterym se emulze dělala. A to tam ten člověk vystřídal asi už 4 motory... Emulze je tam furt... ...řekl bych, že závada bude někde mezi volantem a sedačkou...
To jsou teda veci. U moji 120 se dela, kdysi u tatove 125 se delala, u tatove felicie se delala, u tatove fabie se dela, u sluzebni octavie se dela (Castrol Longlife 2 0e-30). Dokonce v manualu na skodovky pisou ze v zime se v pripade pouziti vysoce aditivovanych oleju (coz dneska bude vsechno od Super Mogulu vys) vytvori a nejedna se o zavadu. Myslim tim samozrejme jen tenky povlak na vicku, ne emulzi misto olejove naplne
|
22.2.07, 11:44 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
PetrVTR píše: .............. nejedna se o zavadu. Myslim tim samozrejme jen tenky povlak na vicku, ne emulzi misto olejove naplne
Já v oleji taky emulzi nemám, jen na víčku, ale zase silnou vrstvu
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
22.2.07, 13:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|