Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karburátor Favo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek Karburátor Favo
Zdravím Všechny a předem přeju krásný svátky....
Mám malej dotaz: v létě jsem předělával svýho rapida - blok motoru z felicie a hlava s karburátorem z Fava... přehazoval jsem motor do nové kastle a starej rapid stál asi dva nebo tři měsíce než se nová kastle obrousila, nastříkala a udělal podvozek atd.
přehodil jsem teda motor ale zdá se mi že už nejde tak jak jel, napadaj mě dvě věci, budto to je převodovkou ( obě jsou 5qalt) a nebo že je něco s karburátorem... se starým rapidem jsem jel po dálnici a ze 120 krásně plynule zrychlil na 150 i s plynem ( max na plyn 160-170) a s benzínem se to klepalo ke 180.... je možný že ta převodka je jinačí a tím pádem to má takovej vliv , nebo že je něco s karburátorem? ted to rozjedu max na 140 s plynem a to je co říct a s benzínem to není o moc lepší... dá se popřípadě poznat jestli je karbec nějak v háji? díky za každou radu...


24.12.09, 14:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
nejni 9q jako 5q, jakou verzi tam máš?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


24.12.09, 15:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ak máš 5q, tak jediný rozdiel by mohol byť stály prevod...môžeš mať 3,9, resp. 4,22...ja som prehodil Favo motor z otcovej (5q, SP 3,9) do mojej (5q, SP 4,22) a veru to bol tiež rapídny rozdiel...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.12.09, 15:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
ferrari. to jsem měl právě na mysli, 3,9 je dlouuuuhej, kdežto 4,22 akorát.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


24.12.09, 16:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
takže myslíte ,že karbec je v cajku akorát ta převodovka bude jiná? jako co se týče otáček tak je to taky znát... ale jako rozdíl to je fakt velkej... předjíždět se s tím fakt nedá


24.12.09, 16:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
dedous: jaké otáčky máš při 90km/h? pokud okolo 3000, tak to bude 4,22, púokud 2500, je to dlouhý 3,9

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


24.12.09, 21:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
pokud je to líné pořád, tak leda by za tu dobu zpuchřela membrána ovládání druhé komory.. to pak auto jezdí jakoby normálně plynule, ale vlažně..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


24.12.09, 21:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No by som doplnil, že to bol diametrálny rozdiel, ale zasa ťažko povedať, čo bolo lepšie..

Toť citácia z mojej garáže:
"že motor najprv namontujem do otcovho auta (hlavne kvôli tomu, že vyťahovanie/nahdzoavnie motora som tam už mal nacvičené a tiež kvôli tomu, že som bol stále na vážkach, ktoré auto si mám nechať – tá hlučnosť). Motor som osadil a ak si dobre pamätám, nebol väčší problém s nábehom...chodilo to super, to som sa inak bláznil (super bolo, ke´d som dal dole ten nátrubok z filterboxa – akonáhle sa zapla 2.komora, motor chytil krásny barytón – jednoducho nádhera)...ale, už bolo cítiť, že otcova 130tka už má najlepšie časy za sebou...tento motor s ňou pekne cvičil a hrkalo kadečo...ale motor tam bol osadený cca 2 mesiace, ja som jazdil na otcovom aute a on na moej 125ke. A keďže 130ka mala najlepši časy za sebou, rozhodol som sa, že si nechám 125ku a teda Favo motor musí do 125ky....motor som teda prehodil a zo 125ky som dal do otcovej 130tky (inak, papierovo 120tka) ..Ale späť k Favo motoru – skončil teda v mojej 125ke, jazdí to super, ale stratila sa tá dravosť, s akou sa prejavoval v otcovej 130tke. Zvukový prejav je tiež o ničom, stratil sa krásny barytón, iba to hučí...no čo, kyvka"

Pocitovo to bolo lepšie v tej 130tke, jl. v´daka tej kyvke...fakt ale je, že pod 95 km/h sa 5ke veľmi nechcelo...

Bol to ale brutálny rozdiel (vnímal som ho, ako k horšiemu) a to som nič iné neurobil, iba komplet motor (vrátane karbu, výfuku, rozdeľovača) prehodil z otcovej 130tky do mojej 125ky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.12.09, 22:52
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je to sice něco jiného ale zkusím se přidat. Tatík měl nedávno fávo r.v. 93 a měl tam převod 4,120, nebo kolik to je. Já měl předtím fávo r.v.91 a tam byl ještě převod dlouhý těch 3,9. To byl sakra rozdíl. I když se to možná nezdá, tak i ten stálý převod udělá hodně. S tím kratším převodem se mi zdá, že to lépe táhne. S tím delším převodem to jakoby plynule zrychluje, ale žádná raketa. Taky ale záleží s jakým motorem je to kombinované.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.12.09, 10:37
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Pech. píše:
dedous: jaké otáčky máš při 90km/h? pokud okolo 3000, tak to bude 4,22, púokud 2500, je to dlouhý 3,9
tak to tam ted mám tu 3,9 protože jedu 130(aspon na tacháku) a mám tam něco málo přes 3000


26.12.09, 12:29
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Pech. píše:
pokud je to líné pořád, tak leda by za tu dobu zpuchřela membrána ovládání druhé komory.. to pak auto jezdí jakoby normálně plynule, ale vlažně..
právě to jsem si myslel, že bude něco s druhou komorou nebo klapkou a nebo ta převodka.... a hlavně ve spotřebě jsem žádnej rozdíl nepocítíl takže žádnou výhodu v tý dlouhý převodce nevidím... a jak poznám tu zpuchřelou membránu, dá se to opravit kdyžtak doma? díky


Naposledy upravil Dedous dne 26.12.09, 12:35, celkově upraveno 1



26.12.09, 12:32
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
varok píše:
Je to sice něco jiného ale zkusím se přidat. Tatík měl nedávno fávo r.v. 93 a měl tam převod 4,120, nebo kolik to je. Já měl předtím fávo r.v.91 a tam byl ještě převod dlouhý těch 3,9. To byl sakra rozdíl. I když se to možná nezdá, tak i ten stálý převod udělá hodně. S tím kratším převodem se mi zdá, že to lépe táhne. S tím delším převodem to jakoby plynule zrychluje, ale žádná raketa. Taky ale záleží s jakým motorem je to kombinované.
přesně s tebou souhlasím, a hlavně nevidím rozdíl ve spotřebě takže tam asi šoupnu tu původní převodku a budu spokojenej...


26.12.09, 12:34
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
a ještě chlapy jak se dá poznat jako převodku tam mám? jeto tam někde psané?


26.12.09, 12:34
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Musíš spočítat zuby talířovýho kola, po sundání válečku spojky je k němu přístup, pro 3.90 převod jich má být 39. Každopádně pokud máš při 130 tacho kus přes 3000 otáček, tak to bude 3.90.
...Je teda možnost že to je 4.22 a tacho ti brutálně přeměřuje ještě víc než mě, ale chyba 35kmph se mi zdá v podstatě vyloučená.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.12.09, 13:06
Profil

Příspěvky: 111
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Šemik píše:
Musíš spočítat zuby talířovýho kola, po sundání válečku spojky je k němu přístup, pro 3.90 převod jich má být 39. Každopádně pokud máš při 130 tacho kus přes 3000 otáček, tak to bude 3.90.
...Je teda možnost že to je 4.22 a tacho ti brutálně přeměřuje ještě víc než mě, ale chyba 35kmph se mi zdá v podstatě vyloučená.
no já si osobně myslím že to je tou převodkou protože za 2 měsíce by snad karbec neodešel když předtím můj drakouš lítal jak o závod... jinak ta chyba podle gps je necelých 10 km/h při větších rychlostech , do 80 to hraje... takže asi ta převodka... tak díky hoši


26.12.09, 16:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz