Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Favorit 1.3 r.v.89 Při volnoběhu chcípá 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Favorit 1.3 r.v.89 Při volnoběhu chcípá
Dobrý den, potřeboval bych poradit a zjistit zavadu na mém favoritu...
Když nastartuji, tak když nepřidávám plyn, tak mi chcípne...
Nevim zda je to důležité, ale ještě než se tento problém objevil, tak se mi před jízdou zapnul sytič na daleko větší otáčky, než je tomu normálně.. a po chvíli jízdy jsem přijel ke křižovatce a motor zhasl a potom to dělalo furt.. jakmile jsem dal neutral a spadli otáčky, tak to zhaslo.
Děkuji za odpovědi.


28.12.09, 22:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ach jo, chcelo by to tu trocha poštudovať, ale skús kuk elmag. odpojovač voľnobehu (či cvaká = funguje), alebo bude rozladený sýtič...alebo 100 iných príčin..

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.12.09, 22:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.12.09, 22:44
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
gokralik píše:
Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).


No to ještě nevim, protože se mi to stalo dnes v noci, tak uvidim zejtra.Jo a děkuji za navod na vyzkoušení toho elmag. odpojovače...


29.12.09, 00:41
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
John123 píše:
gokralik píše:
Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).


No to ještě nevim, protože se mi to stalo dnes v noci, tak uvidim zejtra.Jo a děkuji za navod na vyzkoušení toho elmag. odpojovače...


Spíš to chce celkovou GO karburátoru a kontrolu všech hejblátek na sytiči, uvědom si věk auta...

_________________
J.


29.12.09, 22:10
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
gokralik píše:
Zastudena jede dobře? Jestli jo, tak to bude nejspíš obohacovač. Ten elmag. odpojovač vyzkoušíš lehce, otáček klíčkem v zapalování (0-I) a někdo ať poslouchá kolem karburátoru. Musí tam cvakat. Nenech se zmýlit relátky v pojistkovce, ty budou cvakat taky (proto to druhé ucho u motoru).


Tak jsem to včera zkoušel a za studena opravdu nechcípá asi proto, že jde sytič.. a když zapnu zapalování, tak u karburátoru cvakne...


30.12.09, 12:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak to by měl nejspíš dělat vadný obohacovač. Najdeš ho na levém boku karburátoru (ve směru jízdy). Drží na dvou křížových šroubech.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.12.09, 14:22
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Než budeš drbat do obohacovače tak si napřed zkus pročistit volnoběžnou trysku... sundáš kryt airboxu a na víku karburátoru uvidíš tři vzdušníky v řadě za sebou, ale pouze jeden jde vyšroubovat tj. má štěrbinu pro šroubovák. Vytočíš a podíváš se proti světlu jestli je průchozí pokud ano zašroubuješ, pokud ne profoukneš nebo vezmeš silonové vlákno (kartáček apod.), pročistíš a našroubuješ zpět.


A jinak k obohacovači... vypadá takto... http://pandora.idnes.cz/part/2007/7/193 ... resize.JPG

Vyšroubuješ ho při studeném motoru. Vyteče ti palivo z plovákové komory jelikož obohacovač je kanálkem spojený přímo sní takže palivo zachytíš do nádobky nebo hadry. Pak obohacovač rozlouskneš aby ses dostál k membráně. Ta musí být bez jakéhokoliv poškození tj. nesmí být prasklá jinak se děje to že místo toho aby palivo z plovákové komory putovalo přes ventil obohacovače do trysky obohacovače a následně do emulzní trubice tak při prasklé membráně jde nekontrolovaně rovnou do sacího potrubí. Tady ovšem jsou častými příznaky (mimo onoho nestabilního/ne­funkčního volnoběhu) abnormální spotřeba, černý dým z výfuku a zápach paliva případně stopy unikajícího paliva na sacím potrubí – záleží na rozsahu poškození oné membrány.

_________________
Favorit 136X


30.12.09, 14:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz