Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Natural versus Š120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
jinak já, pokud jsem narazil na nespecialovou benzinu, bral jsem natural 91, jedna nádrž občas se nic nestane...

pro trvalý provoz je třeba dávat additivum...

ovšem tady v okolí mají special na většině stanic... takže až to přijde, bude additiv...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


30.12.09, 23:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Pech. píše:
že v praze o torchu víc peněz, ale jinak na ho**o... mumraje lidí všude, v centru je čeština cizí jazyk, smradu jak v cařihradu....

Ale nevěděl jsem co to má společnýho s tímto tématem :D .

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


30.12.09, 23:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
reakce na projev že v praze je additivum draze načež někdo odpověděl že jsou tam lepší platy :-)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


31.12.09, 00:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Máš tam napsané nějaké pitomosti, ale to už jsem si na tomto webu zvykl... :D

no uz jsi rovnou mohl napsat jake, popr me upozornit pres pm, ale uz jsem si na Tve rypani po vsech webech zvykl :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.1.10, 17:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Kachnis píše:
Jiří Čech píše:
Máš tam napsané nějaké pitomosti, ale to už jsem si na tomto webu zvykl... :D

no uz jsi rovnou mohl napsat jake, popr me upozornit pres pm, ale uz jsem si na Tve rypani po vsech webech zvykl :wink:


Třeba to, že používání benzínu vyššího oktanového čísla bez úpravy komprese a nebo předstihu s motorem nic neudělá... Zkus to a uvidíš...
Rýpu proto, že jsem tuto problematiku ve svých článcích docela detailně popsal a divím se, že o tom nevíš.

_________________
J.


4.1.10, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
a co tak upalovanie vyfukovych ventilov? kedze benzin s vyssim oktanovym cislom hori pomalsie...

to je proste ako keby si jazdil s nizkym predstihom. kazdy benzin potrebuje svoj predstih

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


4.1.10, 17:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja to beru, kdyz neexistovalo forum, oxidoval jsem na tw jen po clancich od r.2001, mam je vsechny prectene,vetsina z nich je Tvych.. pisu si na stranky jen to co vyzkousim...to ze kdyz do neupravenyho motoru naliju 95ku misto 91 mi udela akorat to, ze do mirnyho kopecka muzu podrazit o 200metru dal, coz mi prijde jako nepodstatny, kdyz pod kopcem podrazuju uz jen proto abych tam byl prvni :-). Chtel jsem jen svetu priblizit jak to s tema palivama je,protoze tyhle otazky na natural a skodovku se uz stavaly tradici...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.1.10, 17:52
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Kachnis píše:
ja to beru, kdyz neexistovalo forum, oxidoval jsem na tw jen po clancich od r.2001, mam je vsechny prectene,vetsina z nich je Tvych.. pisu si na stranky jen to co vyzkousim...to ze kdyz do neupravenyho motoru naliju 95ku misto 91 mi udela akorat to, ze do mirnyho kopecka muzu podrazit o 200metru dal, coz mi prijde jako nepodstatny, kdyz pod kopcem podrazuju uz jen proto abych tam byl prvni :-). Chtel jsem jen svetu priblizit jak to s tema palivama je,protoze tyhle otazky na natural a skodovku se uz stavaly tradici...


Jedna nádrž s motorem moc neudělá, ale trvalé používání 95 podpálí ventily. Tak jsi to měl napsat.

_________________
J.


4.1.10, 17:53
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ok, doplnim to, diky za pripominku :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.1.10, 18:03
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Najezdil jdem 20 kkm s 1000MB, kde má motor požadavek 80okt na obvyklý speciál 91 a s ventily nic není, může se podpálení předejít upravením předstihu? Šteloval jsem to podle ucha a podle toho jak to jede...
Jak je to pak s LPG, které má oč údajně přes 100?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.1.10, 18:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
CROWACK:ad1: ano presne tak sa to robi, ja ked som jazdil na 98 tak som pridal prestih
ad2: lpg neviem aku ma rychlost horenia (tam asi nepojde o realne oktanove cislo, ktore udava pomer uhlovodikov v benzine, ale skorej nejaky ekvivalent).

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


4.1.10, 18:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
CROWACK píše:
Jak je to pak s LPG, které má oč údajně přes 100?


110 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.1.10, 18:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Sadra ty si opica, a teraz mi este povedz ako rychlo LPG hori oproti N91, N95 a N98. "Oktanove cislo" u LPG nic o rychlosti horenia nevypovie!

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


4.1.10, 19:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
CROWACK píše:
Najezdil jdem 20 kkm s 1000MB, kde má motor požadavek 80okt na obvyklý speciál 91 a s ventily nic není, může se podpálení předejít upravením předstihu? Šteloval jsem to podle ucha a podle toho jak to jede...
Jak je to pak s LPG, které má oč údajně přes 100?


Protože už máš větší předstih z výroby a pokud vím, tak oktanový nárok u Š 1000 - Š 100 byl 85...

_________________
J.


4.1.10, 19:03
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
darklord píše:
Sadra ty si opica, a teraz mi este povedz ako rychlo LPG hori oproti N91, N95 a N98. "Oktanove cislo" u LPG nic o rychlosti horenia nevypovie!


LPG hoří hodně pomalu, nastavoval se základní předstih i 17°!!! Platí pro nižší komprese.

_________________
J.


4.1.10, 19:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz